Suhteessa naisen kanssa mutta en taidakaan olla hetero
No nyt kävi sitten näin. Oon hävennyt koko elämäni tätä asiaa ja yrittänyt syrjäyttää kaikki tunteet miehiä kohtaan, mutta tuloksetta. Naiset on kauniita toki, mutta mä olen huomannut etten viehäty heistä samalla tavalla kuin miehistä. Tapasin yhden tytön viime vuonna ja tää on ensimmäinen kerta kun oon yrittänyt mitään vakavasti kenenkään kanssa. Siis me ollaan tosi samanalaisia, meillä on hauskaa, mutta tää vaan tuntuu väärältä. Tää tuntuu etenkin väärältä tyttöystävää kohtaan, koska haaveilen salaa miehistä. Tää tuntuu kaveruudelta enemmänkin kuin suhteelta, mun osalta, mutta tiedän että tyttöystävä haluaisi jotain enemmän. Oon ihan hukassa. Kai mun on pakko olla rehellinen, mutta mua pelottaa että menetän mulle tärkeän ihmisen tai että se järkyttyy. Mä yritin, mutta mä en vaan pysty tähän. Mä en tiedä mitä tehdä.
Kommentit (86)
Minulla oli 19-vuotiaana samanikäimen ystävä, joka seurusteli joitakin kuukausia niin, että poikaystävänsä tunnusti lopulta suhteen aikana ymmärtäneensä, että on homo. Suhde oli molemmille ensimmäinen. Tuo on käsittääkseni ihan normaalia, että vasta seurustellessa sitä tajuaa, mitä oikeasti on etsimässä. Itsekin aloin vasta heteroavioliitossa kaivata naisseuraa, vaikka toisia miehiä en koskaan. Ei järkevä ihminen tuollaisesta suhteen päättämisestä suutu, vaikka pettymys on tietty ymmärrettävää. Mutta fiksu ihminen ymmärtää kyllä, että ei voi muuttaa sinua ja että on kaikille parempi, että kerroit asiasta nyt kuin vuosien seurustelun jälkeen. Helpointa on, kun kumpikaan ei hukkaa elämäänsä parisuhteessa, jolta eivät voi saada, mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakka (siksi likaista joskus), ei siis tunnetasolla, sosiaalisesti tai moraalisesti.
Kakkaa on vain miesten rectumissa mutta ei naisten? No, on toki tiedossa että naiset kakkaa vain yksisarvisia ja sateenkaaria ;)
Naisten kakka on eri asia :)
Heteropainostus on kyllä niin kova, ettei kukaan huvikseen homona elä, jos vaihtoehtoja on. Tuon yhden mamman vihaviestit tässä ketjussa on hyvä esimerkki siitä.
Jos aapeen tarina on totta, kerro vaan rohkeasti naiselle ja toivo parasta. Mammat kannustaa.
Ei tuossa auta muu kuin olla rehellinen, kyllä se siitä :)
Tiedätkö miten tyttöystäväsi suhtautuu seksuaalivähemmistöihin?
Kerro jo niin pääset eteenpäin elämässä. Ei tos oo mitään järkeä. Nyt poika ota niskasta kii ittehes ja ala tekemää mikä oikein on.
Ap hei, on mahdollista, että tyttö on vaistonnut asioiden laidan, näin uskon. Sulla ei ole kertakaikkiaan mitään hävettävää, kerrot kuinka asia on. Jos tyttö on fiksu hän kyllä ymmärtää ennemmin tai myöhemmin. Sä kannat turhaan hirveää taakkaa harteillasi. Helpotus kummallekin, kun kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa ihan suoraan että homoseksi on sitten likaista touhua.. kipität varmaa häntä koipien välissä naisen luo ;)
Miten se on likaista? Miten eroaa heterohommista?
Siten ettei muna kuulu sinne p askaseen kakkosreikään vaan sinne minne on tarkoitettu eli naisen pilluun!
Ok, suurin osa heteromiehistä ei tätä ymmärrä.
T. N 26
Kerro jo niin voin pölliä sun tytyden ;) Kattelinkin sitä vähän sillä silmällä ja näytitkin vähän homohtavalta kun sulla oli sellanen pinkki kaulahuivi ja nyt tiiän miks sulla oli niin pinkit huuletkin kun varmaan lainasivat tyttöystäväs meikkejä hihihihih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa ihan suoraan että homoseksi on sitten likaista touhua.. kipität varmaa häntä koipien välissä naisen luo ;)
Miten se on likaista? Miten eroaa heterohommista?
Siten ettei muna kuulu sinne p askaseen kakkosreikään vaan sinne minne on tarkoitettu eli naisen pilluun!
Ok, homot ei tätä ymmärrä.
T. N 26Kuka ihme VALITSEE olla homo kun on nainenkin olemassa 💩
Sun kaltaiset, jotka voi valita ovatko homoja vai heteroita on pieni vähemmistö. Olet etuoikeutettu.
Kerroitko jo? Älä välitä näistä törkykommenteista, täällä nyt yksi ja sama ihminen trollaa koko ajan ja kirjoittaa monta vihakommenttia peräkkäin. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin aika ymmärtäväisiä tän suhteen. Sä etit itseäsi ja on jo iso askel että uskalsit myöntää itsellesi mitä todella olet. Kuten tuolla jo joku sanoikin niin on aika iso tod.näköisyys että sun tyttöystäväsi saattoi aavistaa tämän :)
Miten niin "taidakaan"? Et OLE. Hyväksy se. Nyt sano se itelles, vaikka peilin edessä. Olen homo.
jos käy pienennyttämässä tissit pois niin näyttää enemmän mieheltä, sitten rintasyöpäriskikin pienenenee
Oletko koskaan miettinyt miksi saat naisia niin helposti ja muut joutuvat olemaan ilman?
Minulle kävi näin. Palasin matkalta odottamatta ja ilmoittamatta ja kotona oli mieheni seurassa hänen kaverinsa naiseksi laittautuneena. Ero tuli ja nyt asuvat yhdessä, tuo ystävätär täysin naisen roolissa eläen