Suhteessa naisen kanssa mutta en taidakaan olla hetero
No nyt kävi sitten näin. Oon hävennyt koko elämäni tätä asiaa ja yrittänyt syrjäyttää kaikki tunteet miehiä kohtaan, mutta tuloksetta. Naiset on kauniita toki, mutta mä olen huomannut etten viehäty heistä samalla tavalla kuin miehistä. Tapasin yhden tytön viime vuonna ja tää on ensimmäinen kerta kun oon yrittänyt mitään vakavasti kenenkään kanssa. Siis me ollaan tosi samanalaisia, meillä on hauskaa, mutta tää vaan tuntuu väärältä. Tää tuntuu etenkin väärältä tyttöystävää kohtaan, koska haaveilen salaa miehistä. Tää tuntuu kaveruudelta enemmänkin kuin suhteelta, mun osalta, mutta tiedän että tyttöystävä haluaisi jotain enemmän. Oon ihan hukassa. Kai mun on pakko olla rehellinen, mutta mua pelottaa että menetän mulle tärkeän ihmisen tai että se järkyttyy. Mä yritin, mutta mä en vaan pysty tähän. Mä en tiedä mitä tehdä.
Kommentit (86)
Päivän isoin mitä vittua joillekin kommenteille.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tyttöystävälle ja voittehan palata asiaan esim kaverivanhemmuuden merkeissä, jos kuitenkin molemmat tahdotte lapsia? Ymmärrätte toisianne hyvin ja jos tyttis ei löydä sopivaa miestä parisuhteeseen ja isäksi, niin sinun kansa voisi saada myös lapsia?
Ihmisiä on liikaa.
Nyt kyllä kannattaa olla rehellinen todella nopeasti, ennen kuin tilanne pahenee. Kerroit tyttöystävälle syytä eroon taikka et, sun on päästettävä hänet vapaaksi. Hän ansaitsee mahdollisuuden aitoon rakkauteen, jollaista et pysty hänelle antamaan. Kyse ei ole tässä sinusta, vaan hänestä. Eli jos välität hänestä, et roikota häntä mukanasi turhaan. Jokainen päivä on liikaa, koska tyttö ansaitsee mahdollisuuden etsiä puolison, jonka kanssa esim. perustaa perheen, ja koska naisten kohdalla hedelmällisyys ei kestä ikuisesti, niin vaikka onkin nuori, mahdollisuuksia menee häneltä koko ajan ohi löytää oikea kumppani tähän.
Toinen prosessi sitten on se, että toivottavasti saat voimia tulla ulos kaapista läheisillesi - se on etenkin pienillä paikkakunnilla edelleen vaikeaa. Suosittelen katsomaan sarjan "Coming Out Colton" Netflixistä, joka kertoo yhden nuoren miehen tarinan vuonna 2020 tuosta samasta asiasta. Colton oli niin isosti kaapissa että osallistui Bachelor-sarjaan jossa deittaili 30 tyttöä muka heterona, ja sarjan loputtua tuli ulos kaapista. Jos hän pystyy siihen, pystyt sinäkin. Katso se sarja, saat rohkeutta.
On väärin tyttöystävää kohtaan. Pitää erota. Rahellisyys parempi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni pari vuosikymmentä ennenkuin lopulta uskalsin (? )ymmärtää että en pidä miehistä, siis seksuaalisessa mielessä. Yritin väkisin pitää yllä parisuhteita vaikka koko ajan ahdisti ja inhottikin.
Tunnen ja olen tuntenut pitkään parikin homoparia, siis miehiä, eikä heidän elämäntapansa ole minua mihinkään suuntaan heilauttaneet. En ole koskaan ollut ennakkoluuloinen enkä tuomitseva. He ovat mahdottoman kivoja ihmisiä enkä ajattel heitä muuna kuin kavereina. Omaa oloani en vain tajunnut, ja jollain tasolla kuitenkin tiesin tai epäilin.
Ihastuin tyttöön ensimäisen kerran 16-vuotiaana. Sellaista kaukoihastusta. Näitä tuli muitakin, mutta poikien kanssa yritin seurustella vaikka se aian tuntui jotenkin kummallisen epäaidolta ja tehdyltä.
Ehdin käydä naimisissakin ja saada kaksi lasta joista toki olen todella kiitollinen ennenkuin se vain kerran osu ja upposi - en halua miestä, olen kiinnostunut naisista.
Se oli valtava helpotus. Niin suuri taakka nousi harteiltani ja olo keveni ihan uskomattomasti.
Sinua en osaa neuvoa mitä tehdä. Omalle kohdalleni rehellinen kertominen olisi ainoa oikea tapa.
Nyt tiedän, en enää epäile tippaakaan.
Teet tietenkin samalla tavalla eli teet tyttiksellesi pari lasta ja sitten eroat ja alat tapailemaan miehiä.
lmao leikkaa sen naisen tissit, problem solved