Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaunujen/rattaiden täytyy olla hyvännäköiset tai tyylikkäät... !1!??1

Vierailija
22.02.2015 |

Moni kertoo ostokriteeereissään tms että vaunujen tai rattaiden pitää olla tyylikkäät. Wtf?

Mitä väliä on vaunujen tyylikkyydellä? Eikö käyttömukavuus itselle ja vauvalle ole se tärkein kriteeri. Sitten mahdollisesti monikäyttöisyys, kuljetus tai vaikkapa kankaiden pestävyys voisi olla tärkeää myös.
Mutta että tyylikkyys???1!1??1!

Nämä äidit ovat varmasti niitä jotka pukevatkin lapsensa 'tyylikkäästi' vaatteiden mukavuudesta välittämättä.

Vaunujen tyylikkyys... en tajua. Sama jos sukkien pitäisi olla tyylikkäät, tai paistinpannun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut viettää kovin montaa vuotta kotona, kun teet ihan aiheellisia huomioita

Vierailija
2/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ostan tavaroita, jotka miellyttää mun silmää. Vaunuja käytetään paljon, enkä halua joka päivä harmitella rumia vaunuja. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle esteettisetkin arvot merkitsevät, joten totta hitossa yksi lastenvaunujen ostokriteeri oli tyylikkyys. Kuten on sukkieni ja pannujenikin, muuten. Nykyään vaunuja on niin moneen lähtöön, että helposti löytää sellaiset jotka on omiin tarpeisiini sopivat, käytännölliset ja hyvän näköiset. Niitä kuitenkin pitää tuuppia edessään vuositolkulla, useammalla lapsella kun ovat käytössä, joten haluan pitää näkemästäni.

Vierailija
4/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyylikkäät vaunut, sukat ja paistinpannu. En halua elää rumuuden keskellä. Tyylikkyys tuo usein myös käyttömukavuutta (Form follows function) ja toimivuus on kaunista. Vaunut maksoi 800 € (sekä vauvankoppa että isomman lapsen istuin yhteensä), mutta kun noille tulee käyttöikää yhteensä n. 6 vuotta (kaksi lasta, molemmat vaunuissa n 3 vuotta, ja autoa meillä ei ole, asutaan keskustassa), niin vaunujen hinta per päivä on n 35 senttiä. Maksan sen mielelläni siitä että ne toimii ja on TYYLIKKÄÄT :)

Vierailija
5/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kestäisi katsella omasta mielestäni susirumia vaunuja 2-3 vuoden ajan pyörimässä eteisessä ja työnnellä niitä päivittäin ulkona. Kivat sulle jos itse pystyt ja haluat :)

Vierailija
6/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne maksaa niin paljon, niin turha sitä susirumia on ostaa. Toisaalta en mäkään oikein tajua, miten jotkut vouhkaa sen tyylikkyyden kanssa niin viimeisen päälle. 

Vierailija
7/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaunut vaan on niin rumia, että ihan silmää kirvelee. Kuten esim Bugaboot. Muuten ei sillä ulkonäöllä niin väliä oo, kunhan ei oo rumat.

Vierailija
8/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin muut kuin mustat, ovat niin ankeita ja tylsiä. Lisäksi halusin toki hyvät vaunut muutenkin. Kalliit ei aina ole parhaita. Mä valitsin tutekin yhdistelmävaunut ja oon ollu tosi tyytyväinen. Värivaihtoehtojakin oli vaikka kuinka.

Vierailija
9/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa yhdistettyä useampia ominaisuuksia, kuten käytännöllisyys, autoon tai asuntoon sujuvasti mahtuminen, hyvät renkaat ja tyylikkyys, niin emmä sen takia rumia vaunuja ostaisi. Mut onhan ne rumat vaunut nolot jossain äitikerhon eteistiloissa.

Mutta jos jonkun mielestä tyylikkyys on se ykköskriteeri ja muusta viis, niin sitä en ymmärrä.