JOS EPÄILET KUULUVASI AV:LLA PISÄMPÄÄN OLLEISIIN.....
Kuinka kauan olet ollut entä voisitko elää enää jos Aveelle kirjoitus muuttuisi maksulliseksi?
Kommentit (22)
Tiedän kuuluvani niihin koska olen ollut palstalla jo vuodesta 1998. En maksaisi tästä senttiäkään.
Kymmenen vuotta ja en rahaa laittaisi.
No kun hävitin sen ketjun enkä enää löytänyt sitä mistään ja vastauksista jäi ehkä lukematta.
6 Olin ap ja se oli vastaus 4 kirjoittajalle.
Teihin ei varmaan uponnut yhtään se kun viime syksyllä jotkut alkoivat provoilla, että Av maksaa?
Olen ollut mukana nyt yli 13 vuotta ja en maksaisi. Mutta hauskaa tämä on silti!
En ihan vanhimpiin kuulu mutta v.99 alkaen ja voisin kyllä elää ilman tätä palstaa, tämä on muuttunut niin ihmeelliseksi:)
En maksaisi ainakaan tästä mitään.
Loppuvuodesta -99 alkaen olen AV:llä (tai sen kulloisellakin versiolla) käyskennellyt. Ehkä vähän voisin maksaakin. Mutta se tosiaan riippuisi siitä, paljonko hinnaksi tulisi. Käyn aktiivisemmin parilla muulla keskustelupalstalla, niin että täydellinen luopuminen tästä ei toisaalta olisi mikään katastrofi. Tää nyt vaan on se mulle perinteisin :)
Vuodesta 1997. En maksaisi, vanhuuseläke on sen verran pieni, ettei siitä liikene.
Olen ollut vuodesta 1995 kun esikoinen syntyi. Kun kerroin olevani raskaana "ei vaappuva ankka" niin sain paskamyrskyn aikaan. Olin synnärillä korkkareissa, meikattuna, tiukka mekko päällä ja kaikkien mielestä se oli väärin. Mutta niiden vaappuvien mummojen miehet olivat eri mieltä..
Ainakin vuodesta 2002, enkä maksaisi.
Tässä ketjussa tähän mennessä ensimmäiseksi tullut on vuonna -95
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:26"]
Olen ollut vuodesta 1995 kun esikoinen syntyi. Kun kerroin olevani raskaana "ei vaappuva ankka" niin sain paskamyrskyn aikaan. Olin synnärillä korkkareissa, meikattuna, tiukka mekko päällä ja kaikkien mielestä se oli väärin. Mutta niiden vaappuvien mummojen miehet olivat eri mieltä..
[/quote]
Tietääkseni palsta on ollut olemassa keväästä -97 lähtien. Oli kuulemma aluksi vain isien palstana. Itse löysin tämän 12/98. Siihen aikaan kaikki tekstit- niin aloitukset kuin vastauksetkin- menivät sensuurin kautta ja ilmestyivät vasta monen päivän kuluttua. Sitten 99 alusta vapautuvat ensin vastaukset, mutta avaukset kulkivat ensin toimituksen kautta, mutta sittemmin myös avaukset vapautuvat.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:30"]
Tässä ketjussa tähän mennessä ensimmäiseksi tullut on vuonna -95
[/quote]
Onko av:ta edes ollut noin kauaa?:)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:26"]
[/quote]
1995? Miksi vauvalehden mukaan palstaa ei silloin ollut olemassakaan? Ei edes isille.
Vuodesta -99, en maksaisi ja voisin elää ilmankin palstaa.. Ehkä jopa parempaa elämää ;)
En ja voisin elää...ilman av:ta