Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko miehesi sinua kauniiksi kun laittaudut?

Vierailija
23.02.2015 |

Tai ehkä muutenkin? Mutta ennen kaikkea, kehuuko ulkonäköäsi kun olet laittautunut jonnekin juhliin, ulos tms?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä katkera alapeukuttaja täällä jyllää :D

Vierailija
2/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ja muissakin tilanteissa kyllä. Tuntuuhan se kivalta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:19"]

Miksi pitäisi kehua? Johan te lompakollaloisijat olette saaneet aikanaan miehen nalkkiin valheellisella kuvalla itsestänne.

Miehen maksama ulkonäköön panostus ja sitä pitäisi jotenkin kehua?

Kiristävät ja kohottavat vaatteet, valheellinen ulkoasu ämpärillä meikkiä ja miehen kustantama elintaso?

Ennemminkin miestä vituttaa että uskoi siihen valheelliseen ulkokuoreen aikanaan.

Puhumattakaan niistä "ale-vaatteista" ja meikeistä jotka mies maksaa loppupeleissä, jo ensitreffeistä alkaen.

[/quote]Voi sinua. Kyllä sinäkin ehkä joskus naisen löydät. Mutta ensin pitäisi päästä eroon tuosta katkeruudesta. 

[/quote]

Jos sä olet mielestäsi niin "kaunis" niin miksi ulkonäkösi on valhetta kaikkine luonnottomine lisäkkeineen?

Kehuuko miehesi sinua , vai kosmetikkayhtiöitä ja oman lompakkonsa köyhdyttämistä? Yhteisistä rahoistahan se on kaikki pois, eli miehen lompakosta.

[/quote]

Ymmärrätkö sinä, että laittautumista voi olla muukin kuin hillitön tuksuilu? 

Minä en esimerkiksi meikkaa ollenkaan, syistä joilla ei ole nyt väliä. Minulle laittautuminen on sitä, että laitan juhlavaatteet päälle ja teen juhlavan kampauksen. 

Vierailija
4/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehuu jos laittaudun. Usein on hullaantunein silloin, kun olen vähiten lauttautunut. 

Vierailija
5/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu koskaan, mutta moitetta saattaa tulla ja on tullutkin. Hänen veljensä häissä sain kuulla matkalla kotelomekkoni olevan mummomainen. Se, että muut kehuivat mekkoani kauniiksi ei sen jälkeen enää juuri lohduttanut. Kehuja ei tule muutenkaan muista asioista kuin ruoasta ja en niitä häneltä enää odotakaan. N40

Vierailija
6/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:09"]

Ei kehu koskaan, mutta moitetta saattaa tulla ja on tullutkin. Hänen veljensä häissä sain kuulla matkalla kotelomekkoni olevan mummomainen. Se, että muut kehuivat mekkoani kauniiksi ei sen jälkeen enää juuri lohduttanut. Kehuja ei tule muutenkaan muista asioista kuin ruoasta ja en niitä häneltä enää odotakaan. N40

[/quote] tulee mieleen että haukkuu laskeaksesi itsetuntoasi sen vuoksi että "pysyisit ruodussa".

Vierailija
7/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:09"]

[/quote] tulee mieleen että haukkuu laskeaksesi itsetuntoasi sen vuoksi että "pysyisit ruodussa".

[/quote]Tottakai tulee mieleen ja myös muu käytös tukee tätä ajatusta. Eipä ole kuitenkaan onnistunut itsetuntoani laskemaan, päinvastoin. :)

Vierailija
8/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:19"]Miksi pitäisi kehua? Johan te lompakollaloisijat olette saaneet aikanaan miehen nalkkiin valheellisella kuvalla itsestänne.

Kiristävät ja kohottavat vaatteet, valheellinen ulkoasu ämpärillä meikkiä ja miehen kustantama elintaso?

Ennemminkin miestä vituttaa että uskoi siihen valheelliseen ulkokuoreen aikanaan.

Puhumattakaan niistä "ale-vaatteista" ja meikeistä jotka mies maksaa loppupeleissä, jo ensitreffeistä alkaen.
[/quote]

Sun pitänee tyytyä sitten miehiin.

Vierailija
9/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:34"]Päivittäin kehuu. Vaikka oisin reikäsessä onsiessa. Tykkää kun esim laitan silmämeikkiä, eli myös "laittautuessa". Hyvin tarkkaan kehuu huulia, paksuja hiuksia, ihania silmiä, muhkeeta pyllyä tai vaan yleisesti. Jaksaa mun E-kupeistaki innostuu monesti iha ku ekaa kertaa näkis. :
[/quote]

Lässyti lää! Av:lla kaikki tuntuvat olevan jotain Jessica bielin ja megan foxin risteytyksiä! :D

Vierailija
10/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, ei luonnontilassa eikä laittautuneena.

Muut ihmiset kyllä kehuvat ulkonäköäni senkin edestä.

Aion kyllä heivata tuon pässinpään kunhan saan uuden työpaikan.

Vierailija
11/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:19"]Miksi pitäisi kehua? Johan te lompakollaloisijat olette saaneet aikanaan miehen nalkkiin valheellisella kuvalla itsestänne.

[/quote]
olipas katkera avautuminen. :D
mies kehuu kauniiksi melkein päivittäin, vaikka en laittaudu kuin erityistapauksissa.

Vierailija
12/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 01:28"]Ei kehu, koska hän tietää etten pidä sellaisesta lässynlässystä.
[/quote]
Mahdat olla vaikea ja negatiivinen ihminen. Oikeastiko sulle kehu on turhaa lässytystä.

Vierailija
13/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Mites kun mä olin tavatessa meistä se rikkaampi ja asutaan yhä mun omistamassa talossa? Nykyään tulotaso sama ja kumpikin töissä.

Vierailija
14/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on tilanteesta, jota miehen tulee välttää. Pienikin kehu tai kehumatta jättäminen saattaa johtaa ylitulkintaan tai jonkinasteiseen kuulusteluun (kolmas aste todennäköisin) sekä loukkaantumiseen. Niin sitten vietetään ilta jäätävissä tunnelmissa.

Vierailija
15/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:16"]

Kyse on tilanteesta, jota miehen tulee välttää. Pienikin kehu tai kehumatta jättäminen saattaa johtaa ylitulkintaan tai jonkinasteiseen kuulusteluun (kolmas aste todennäköisin) sekä loukkaantumiseen. Niin sitten vietetään ilta jäätävissä tunnelmissa.

[/quote]

Taidan olla ketjun toinen mies, sen yhden katkeran lisäksi, mutta kerron kuitenkin. Itse olen ollut hyvinkin avoin kehumaan kun on ollut syytä, juuri esimerkiksi naiseni laittautuessa.

Aina ne kehut eivät ole miellyttäneet, exäni ei pitänyt siitä jos kehuin, yhden kerran suorastaan kilahti kun menin kehumaan häntä hänen laittautuessaan, haistatti vitut lopuksi ja voitte arvat miten mukava ilta istuttiin ystäviemmen kanssa. En kehdannut edes kertoa, miksi naiseni oli niin huonolla tuulella?

Tästä oppineena, olen nykyisin paljon varovaisempi sanomaan mitään, edes positiivista.

Luulisi jokaisen tykkäävän kuulla itsestään kehuja, mutta ei se ilmeisesti ole aina niin.

Vierailija
16/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:16"]

[/quote]

Taidan olla ketjun toinen mies, sen yhden katkeran lisäksi, mutta kerron kuitenkin. Itse olen ollut hyvinkin avoin kehumaan kun on ollut syytä, juuri esimerkiksi naiseni laittautuessa.

Aina ne kehut eivät ole miellyttäneet, exäni ei pitänyt siitä jos kehuin, yhden kerran suorastaan kilahti kun menin kehumaan häntä hänen laittautuessaan, haistatti vitut lopuksi ja voitte arvat miten mukava ilta istuttiin ystäviemmen kanssa. En kehdannut edes kertoa, miksi naiseni oli niin huonolla tuulella?

Tästä oppineena, olen nykyisin paljon varovaisempi sanomaan mitään, edes positiivista.

Luulisi jokaisen tykkäävän kuulla itsestään kehuja, mutta ei se ilmeisesti ole aina niin.

[/quote]

Tässä tapauksessa kehu tulkittiin niin, että sinun mielestäsi vaimosi on ruma kaikkina muina aikoina. Todisteena tästä käytettiin kehuasi ja se riittää näytöksi.

Vierailija
17/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsen syntymää kehui.

Vierailija
18/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. :/ jos kysyn, vastaa jotain että "tottakai olet, kyllä mä sitä ajattelen, mutta jotenkin ei vaan tuu sanottua". Ois kyllä kiva kuulla se joskus ihan kysymättäkin.

Vierailija
19/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu. Tosin sen mielestä oon kuulemma kaunein ilman meikkiä.

Vierailija
20/35 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehuu. Mitään vaatetta tms ei rupea erikseen kehumaan, tuntuisi teennäiseltä. Mutta kun olen vähänkin laittautunut, sanoo usein ihanaksi. Hölmöä tässä se kirjoittaa, mutta tuntuuhan se kivalta ku tietää miehen ihailevan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme