Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ja miesten numeroarvostelutaulukko 4-10

Vierailija
27.11.2021 |

En koskaan numeroi ketään, mutta mietin jos numeroisin, niin jotain tällaista ajattelen pohjaksi. Halusimme tai emme niin meitä arvioidaan eri tavoin, vaikka numerointi onkin arveluttavaa. Numerointia voi ajatella niinkin, että se muuttuu elämän aikana ja mahdollisuuksia voi parantaa. Esimerkiksi voi hankkia hoitoa mielenterveys- ja päihdeongelmiin.

10
Ulkoisesti ja sisäisesti priimalaatua

9
Pieniä puutteita klassiseen komeuteen ja kauneuteen nähden, mutta silti erittäin miellyttävä kokonaisuus. Fiksu, älykäs ja sosiaalisesti taitava, hyvässä työssä jne.

8
Tavallisen miellyttävä ulkoisesti ja sisäisesti, keskiluokkainen

7
Ulkonäössä klassiseen ihanteeseen nähden jokin isompi vika (merkittävä ylipaino esimerkiksi), mutta muuten ok. Sisäisesti on samanlainen selkeästi havaittava puute, joka vaikeuttaa elämänhallintaa

6
Useita puutteita sekä sisäisesti että ulkoisesti. Esimerkiksi päihdeongelma tai mt-ongelma, joka estää normaalia elämää

4-5
Ilkeä, epäluotettava luonne, joka rumentaa ulkonäönkin. Henkilö, johon pidetään mieluiten etäisyyttä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn osalta jaottelusi vaatii että työttömyysjaksoja ei saisi tulla lainkaan. Siksi jaottelusi on jo pelkästään sen osalta nykyaikana sellainen, että kympissä on melkein mahdoton pysyä.

Vierailija
62/69 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit jaottelusta niin mahdottoman että parin kuukauden työttömyys pudottaisi henkilön pois ryhmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työn osalta jaottelusi vaatii että työttömyysjaksoja ei saisi tulla lainkaan. Siksi jaottelusi on jo pelkästään sen osalta nykyaikana sellainen, että kympissä on melkein mahdoton pysyä.

Ideana oli se, että ihmisestä saa ensivaikutelman joka vaikuttaa siihen haluaako häneen tutustua vai ei. Olisi pitänyt jättää pois mt-ongelma. Tulotasoa ei voi ensivaikutelmasta varmuudella tietää lainkaan. Ap

Vierailija
64/69 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan joku voi teoriassa pysyä ryhmä kympissä?

Koko elämän kuolemaan asti parhaimmillaan eli kun ensivaikutelma ei ole pettänyt ja sama fiilis vain kestää kuin ensitapaamisella. Kysehän on myös subjektiivisista vaikutelmista ja kokemuksista, siitä miten näkee ihmisyyden yleensä, jos puhutaan laadukkaasta ihmisestä, johon ei koskaan kyllästy. Sen vuoksi, että hän yllättää laadukkuudellaan monin tavoin arkisissa asioissa, tarjoaa monenlaista lisäarvoa. Kymppi on tietenkin toiselta nimeltään rakastuminen ja rakkaus, täydellinen pari itselle.  Ap

Vierailija
65/69 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen absoluuttinen nollapiste. Sosiaaliset taidot nolla, mielenterveysongelmia ja ulkonäkökin on ruma kuin s@@tana. Sellasta se on, jokainen saa elämässään kortit ihan sattuman sanelemana mitä geenilotto tarjoaa.

Muistathan, että sinä et anna arvosanaa itsellesi vaan me muut, jos nyt joku on sellainen taulapää, että numeroita oikeasti antaa. Nämä ovat vain viihdettä, en oikeasti numeroi ketään enkä tod. usko, että olen mulkku, millä saa heikoimman arvosanan. En usko sitäkään, että olet ruma. Eikä mielenterveysongelmatkaan ole mitään kamalaa kuten tuossa edellä jo koetin selittää. Niihin saa hoitoa ja ne ovat ihmiskunnalle eduksi myös. Ap

No, sille en voi mitään jos et usko, faktoja se ei muuta mihinkään. Jos jonkun mielestä ihminen, jolla on esim reikä nenän tilalla tai muuten pahasti "rakennevikainen" niinkuin minä olen, että tälläinen ei ole ruma, niin se on hyvin marginaalinen mielipide. Se, mikä minua ärsyttää on sellainen ympäripyöreä diplomaattisuus, että "kaikki ihmiset ovat kauniita ja hyviä", on kyllä sellaista mentaalicurlingia että en tiedä kuinka heikko kyky heillä itsellään on ottaa asiat asioina kun eivät kykene edes sanomaan niinkuin totuus on (eikä sen tarvitse olla loukkaavaa öyhötystä).

Vierailija
66/69 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen absoluuttinen nollapiste. Sosiaaliset taidot nolla, mielenterveysongelmia ja ulkonäkökin on ruma kuin s@@tana. Sellasta se on, jokainen saa elämässään kortit ihan sattuman sanelemana mitä geenilotto tarjoaa.

Muistathan, että sinä et anna arvosanaa itsellesi vaan me muut, jos nyt joku on sellainen taulapää, että numeroita oikeasti antaa. Nämä ovat vain viihdettä, en oikeasti numeroi ketään enkä tod. usko, että olen mulkku, millä saa heikoimman arvosanan. En usko sitäkään, että olet ruma. Eikä mielenterveysongelmatkaan ole mitään kamalaa kuten tuossa edellä jo koetin selittää. Niihin saa hoitoa ja ne ovat ihmiskunnalle eduksi myös. Ap

Siis olet. Freudilainen lipsahdus, sillä tämän aloituksen perusteella olen itse mulkku. Ap

Juu, tuohon vastaan vielä, että en minä sanonutkaan olevani mulkku, sanoin että sosiaaliset taidot ovat olemattomat. En osaa sosiaalisia normeja, se ei tarkoita että olisin tarkoituksellisesti (tai edes välttämättä vahingossa) ilkeä ja pahansuopa.

Vierailija
67/69 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sille en voi mitään jos et usko, faktoja se ei muuta mihinkään. Jos jonkun mielestä ihminen, jolla on esim reikä nenän tilalla tai muuten pahasti "rakennevikainen" niinkuin minä olen, että tälläinen ei ole ruma, niin se on hyvin marginaalinen mielipide. Se, mikä minua ärsyttää on sellainen ympäripyöreä diplomaattisuus, että "kaikki ihmiset ovat kauniita ja hyviä", on kyllä sellaista mentaalicurlingia että en tiedä kuinka heikko kyky heillä itsellään on ottaa asiat asioina kun eivät kykene edes sanomaan niinkuin totuus on (eikä sen tarvitse olla loukkaavaa öyhötystä).

Kaikki ihmiset eivät ole kauniita ja hyviä, se on selvä, mutta vaikka tämä sinua saattaakin loukata (pahoittelen), niin sanon silti rehellisesti, että minun kiinnostukseni herättää rumuus, kunhan se ei ole henkistä rumuutta. Jos poikkeaa hyvin selvästi muista, kantaa erikoislaatuista tietoa elämästä ja herättää myönteistä kiinnostusta minussa.  Tämä on tietenkin vain henkilökohtainen mielipiteeni (enkä voi tässä kertoa miksi näin on, se liittyy henkilöhistoriaani), mutta onhan numeron antaminenkin sellainen. Ap

Vierailija
68/69 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olet. Freudilainen lipsahdus, sillä tämän aloituksen perusteella olen itse mulkku. Ap

Juu, tuohon vastaan vielä, että en minä sanonutkaan olevani mulkku, sanoin että sosiaaliset taidot ovat olemattomat. En osaa sosiaalisia normeja, se ei tarkoita että olisin tarkoituksellisesti (tai edes välttämättä vahingossa) ilkeä ja pahansuopa.

Sosiaaliset normit ovat kuin kainalosauvat, joilla voi nilkuttaa pois pahoistakin paikoista, joten minulla on vaikeuksia ymmärtää millaista on elämä ilman sosiaalisia normeja, tahattomasti. Haluaisin lukea asiasta paksun kirjan, mutta sellaista ei taida olla. Miltä maailma silloin näyttää? Ap

Vierailija
69/69 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliset normit ovat kuin kainalosauvat, joilla voi nilkuttaa pois pahoistakin paikoista, joten minulla on vaikeuksia ymmärtää millaista on elämä ilman sosiaalisia normeja, tahattomasti. Haluaisin lukea asiasta paksun kirjan, mutta sellaista ei taida olla. Miltä maailma silloin näyttää? Ap

Hirveän vaikea selittää. Ehkä parhaiten kuvaan tilannetta niin, että tuntuu kuin minulla ja muilla ei olisi yhteistä kieltä ollenkaan. Olen kamppaillut koko ikäni sen kanssa ja yrittänyt selvittää mikä vika minussa on - enkä ole saanut siihen vastausta. Kysynyt terapeutilta, voinko olla asperger-potilas, voinko olla narsisti, jne, mutta hänen mielestään vastaus on ei. Ihan kuin olisin tullut tänne planeetalle jostain avaruudesta, kielen kyllä osaan mutta yhteyttä ei ole. Olen ollut kuilun reunalla tämän yksinäisyyden kanssa, se on sattunut ihan valtavasti.

Nyt olen kai hyväksynyt tämän elämäni, yksinäinen tulen olemaan lopun ikäni, mutta se ei enää satuta. En minä kuulu tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi