Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkejä siitä että mies on tosissaan kiinnostunut ?

Vierailija
10.05.2023 |

Naiset. Nyt ihan tosissaan.

Mies joka on sinusta oikeasti sinusta kiinnostunut, hän kunnioittaa sinun tilaa. Ei lähetä härskejä aloituksia, ei lurittele tyhjiä kliseitä. Nämä kliseet kuuluu pelimiehelle.

Mies antaa sinulle tilaa. Mies kuuntelee sinua ja sinun toiveita. Ei kritisoi. Lapset ei ongelma. Sinun koulutus ei ongelma.

Mies kannustaa sinua. Puhui positiivisesti. Haluaa sinua, mutta sinun haluasi kunnioittaen.

Mennäänkö panee? On nou nou!

Hyvät miehet tunnistaa heti ne pelimiehet heti.
Kysy hyvältä miesfrendiltä neuvoa jos itse et osaa erottaa asiaa

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut niin hän näkee vaivaa suhteen eteen, osoittaa kiinnostusta elämääsi kohtaan, järjestää aikaa sinulle ja hänen sanaansa voi luottaa. Jos mies pitää sinua epämääräisessä tilassa etkä oikein tiedä missä seisot miehen elämässä niin silloin mies ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
2/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kiinnostunut jos ei vonkaa seksiä ensimmäisen 24 tunnin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Mä toivon että naiset ei uskoisi näitä, kun itse yritän etsiä tyttöystävää enkä ole heti pyrkimässä pöksyihin. Irtoseksi ei kiinnosta. Mut tuntuu että jotkut naiset tulkitsee, että jos ei heti pyri pöksyihin niin ei ole kiinnostunut. Tai sit nää naiset vaan itse haluaa pelkkää seksiä, voihan se niinkin olla.

Vierailija
4/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän minäkin haluaisin kuulla. - Siis millä saada nainen uskomaan ja luottamaan, että haluiasin olla hänelle se yksi ja erityinen, enkä huomata taas, että nainen etenee vaivattomasti ja luonttevasti parisuhteeseen jonkun toisen kanssa ja minun kohtaloni on päästä tai joutua, kuinka vain parhaimmsssakin tapauksessa hänen kaveriksi tai ystäväksi. - Ei älkää ymmrtäkö väärin kaveruus ja ystävyys ovat ja ovat olleet paljon antavia ja enemmänkin mutta ovat silti eriasia kuin parisuhde, jossa saisi olla toiselle se yksi ja erityinen samalla kun hän olisi sitä itselle,

Vierailija
5/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kiinnostunut, jos hän haluaa seurustella naisen kanssa. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
6/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että hän on sinun perääsi. Pitää yhteyttä ensimmäisenä, on kiinnostunut sinusta ja ajatuksistasi, antaa aikaa ja näkee vaivaa. Simple as that. 

Vierailija
7/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koittaa työntää kättään pikkariesi sisään.

Vierailija
8/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kiinnostus ei kestä kuin hetken. Unohda siis koko juttu.

Vierailija
9/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaa sinua, mutta sinun haluasi kunnioittaen."

Täst lähti cringet. Sori en osaa antaa rakentavaa kritiikkiä.

Vierailija
10/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että hän on sinun perääsi. Pitää yhteyttä ensimmäisenä, on kiinnostunut sinusta ja ajatuksistasi, antaa aikaa ja näkee vaivaa. Simple as that. 

Saat kuullostamaan ja vaikuttamaan asian yksinkertaisemmalta kuin se todelliduudessa oman kokemukseni mukaan on.

Vierailija
11/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapset ei ongelma"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
12/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä varmaankin muuttunut samalla kun suhteista on tullut sekamelskaa. Oon yli 40. Aikanaan oli jotenkin selvempää mitä ihmiset haki toisistaan, oli se sit mitä vaan, mahdollinen ihastus, yhdenyönjuttu, kivaa juttelu seuraa, kaveri? Nykyään tuntuu et ihmiset antaa tahallaan vääriä signaaleja tai ehkä paremminkin hämääviä, kun koitetaan olla jotenkin mielenkiintoisia tai ei tämmönen vanha tiedä mitä v....a. Itse koittanut aina yleensä nopeasti ilmaista jos eri intressit, kivempi molemmille.

Vierailija
13/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Mä toivon että naiset ei uskoisi näitä, kun itse yritän etsiä tyttöystävää enkä ole heti pyrkimässä pöksyihin. Irtoseksi ei kiinnosta. Mut tuntuu että jotkut naiset tulkitsee, että jos ei heti pyri pöksyihin niin ei ole kiinnostunut. Tai sit nää naiset vaan itse haluaa pelkkää seksiä, voihan se niinkin olla.

Eihän sitä sinänsä heti tarvi tapahtua tai tehdä edes mitään, mut pitää olla sellainen selvästi havaittava väreily ilmassa kohtuu nopeasti.

Vierailija
14/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä suhteessa ollessakin soisi noiden AP:n listauksen asioiden pitävän paikkansa. Kumminkin päin. Näin ainakin itsellä. Rakastava ihminen ei vähättele eikä loukkaa kumppaniaan tahallaan. Tahtoo rakastella, mutta vain jos sinäkin haluat. Jne.

Vierailija
15/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla ihan noin mustavalkoista. Kyllä jotku ns.pelimiehetkin osaa esittää herrasmiestä.

Ja myöskään tuo lapsiasia ei kerro mitään. Joitakin vain häiritsee jos toisella on lapsia edellisestä suhteesta. Ei siinä sen kummempaa.

Itsekään naisena en luultavasti kiinnostuisi miehestä jolla on jo lapsia.

Vierailija
16/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lapset ei ongelma"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Juu, olis se ollut melkoinen ongelma, jos kiinnostukseni kohteen (nuori nainen, joka vieläpä neitsyt) luona olisi lapsikatras tullut kaapista ulos kesken romanttisen illan.

Vierailija
17/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun ihastun niin sitä toiset eivät pakolla huomaa. Mä oon niin omieni tunteiden tukahduttaja. Tänään tapasin kaksi naista joihin oon ihastunut ja tällä kertaa molemmat ehkä huomasivat sen kun alkoivat lähes nauraa tai sitten hiukseni olivat hassusti.

Mä vaan syvennyn katsomaan ihastuksieni kasvoja.

M30

Vierailija
18/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos housun etumus pullottaa? Toki kyseessä voi myös olla nivustyrä(t)...

Vierailija
19/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Et sä inceli tule ikinä löytämään mitään, sä olet aivan tossu mieheksi.

En haluaisi sanoa, että olet oikeassa mutta en voi mitään ,että sekin. että en ole kärttänyt ja tehnyt selväski naiselle "tarpeeksi nopeasti" , että haluaisin hänen kanssaan seksiä saattaisi olla syy, että en ole päässyt etenäämn heidän kanssaan parisuhteeseen, vaan kohtalon on ollut ns. friendzonella pääseminen vai pitäikö sanoa joutuminen.

Eri

Vierailija
20/31 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun ihastun niin sitä toiset eivät pakolla huomaa. Mä oon niin omieni tunteiden tukahduttaja. Tänään tapasin kaksi naista joihin oon ihastunut ja tällä kertaa molemmat ehkä huomasivat sen kun alkoivat lähes nauraa tai sitten hiukseni olivat hassusti.

Mä vaan syvennyn katsomaan ihastuksieni kasvoja.

M30

Selvä peli. Huomashan ne ja reaktio ihan positiivinen. Olisit voinut vaikka varovasti mennä juttelemaan ohi lentelevistä perhosista, vois olla huomenna treffit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi