Mikä minussa on vikana kun en saa pysyvää parisuhdetta vaan naiset jättävät minut yleensä parin kuukauden tapailun jälkeen
En oikein ymmärrä. Olen ihan perusmies 25 vuotta juuri täyttänyt. Pidän vanhemmista naisista ja deitit on olleet 40-48v. Huomioin naisten toiveet, maksoin treffeillä ravintolalaskut ja elokuvaliput, tai mitä nainen toivoikin. Mitään kallista kukaan ei pyytänyt. Vein kukkia ja suklaata. Aina sama kaava, pari kuukautta ja nainen joko ghostaa minut tai on sanonut suoraa, että juttu ei toimi. Viimeisin jättäminen tapahtui kun ostin naiselle kaulakorun. Antoi rasian takaisin ja käski minun häipyä. Tämän jälkeen esti minut ja ilmeisesti vaihtoi puhelinnumeronsa. Koru nyt ei ollut mikään huippukallis, 150€. Oli kuitenkin samaa tyyliä kun naisen muut korut. En ole pelkän seksin perään vaan annan naisen tehdä siihen aloitteen. Osa on halunnut, osa ei. Viimeiset neljä suhdetta tai mahdollisuutta suhteeseen on mennyt samalla kaavalla. Miksi en kelpaa?
Ja viittäkymppiäkin lähestyvä! :D Pian saa kukkapuskia 80-vuotiailta papparaisilta, ja siinäpä se.
"Toki se mulle kelpaa", eli palataan asiaan ;D