Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook salakuuntelee?

Vierailija
22.02.2015 |

Suunnittelimme kahvilassa ystäväni kanssa yhteistä Pärnun matkaa, ja myöhemmin juttelimme kotona miehen kanssa samasta aiheesta. En missään vaiheessa googlannut Pärnua tms. Seuraavana päivänä Facebookissa oli minulle suositeltu sivu: "Kolmio Pärnussa vuokralle". :D Sattumaa vai ei...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:36"]

Suunnittelimme kahvilassa ystäväni kanssa yhteistä Pärnun matkaa, ja myöhemmin juttelimme kotona miehen kanssa samasta aiheesta. En missään vaiheessa googlannut Pärnua tms. Seuraavana päivänä Facebookissa oli minulle suositeltu sivu: "Kolmio Pärnussa vuokralle". :D Sattumaa vai ei...

[/quote]

Oliko tää nyt ihan järkyttävä uusi asia ap:lle? Haloo, kaikki naamakirjan toiminta perustuu vakoilulle.

[/quote]

Tarkentaisitko, miten se kuuntelu tässä tapahtui?

Vierailija
22/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:36"]

[/quote]

Oliko tää nyt ihan järkyttävä uusi asia ap:lle? Haloo, kaikki naamakirjan toiminta perustuu vakoilulle.

[/quote]

Tarkentaisitko, miten se kuuntelu tässä tapahtui?

[/quote]

Sua ei ehkä ole kuunneltu, mutta epäsuorin keinoin susta on mahdollista kaivaa tietoja, joita et edes itse tiedä itsestäsi. Satavarmasti google ja facebookki tietää susta enemmän kuin itse ymmärrät tietäväsi itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän facebookilla on joku kännykkäsovellus mikä salakuuntelee. Siitä oli lehdissäki jotain juttua n. vuosi sitten.

Vierailija
24/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:24"]

Kyllähän facebookilla on joku kännykkäsovellus mikä salakuuntelee. Siitä oli lehdissäki jotain juttua n. vuosi sitten.

[/quote]

lähde paskapuheellesi kiitos.

Vierailija
25/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos on Googlannu Pärnua ja Facebookissa teidät on merkitty puolisoiksi. Hohhoijaa, olipas nyt taas vaikea pähkinä.

Vierailija
26/26 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaveri ei linkannut sulle mitään? Tai olet varma ettet ole ikinä googlannut Pärnua vaikka aikoja sitten?

Pikkusen puhelimella kuunteleminen olisi turhaa, mieti nyt itsekin. Puhelin usein laukussa, taskussa, eihän siitä saa kukaan edes selvää mitä puhuu.