Luokaa punatukkaiselle, lihavalle ja rumalle yh:lle uusi tyyli
Tatuointejakin on. Voi itku :( BMI 29. Kauhee kaksoisleuka. Liian isot rinnat. En kykene jakkupukutyyliin. En pääse eroon tästä punaisesta tukasta, tuntuu että muut värit vie värin kasvoilta. Mutta en jaksa näitä enää :(
Kommentit (41)
Mene oikeasti vaikka jonkun tavaratalon pukeutumisneuvojalle + oikeasti hyvälle kampaajalle + meikkiammattilaiselle! En tajua miksi melkein kaikki naiset luulee olevansa näiden alojen erikoisasiantuntijoita, jos eivät ole, vaan ovat esim lääkäreitä, pankkivirkailijoita, tarjoilijoita tai munkinpaistajia. Sulla on tässä nyt avaimet onneen ja upeaan ulkomuotoon, koska tiedostat ettet osaa itse näistä hommista päättää. Aluksi tästä syntyy kuluja, mutta loppupeleissä säästät pitkän pennin, kun ei tule niin paljon hutiostoksia jne. Moni ottaisi yksinhuoltajan, älä nyt siitä ressaa :D Tsemppiä, nyt Google laulamaan ja alat etsiä oman paikkakuntasi muodin ja kauneuden asiantuntijoita!
jos sulla on jotain lävistyksiä tai nenärenkaita, niistä eroon. tilalle hillityt korvikset.
Kastanjan ja pähkinänruskeat sävyt ovat mielestäni kivoja. Vahva punainen sopii todella harvalle. Osta jotkut hyvin istuvat tummat housut, vaikkapa farkkumalliset ja sitten kivoja löysiä, laskeutuvia tunikoita. Ja ehdottomasti napakat rintaliivit.
Ap, googlettele eri vartalotyypeille sopivia pukeutumisohjeita! Itse sain niistä suuren avun, vaikka en ylipainoinen olekaan. Lyhyet jalat ja leveät hartiat saavat minut näyttämään laatikolta, ellen todella mieti, mitä ylleni laitan. Esimerkiksi korotettu vyötärö (housuissa tai hameissa) sopii minulle hyvin. Osta myös laadukkaat muotoilevat alusvaatteet, ne ovat kaikkien runsaiden naisten salaisuus ja saavat oikeasti aikaan ihmeitä.
.
Punainen väri hiuksissa on ikuinen suosikkini, mutta kannattaa kysyä ihan ammattilaiselta, sopiiko se sittenkään sinulle. Punaisiakin on erilaisia, kylmiä ja lämpimiä, joiden sopivuus vaihtelee mm. ihon- ja silmienvärin mukaan.
.
Älä unohda myöskään sitä, mitä pääkopan SISÄpuolelta löytyy! Valitettavan usein tämä osuus jätetään huomiotta. Itsevarma ja itseensä tyytyväinen nainen hehkuu kauniina runsaammissakin mitoissa, joten opettele alkuun myös hieman itsesi rakastamista:) Onnea matkaan!
Miten isot rinnat sulla sitten on? Punaiset hiukset voi olla ihan hienoja jopa, ei niissä mitään vikaa ole :) Jos isot rinnat on ongelma, voit toki yrittää laihduttaa, pitäisi rintojenkin pienentyä samalla. Vaatteista en osaa sanoa, mutta joku siisti ja tyylikäs asukokonaisuus varmaan sopii. Kysy joku muotitietoinen ystäväsi kanssasi shoppailemaan, vaikea sanoa millaiset vaatteet käyvät sinulle kun ei ole nähnyt edes kuvaa. Toivottavasti löydät itsellesi miellyttävän tyylin! :-)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:34"]
Miten selvisit sen juurikasvuajan eli 10-20 cm juurikasvun? En halua leikata lyhyttä tukkaa. ap
[/quote]
Mulla oli siitä onnellinen tilanne, että värjätty väri oli aika lähellä omaa väriä. Melkein suosittelisin, että teet ensin värinpoiston punaiseen osioon ja värjäät hiukset lähemmäs omaa väriä. Sitten on helpompi kasvatella. Jos latvojen ja juurikasvun kontrasti on valtava, on kasvatteluaika kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:35"]
Mene oikeasti vaikka jonkun tavaratalon pukeutumisneuvojalle + oikeasti hyvälle kampaajalle + meikkiammattilaiselle! .... Tsemppiä, nyt Google laulamaan ja alat etsiä oman paikkakuntasi muodin ja kauneuden asiantuntijoita! [/quote]
en välttämättä kehottaisi turvautumaan ammattilaisiin, koska niihin menee rahaa ja lopputulos ei ole välttmättä kiva, kun yrittävät lähinnä myydä omia palvelujaan. esim. kampaajalle on paras asiakas sellainen joka käy joka kuukausi, mutta sellainen vaativa kampaus ei välttämättä ole ap:n tilanteessa paras ratkaisu.
sen sijaan kehoittaisin katselemaan kuvia lehdistä, oman kokoisista naisista. näkee vähän mikä on kivan näköistä. sitten voi metsästää vaatteita, joista tykkää.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:34"]
Miten selvisit sen juurikasvuajan eli 10-20 cm juurikasvun? En halua leikata lyhyttä tukkaa. ap
[/quote]
Mulla oli siitä onnellinen tilanne, että värjätty väri oli aika lähellä omaa väriä. Melkein suosittelisin, että teet ensin värinpoiston punaiseen osioon ja värjäät hiukset lähemmäs omaa väriä. Sitten on helpompi kasvatella. Jos latvojen ja juurikasvun kontrasti on valtava, on kasvatteluaika kamalaa.
[/quote]
Kiitos vinkistä! ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:35"]
Mene oikeasti vaikka jonkun tavaratalon pukeutumisneuvojalle + oikeasti hyvälle kampaajalle + meikkiammattilaiselle! .... Tsemppiä, nyt Google laulamaan ja alat etsiä oman paikkakuntasi muodin ja kauneuden asiantuntijoita! [/quote]
en välttämättä kehottaisi turvautumaan ammattilaisiin, koska niihin menee rahaa ja lopputulos ei ole välttmättä kiva, kun yrittävät lähinnä myydä omia palvelujaan. esim. kampaajalle on paras asiakas sellainen joka käy joka kuukausi, mutta sellainen vaativa kampaus ei välttämättä ole ap:n tilanteessa paras ratkaisu.
sen sijaan kehoittaisin katselemaan kuvia lehdistä, oman kokoisista naisista. näkee vähän mikä on kivan näköistä. sitten voi metsästää vaatteita, joista tykkää.
[/quote]
No joo, totta tämäkin, mutta tietenkin tarkoitin sellaisia hyviä ammattilaisia, joilta saa oikeasti hyvät ja itselle sopivat neuvot. Jos joku osaa vaikka suositella jotakuta, niin että siihen voi luottaa.
Mulla on hyvät liivit. Mulla on sellanen outo juttu, että en pysty käytyään hihoja. Eli kaappini on täynnä hihattomia trikoomekkoja, joihin yhdistän neuleen. Farkut ahdistaa. Mulla on yhdet farkkujen näköiset legginssit, mitten keksi yläosaa. Ehkä alan myt googletteleen. ap
No mutta nuo vaatteethan kuulostaa kivoilta! Mekko ja neule on hyvä yhdistelmä. Ja jos sulla on vielä mukava olla noissa vaatteissa, niin aina parempi.
Mitä värejä suosit vaatteissasi? Entä jos kokeilisit uusia värejä?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:48"]Mulla on hyvät liivit. Mulla on sellanen outo juttu, että en pysty käytyään hihoja. Eli kaappini on täynnä hihattomia trikoomekkoja, joihin yhdistän neuleen. Farkut ahdistaa. Mulla on yhdet farkkujen näköiset legginssit, mitten keksi yläosaa. Ehkä alan myt googletteleen. ap
[/quote]
En tarkoittanut muotoilevilla alusvaatteilla pelkästään liivejä, vaan myös sellaisia vatsan ja pepun aluetta muotoilevia alusvaatteita. Joskus, kun haluan olla oikein näyttävä (esim. juhlissa), puen sellaiset kynähameen alle ja upea profiili on taattu. Harva meistä oikeasti on luonnostaan täydellinen, vaan joutuu käyttämään ties mitä vippaskonsteja:)
Mielestäni et ole mitenkään lihava, punttitreenillä saat nopeasti ryhtiä ja muotoa yläkroppaan ja sitten sitä jo näyttääkin solakammalta ja vaatteet istuvat paremmin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:52"]
Mielestäni et ole mitenkään lihava, punttitreenillä saat nopeasti ryhtiä ja muotoa yläkroppaan ja sitten sitä jo näyttääkin solakammalta ja vaatteet istuvat paremmin.
[/quote]
BMI 29 ja ei mitenkään lihava? Okei, lihavuuden raja on toki 30, eli kyseessä on vasta ylipaino. Arkikielessä sanottaisi kyllä lihavaksi.
Ei sillä että siinä olisi mitään pahaa. Ärsyttää kun sanasta "lihava" on tullut haukkumasana, jota ei saa käyttää neutraalisti. "Et sä ole lihava, sä olet vain pulska". Kyllä se kaveri nyt vain on lihava, siinä ei vain ole mitään pahaa!
Oletko Pipsa? Punainen tukka ja rintsikat ;)
Rupeet syömään terveellisesti ja monipuolisesti ja rupeet liikkumaan! Sitten siinä samalla koita kohottaa itsetuntoa. Käyt laittamassa kynnet ja meet kampaajalle. Minkä väriset silmät sulla muuten on?:)
Mun bmi on 29 eikä mulla oo kaksoisleukaa ja käytön m kokoisia vaatteita
Mä vähän epäilen ap:n rumuutta. :) kanna itsesi ylpeänä ja rakasta itseäsi juuri tuollaisena kuin olet. :)
Juurikasvuvaiheessa voi löytyä helpotusta kevytsävytteistä, jotka siis pesujen myötä kuluvat hiuksista pois. En tiedä onko niillä mahdollisuus miten punaiseen, mutta voisiko jokin ruskea olla ratkaisu? Jos vedät ensin koko tukkaan jonkun tummahkon ruskean joka peittää kirkasta punaista, ja sen jälkeen sävyttelet kunnes ongelma on kasvanut pois?
Minkälainen vartalonmalli sinulla on? Omena, päärynä, x-malli, laatikko, Y... Riippuu paljon siitä.
Kun itse halusin punaisen värin pois, tein ensin värinpoiston, sitten tummanruskeaa latvoihin ja liukuvärillä ylöspäin. Kun oma vaaleanruskea tukka kasvoi ulos, se näytti osalta liukuvärjäystä. Sain paljon kehuja, eikä kuulemma huomannut yhtään että kyseessä oli "paniikkiratkaisu" :)