Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

silmien pyörittelijät ja muut ärsyyntyjät

Vierailija
22.02.2015 |

Mun mielestä on vaikea hengailla ihmisten seurassa, jotka jatkuvasti ärsyyntyvät jostain mitä sanon. Alkavat pyörittelemään silmiä ja puhuvat päälle. Ei sellainen ole keskustelua, eikä sellasten kanssa voi viettää aikaa. Joten siinä käy niin, että alan välttelemään näitä ihmisiä. Jotkut ärsyyntyvät niin pienestä.Jos kuulostaa vähänkään liian itsevarmalta tai jotain niin yritetään palauttaa "maan pinnalle" haukkumalla jotain ulkonäön piirrettä tai sanomalla luonteesta jotain ikävää. Minusta tuollainen käytös on ala-arvoista. Mitäs mieltä olette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sullakin itsetutkiskelun paikka, jos ihmiset ärsyyntyy sun sanomista. Kuulostat vähän päällepäsmäriltä, ei mun mielestä keskustellussa oleellisinta ole kuulostaa "itsevarmalta". Ei keskustelu ole väittely.

Vierailija
2/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:17"]

Varmasti sullakin itsetutkiskelun paikka, jos ihmiset ärsyyntyy sun sanomista. Kuulostat vähän päällepäsmäriltä, ei mun mielestä keskustellussa oleellisinta ole kuulostaa "itsevarmalta". Ei keskustelu ole väittely.

[/quote]Kuulostan päällepäsmäriltä..Ai mistäs niin päättelit? :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän ikäinen olet, ap? Kuulostaa vähän teinimeiningiltä. Keskustelun kuuluisi olla vastavuoroista, ei päällepäsmäröintiä ja "minä olen oikeassa"-vakuuttelua.

Oikeasti ilkeät ihmiset kierrän kaukaa. Jos on pakko olla tekemisissä, paljastan itsestäni mahdollisimman vähän.

Vierailija
4/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huom. minä en esitä mitään, enkä pyri kuulostamaan miltään. Olen vain oma itseni. Jos se sitten tarkoittaa että jonkun mielestä on oikeutettua haukkua ulkonäköä, niin vika ei ole minussa. -ap

Vierailija
5/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljostapas oli vedetty ylettömiä tulkintoja. :) Näin huomautuksena kommentoijille. 

Onko, ap, tarjota mitään esimerkkitilannetta? 

Vierailija
6/6 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä ärsyyntymään, en tosin pyörittele kenellekään silmiä päin naamaa. En ikinä ala lyttäämään toista mikäli tämä kehuu itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan