Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulu-Helsinki väli! Hyviä käyntikohteita/taukopaikkoja

Vierailija
23.02.2015 |

Lasten kanssa matkustaville? Huoltoasemia, museoita, leikkipaikkoja jne kertokaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaan nopeinta reittiä navigaattorin mukaan. Varmaankin tampereen kauutta.

Vierailija
2/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaskikello

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvaskankaan Liikekeskus

Vierailija
4/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 08:16"]

Ajetaan nopeinta reittiä navigaattorin mukaan. Varmaankin tampereen kauutta.

[/quote]

Jep, kerran pysähdytään syömään, muuten vaan pikaisesti perille.

Vierailija
5/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempäälän ideapark, siellä voi syödä ja shoppailla

Muuten joutsan abc tai viitasaaren abc

saa ruuat ja huokasta vähän

Tuota väliä on tullut ajeltua useammin jo

Me pysähdytään monesti myös Lahden Kärkkäisellä, jos bensiksellä on halpaa polttoainetta ja ajetaan Lahden kautta. 

Vierailija
6/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kannattaa ajaa suorimpia mahdollisia teitä, jos on yhtään taipumusta matkapahoinvointiin. Itse ajamme aina nelostietä, ei tulisi mieleenkään lähteä jonnekin pikkuteille köröttelemään.

Vierailija
7/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC

Vierailija
8/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta aiotte ajaa? Nelostietä? Kysyn, vaikka en kyllä itse tiedä sanoa mitään. 

Vierailija
9/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä reittiä ajattelit mennä? Nopein lomien aikaan on Tampereelle, siitä Ylöjärvelle, Tuurin suuntaan, jompaa kumpaa reittiä Lappajärven ympäri Kaustisille ja siitä Ouluun.

Jos jo Tampereen kohdalla pysähtyy, siellä on kaikkea mahdollista Särkänniemestä lähtien. Ylöjärven kauppakeskus Elon jälkeen ei olekaan juuri mitään ennen Tuuria. Sen jälkeen Kaustisilla on taas muutama paikka, Kaustisilla huoltoasemista Neste on paras, vaikka sisustus karun avara, leipovat itse siellä. Sillä reitillä jos on ajoissa liikkeellä kävisin kuitenkin kahveilla Häggmanin kahvilassa Ylivieskan aseman vieressä. Ruokapaikoista Pikkuveli Käenpesässä taitaa olla parhaita. Sen jälkeen Limingan Shell on aikanaan ollut oikein huippupaikka, Zeppeliinistä löytyy monenlaista, mutta jos olet Ouluun menossa, ehkä keskustan paikatkin on jo riittävän lähellä ja voittaa noi. Meillä ajot on suuntautuneet nelisenkymmentä kilometriä Oulusta pohjoiseen.

Vierailija
10/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteko Tampereen kautta siellä olisi paljon hyviä ruokapaikkoja ja Rulla joka on kiva lasten kanssa ja tietty leikkipuistot. Frantsilan yrttitila on kanssa kiva kohde, Titi-nallen talo ehkäpä myös. Itse liikun usein Hki-Pohjanmaa väliä mutta yleensä junalla ja olen myös funtsinut mitä kannattaisi tehdä jos joskus mentäisiinkin autolla. Huoltoasemia itse yrittäisin mahdollisimman paljon vältellä, niissä ei ole juuri mitään.

Vierailija
11/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajaa rantatietä niin siellä on sit Kalajoki, mutta eipä siellä näin talvella taida mitään olla. Ylivieskassa iso Kärkkäinen jossa itse pysähdytään monesti syömään ja ostaan lankaa. :D

Vierailija
12/12 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista löytyy Vaihtoehto ABC:lle-sivu, minkä kautta löytyy vaihtoehtoisia kivoja taukopaikkoja! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi