Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteessa naisen kanssa mutta en taidakaan olla hetero

22vee
27.11.2021 |

No nyt kävi sitten näin. Oon hävennyt koko elämäni tätä asiaa ja yrittänyt syrjäyttää kaikki tunteet miehiä kohtaan, mutta tuloksetta. Naiset on kauniita toki, mutta mä olen huomannut etten viehäty heistä samalla tavalla kuin miehistä. Tapasin yhden tytön viime vuonna ja tää on ensimmäinen kerta kun oon yrittänyt mitään vakavasti kenenkään kanssa. Siis me ollaan tosi samanalaisia, meillä on hauskaa, mutta tää vaan tuntuu väärältä. Tää tuntuu etenkin väärältä tyttöystävää kohtaan, koska haaveilen salaa miehistä. Tää tuntuu kaveruudelta enemmänkin kuin suhteelta, mun osalta, mutta tiedän että tyttöystävä haluaisi jotain enemmän. Oon ihan hukassa. Kai mun on pakko olla rehellinen, mutta mua pelottaa että menetän mulle tärkeän ihmisen tai että se järkyttyy. Mä yritin, mutta mä en vaan pysty tähän. Mä en tiedä mitä tehdä.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt miksi saat naisia niin helposti ja muut joutuvat olemaan ilman?       

varmaa siksi koska homomiehet on söpöi ja niistä saa shoppailukaverin ja kunnon, voimakas ja vahva suomimies ei enää kelpaa

Vierailija
62/86 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko päästää sen naisen vapaille markkinoille?

terveisin hetero mies 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle mahdollisimman pian. 

Useimmat naiset arvostavat rehellisyyttäsi.

t. kauniiseen homomieheen nuorena ihastununut

Vierailija
64/86 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nuorena, vielä teini-ikäisenä pojan johon ihastuin. Hän ihastui myös minuun. Jo ekana iltana olimme aivan toisistamme kiinni ja muutkin näkivät että meillä synkkasi. Suhde muuttui kaukosuhteeksi sillä asuimme melko kaukana toisistamme eri paikkakunnilla. Juttelimme päivittäin puhelimessa ja kävimme videopuheluita. Tavallaan seurustelimme.

Eräs päivä hän sitten avautui minulle tosi pahoillaan siitä, että pitää minusta todella paljon ja haluaisi olla kanssani, mutta ei pysty koska on tajunnut pitävänsä miehistä. Kyllähän se harmitti, mutta ei järkyttänyt enkä osannut olla vihainen. Minkäs hän itselleen voi, ja onneksi oli rehellinen ja niinkin pian. Pysyimme läheisinä ja hyvissä väleissä kunnes sitten elämä vei eri suuntiin.

Vierailija
65/86 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että sai illan naurut joistaki kommenteista

Vierailija
66/86 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynyt niin vuosia sitten ja nykyisin olemme hyviä ystäviä, oikeastaan parhaita ystäviä. Tämä poikaystävä oli asiasta oikeasti todella ahdistunut ja pelkäsi ihmisten reaktiota. Hänelle tilanne oli todella vaikea, koska hän vaan yritti elää väkisin, "kuten miehen kuuluu" muiden ihmisten takia! Toki hän rakasti minua ihmisenä ja olimme/olemme sielunkumppanit, mutta vain ystävinä. Minä en suuttunut, vaan olin hänen tukenaan ja tsemppasin. Toki alkuun olin ihmeissäni, että yhtäkkiä asiat muuttuivat vuoden sisällä, mutta ymmärsin kyllä mistä oli kysymys ja hän olikin sitten hyvin helpottunut.

Oikeasti, asia oli minulle paljon helpompi käsitellä, kuin se, jos hän olisi kertonut ihastuneensa toiseen naiseen ja jättävänsä minut siksi. Näinkin on minulle käynyt ja sen tyypin kanssa en ole missään tekemisissä.

Vierailija
67/86 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama joka haaveili kolmen kimpasta?

Vierailija
68/86 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko se sama joka haaveili kolmen kimpasta?

Taiat ite olla?

Vierailija
69/86 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoo jo, ootko sanonut totuuden?? Hopi hopi?? Ja tuu tänne kertoo?? Vauhtia nyt. 

Vierailija
70/86 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoo jo, ootko sanonut totuuden?? Hopi hopi?? Ja tuu tänne kertoo?? Vauhtia nyt. 

No jos onkin kertonut niin tuskin on ihan ekana siitä vauvapalstalla informoimassa.

Vierailija
71/86 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko jo? Miten reagoi?

Vierailija
72/86 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa ihan suoraan että homoseksi on sitten likaista touhua.. kipität varmaa häntä koipien välissä naisen luo ;)

Siistimpi se miehen elin on kuin joku naisen märkivä aukko jota ei saa pesemälläkään puhtaaksi ja aina vaan haisee! Eri asia sitten jos tykkää penetroitua moussekakkaa täynnä olevaan perssilmään, mutta se ei katso sukupuolta tai seksuaalista suuntautumista.

Vierailija
73/86 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko?

Vierailija
74/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Updatee??

Vierailija
75/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpeile homouttasi, heteron esittäminen ei tee sinusta onnellista! Keskustele itsesi kanssa mikä kaapista ulos tulemisessa pelottaa, ja kun olet valmis, kerro rehellisesti tytölle ja muille läheisille mitä oikeasti tunnet. Saatat yllättyä kuinka paljon tukea ympäriltäsi löydät! Myös esim. Setasta saa hyvää ja ajantasaista tietoa ja tukea. Hanki vertaistukea vaikka netistä, ja keskustele muiden samassa tilanteessa olleiden kanssa. Tsemppiä! Olet arvokas ihminen, eikä sinun tarvitse yrittää muuttaa itseäsi siksi, että ympärilläsi on ahdasmielisiä ihmisiä, jotka olettaa, että kaikki ihmiset ovat samanlaisia. Mitä aikaisemmin tämän ymmärrät, sen pidemmin ehdit viettää onnellista elämää rehellisenä itsellesi.

Vierailija
76/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tyttöystävälle ja voittehan palata asiaan esim kaverivanhemmuuden merkeissä, jos kuitenkin molemmat tahdotte lapsia? Ymmärrätte toisianne hyvin ja jos tyttis ei löydä sopivaa miestä parisuhteeseen ja isäksi, niin sinun kansa voisi saada myös lapsia?

Tai mitäpä jos tämä nainen saisi perustaa ihan oman perheen jonkun sellaisen miehen kanssa, joka on myös hänestä seksuaalisesti kiinnostunut eikä pidä vain jonain kulissina? Miksi tuon naisen pitäisi uhrata elämänsä johonkin kaverivanhemmuuteen eikä sen sijaan panostaa oman kumppanin löytymiseen ja tämän kanssa perheen perustamiseen?

Vierailija
77/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat saada elämässäsi lapsia, tee ne ensin tyttöystävän kanssa ja eroa sen jälkeen.

Jos ap haluaa, että lasten äiti vihaa häntä, yhteishuoltajuus ei tule ikinä toimimaan valehtelun ja huijaamisen takia ja tuo äidin tuntema vastenmielisyys vaikuttaa myös hänen omaan suhteeseen lastensa kanssa, niin toki. Miksipä tosiaan olla muuta kuin itsekäs minäminä-kusipää.

Vierailija
78/86 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin summasi tuo edelleen. Moni täällä näkee ap:n toiminnan jotenki hyväksyttävänä ja heti ollaan tsemppejä lähettämässä vaikka tekee tosi pa*kamaisesti toiselle ihmiselle.. ryhty suhteeseen muiden painostuksesta? Joo joo ja minä olen joulupukki. Ap otti tytön oman imagon vuoksi. Itsekäs ihminen.

Vierailija
79/86 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti toi ylempi

Vierailija
80/86 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taiat ite olla sen kirjoittaja :3