Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Iivo Niskanen Suomen alfoin mies?

Vierailija
27.11.2021 |

?

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu ikäni vauvapalstalla, mutta en ole koskaan nähnyt että joku miesreppana fanittaa näin tosissaan jotain hiihtäjää. 

Reppana? En. Mutta pystyn kyllä tunnustamaan, kun toinen mies (Iivo) on huomattavasti enemmän Alfa kuin itse olen.

No sun rima on sen verran alhaalla, että jopa Teuvo Hakkarainen ylittää sen metrillä :D

Teuvo ei ole alfa. Ei hän ole saavuttanut mitään poikkeuksellista.

Huomattavasti tunnetumpi kuin kuolanaama, suoritukset suunnilleen "samalla tasolla"

Vierailija
82/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu ikäni vauvapalstalla, mutta en ole koskaan nähnyt että joku miesreppana fanittaa näin tosissaan jotain hiihtäjää. 

Reppana? En. Mutta pystyn kyllä tunnustamaan, kun toinen mies (Iivo) on huomattavasti enemmän Alfa kuin itse olen.

No sun rima on sen verran alhaalla, että jopa Teuvo Hakkarainen ylittää sen metrillä :D

Huomattavasti tunnetumpi kuin kuolanaama, suoritukset suunnilleen "samalla tasolla"

Ilmankos täällä kaikki kuvittelee olevansa alfoja, jos teidän mielestä yrityksen omistaminen ja kännissä sekoilu riittää siihen.

Iivostahan tekee Alfan se, että hänellä on saavutus, johon juuri kukaan ei kykene. Koko maailman mittakaavassa. Totaalisen Alfan aura vain seuraa Iivoa missä tahansa hän onkin. Hän on toisten yläpuolella. Sitä ei tarvitse edes sanoa, hän vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on Suomen alfoin mies, niin tämä kuolanaama!

Vierailija
84/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Iivon standup-keikkoja tulossa? 2014 taidettiin hiihtäjien videot lopettaa, jopa yle ymmärsi miten säälittäviä näiden "humoristien" jutut olivat.

Vierailija
85/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti.

Aivan kuin Kimi Räikkönen tai Teemu Selänne. Siinä ei sanoja tarvita, kun joku näistä herroista saapuu samaan tilaan, kaikki muut tietävät olevansa alempaa tasoa.

Vierailija
86/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pieremällä on varma tieto siitä, että meijjän poika on paitsi kovin humoristi niin myös kilpailuimman lajin kovin äijjjjjä!

Vierailija
87/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti.

Aivan kuin Kimi Räikkönen tai Teemu Selänne. Siinä ei sanoja tarvita, kun joku näistä herroista saapuu samaan tilaan, kaikki muut tietävät olevansa alempaa tasoa.

Kimi on fiksumpi kuin teemu, se kertonee paljon teemusta.

Vierailija
88/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti avaa tämmöisestä kuolanaamasta ketjun? Tätä tyyppiä ei tunneta kuin Suomessa!

Vierailija
89/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia täällä on BEETA LAAKSOSIA vauva miehiä? Olen juuri keksinyt uuden termin, kun olen fanittanut maai lmaan suurinta lajia maasto hiihtoa! Beetta! Olen terävä ja suo men tulevaisuuden terävin mies!

Menikö tunteisiin?;)

Ok ok, kerro vaikka omat saavutukset tähän, niin voidaan yhdessä vertailla kuinka kovaa kamaa olisit Alfojen seassa.

Sinä huvitat toki, jatka vain... kuulemma hiihtoa on aidosti seurattu jopa Afrikassa!

Ai että ku sua on mukava viedä!

Okei, eli ainoa saavutus vauvapalstalla öyhöttäminen?

Ja sitten kun pistetään Iivo tohon sun viereen, niin kuka vie naiset? Aivan, Iivo edelleen.

Mutta älä jaksa tästä riehua. Iivon kaltaisia Alfoja on ehkä 1% miehistä, se on ihan ok, että kaikki ei yllä sinne tasolle. Lähellekään.

Luuletko sä oikeesti, että tuo sun kouhotus kiinnostaa? Hyvät naurut, niitä hiihtopiirien "humoristeja" taidat olla! :D

Pikkuisen taitaa kiinnostaa, kun aina palaat vastailemaan;)

Tietysti teitä tyhmempiä pitääkin viedä! Onko pieremän hiihtolenkeillä pää paleltunut pahastikin? 

Juntti :D

Mihin sä olet mua viemässä? Päinvastoin uskoni on vain lujittunut siitä, että vauvapalstalla on pelkkää beta-ainesta.

Niin tai sä taidat raukka täällä roikkua vähän enemmänkin, Beta-video varmasti käytössä.

Kai sä typerys ymmärrät, että mä täällä harvoin olen ja sut vien kyllä aina 6-0.

Nauti nyt rauhassa "maailman seuratuimman lajin" voitosta, voin huomenna nöyryyttää sua enemmän. <3

No anna tulla, tunnenkin itseni niin nöyryytetyksi:'D En mä kestä, vai viet mua 6-0:'D

Näinhän tässä koko ajan käy, hyvä kun olet samaa mieltä ;)

Todellakin. Mutta anna tulla vaan, en oo vielä ehkä täydellisen masentunut tämän verbaalisen nöyryytyksen alla:D

Pistä vaikka yksi juntti? Kuolanaama? Tai "vain kolme maata" argumentti vielä?

Sun kohdalla voi todellakin sanoa, että KERTAUS ON OPINTOJEN ÄITI.

Juntti. :)

Vierailija
90/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kuin tämä kolmen maan kuolanaama. ;)

Vierailija
91/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti. Vieläköhän se parturoi ihmisiä?

Vierailija
92/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön mitä tekee,ei kyllä hetkauta.Kloppihan se vielä ikänsä puolesta,ei mun mies makua.Tiedättekö ihminen voi mitään sille miksi syntynyt,näkee liikaa rumia ukkoja,kukkakepit,puunaamat ei kiinnosta.Eikä Iivo noista kumpikaan,hän on urheilija.

Vierailija
93/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävä ukko, kuka tuota hiihtelyä kahtelee.

Vierailija
94/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla sivulla on 8 alapeukkua tämän juntin kohdalla, aijjai kun harmittaa hiihtohaalarijunttia!

Vierailija
95/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hiihtomiesten keskinäiset vitsit ovat kans varsinainen turn-on naisille.

Vierailija
96/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viime vuonna tämä pieremän "mies" kertoi vitsejä, joka herätti ympäri Suomea lähinnä myötähäpeää. :D

Vierailija
97/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai oikeasti noille kuolanaamojen jutuille naura ketkään muut kuin kuolanaama-akat? Eikös pieremän miehen nainenkin ole entinen hiihtelijä, tuon maailman kilpailluiman lajin harrastaja?

Vierailija
98/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiii ole. Aivan liian pitkä ja laiha hujoppi.

Pitkä, kiinteä, hyväkuntoinen nuori mies. Ei kaikki naiset halua mitään sali-Makea

Ihan rehellisesti sanottuva perustavis joka osaa kyllä hiihtää ei siinä mitään mutta naisten mieleen ei ole.

Vierailija
99/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiii ole. Aivan liian pitkä ja laiha hujoppi.

Pitkä, kiinteä, hyväkuntoinen nuori mies. Ei kaikki naiset halua mitään sali-Makea

Ihan rehellisesti sanottuva perustavis joka osaa kyllä hiihtää ei siinä mitään mutta naisten mieleen ei ole.

Juu, muistelen että hiihtojunteilla oli vahvat ranteet 30-v asti!

Vierailija
100/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, että tässäkin ketjussa on useiden ihmisten toimesta todettu hiihdon olevan marginaalilaji! Vielä ku vastaava saataisiin jääkendoon, niin Suomi olisi urheilumaa!