Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteessa naisen kanssa mutta en taidakaan olla hetero

22vee
27.11.2021 |

No nyt kävi sitten näin. Oon hävennyt koko elämäni tätä asiaa ja yrittänyt syrjäyttää kaikki tunteet miehiä kohtaan, mutta tuloksetta. Naiset on kauniita toki, mutta mä olen huomannut etten viehäty heistä samalla tavalla kuin miehistä. Tapasin yhden tytön viime vuonna ja tää on ensimmäinen kerta kun oon yrittänyt mitään vakavasti kenenkään kanssa. Siis me ollaan tosi samanalaisia, meillä on hauskaa, mutta tää vaan tuntuu väärältä. Tää tuntuu etenkin väärältä tyttöystävää kohtaan, koska haaveilen salaa miehistä. Tää tuntuu kaveruudelta enemmänkin kuin suhteelta, mun osalta, mutta tiedän että tyttöystävä haluaisi jotain enemmän. Oon ihan hukassa. Kai mun on pakko olla rehellinen, mutta mua pelottaa että menetän mulle tärkeän ihmisen tai että se järkyttyy. Mä yritin, mutta mä en vaan pysty tähän. Mä en tiedä mitä tehdä.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin suhteeseen tytön kanssa, koska pelkäsin että mut tuomitaan kaveriporukan ja muidenkin ihmisten toimesta. Mua hävetti niin paljon se, että haaveilin miehistä salaa niin kielsin vaan kaiken iteltäni ja ajattelin et ihmeparannun jos vaan löydän sen oikeen. Mua pelottaa että tyttöystävä suuttuu tästä ja oikeus sillä siihen onkin, mutta mä en millään haluisi menettää häntä, koska koen että meillä on muuten niin lämpimät ja hyvät välit. Oon loukannut tätä ihmistä, koska oon valehdellut hänelle päin naamaa olevani rakastunut häneen ja että haluan vain häntä. Pelkään, että tyttöystävä häpee sit kaikkea jälkeenpäin että miten sokea hän ollut ja mitä oon ajatellut kun ollaan harrastettu seksiä jne.

Joku kysy, että oonko pettänyt tyttöystävää niin en ole.

Ajattelin nyt kertoa tänään tai jossain lähipäivinä mutta en tiiä pystynkö kun suoraan sanottuna pelottaa ihan helvetisti.

Vierailija
22/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rip sun pallit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa ihan suoraan että homoseksi on sitten likaista touhua.. kipität varmaa häntä koipien välissä naisen luo ;)

Vierailija
24/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole mitään hävettävää sillä tytöllä eikä sinullakaan. Sano että olit itsekin hukassa itsesi kanssa ja halusit niin kovin että teidän juttu onnistuu.

Vierailija
25/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa ihan suoraan että homoseksi on sitten likaista touhua.. kipität varmaa häntä koipien välissä naisen luo ;)

Miten se on likaista? Miten eroaa heterohommista?

Vierailija
26/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22vee kirjoitti:

Aloin suhteeseen tytön kanssa, koska pelkäsin että mut tuomitaan kaveriporukan ja muidenkin ihmisten toimesta. Mua hävetti niin paljon se, että haaveilin miehistä salaa niin kielsin vaan kaiken iteltäni ja ajattelin et ihmeparannun jos vaan löydän sen oikeen. Mua pelottaa että tyttöystävä suuttuu tästä ja oikeus sillä siihen onkin, mutta mä en millään haluisi menettää häntä, koska koen että meillä on muuten niin lämpimät ja hyvät välit. Oon loukannut tätä ihmistä, koska oon valehdellut hänelle päin naamaa olevani rakastunut häneen ja että haluan vain häntä. Pelkään, että tyttöystävä häpee sit kaikkea jälkeenpäin että miten sokea hän ollut ja mitä oon ajatellut kun ollaan harrastettu seksiä jne.

Joku kysy, että oonko pettänyt tyttöystävää niin en ole.

Ajattelin nyt kertoa tänään tai jossain lähipäivinä mutta en tiiä pystynkö kun suoraan sanottuna pelottaa ihan helvetisti.

"ajattelin et ihmeparannun" Et ole millään tavoin sairas, että pitäisi parantua. Olet terve nuorimies, joka tykkää miehistä. Ei pitäisi olla enää nykyään mitään häpeämistä tuossa.

Vierailija
27/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt kerrot rehellisesti!!!!!

Vierailija
28/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot naiselle, että olet homo. Sinulla ei ole mitään oikeutta salata tietoa naiseltasi vain omien pelkojesi vuoksi. Hänellä on oikeus elämäänsä.

Vierailija
29/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kertaakaan kommentoinu näin niille sääliöille jotka jauhaa täällä päivät pitkät heteroiden a naali seksistä?

Vierailija
30/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot naiselle, että olet homo. Sinulla ei ole mitään oikeutta salata tietoa naiseltasi vain omien pelkojesi vuoksi. Hänellä on oikeus elämäänsä.

Just näin. Oot itsekäs kun olet antanut toisen elää valheessa näin pitkään.

Vierailija
31/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen case...

Hetero - bi - h o m o

Ole rehellinen tyttöystävälle. Hän ymmärtää kyllä. Teistä voi tulla vaikka parhaat ystävät.

Vierailija
32/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tyttöystävän päättää haluaako hän olla kaverisi myöhemmin.

Ei ole oikein yrittää pitää häntä epärehellisuydellä.

Vierailija
33/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka (siksi likaista joskus), ei siis tunnetasolla, sosiaalisesti tai moraalisesti. 

Vierailija
34/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikset ole voinut olla rehellinen alusta asti? Ihan turhaan olet itseäsi ja tyttöystävääsi(joka ei muuten ole tyttöystäväsi, joten älä puhu hänestä tyttöystävänäsi) näin pitkään..

Vierailija
35/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kertaakaan kommentoinu näin niille sääliöille jotka jauhaa täällä päivät pitkät heteroiden a naali seksistä?

ei heteroiden an aali seksi ole nii likaista kun homojen.. tarkista faktas nyt

Vierailija
36/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakka (siksi likaista joskus), ei siis tunnetasolla, sosiaalisesti tai moraalisesti. 

Vain jos leikkii kakkaleikkejä. Ja myös heteroilta tulee kakkaa. Kummia juttuja sulla.

Vierailija
37/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kattonut jotain youtubevideoita, missä suositut ja coolit pojat on tullu kaapista ja nyt oot ite mennyt päättelemään että sinäki oisit homo? Homoja on ehkä 1% koko väestöstä niin haloo.. ja homot tuskin pystyis ees yrittää suhdetta naisen kanssa. 

Olihan Freddie Mercurykin suhteessa naisen kanssa, mutta kuinkas sitten sattuinkaan..

Vierailija
38/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hirveitä kommentteja täällä. Yksi sama ihminenkö täällä kirjottelee näitä törkykommentteja? 

Vierailija
39/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tyttöystävälle ja voittehan palata asiaan esim kaverivanhemmuuden merkeissä, jos kuitenkin molemmat tahdotte lapsia? Ymmärrätte toisianne hyvin ja jos tyttis ei löydä sopivaa miestä parisuhteeseen ja isäksi, niin sinun kansa voisi saada myös lapsia?

Ehkä näin nuorilla ja vasta toisiinsa tutustuneilla ei ole vielä hätää tämänlaisten päätösten kanssa...

Vierailija
40/86 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkaa on vain miesten rectumissa mutta ei naisten? No, on toki tiedossa että naiset kakkaa vain yksisarvisia ja sateenkaaria ;)