Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Iivo Niskanen Suomen alfoin mies?

Vierailija
27.11.2021 |

?

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paltalta on tullut selväksi, että suorituskyky laskee miehen arvoa. Esim. rapakuntoinen on arvokkaampi kun huippukuntoinen.

Ei kannattaisi kuunnella toisten miesten mielipiteitä.

Vierailija
42/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia täällä on BEETA LAAKSOSIA vauva miehiä? Olen juuri keksinyt uuden termin, kun olen fanittanut maai lmaan suurinta lajia maasto hiihtoa! Beetta! Olen terävä ja suo men tulevaisuuden terävin mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paltalta on tullut selväksi, että suorituskyky laskee miehen arvoa. Esim. rapakuntoinen on arvokkaampi kun huippukuntoinen.

Hiihto, kolme maata. Ei millään tavoin huippu-urheilua.

Kerrotko ne kolme maata?

Vierailija
44/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain seurataan hiihtelyjä, niin mualimmalla!

-Savosta

Vierailija
45/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia täällä on BEETA LAAKSOSIA vauva miehiä? Olen juuri keksinyt uuden termin, kun olen fanittanut maai lmaan suurinta lajia maasto hiihtoa! Beetta! Olen terävä ja suo men tulevaisuuden terävin mies!

Menikö tunteisiin?;)

Ok ok, kerro vaikka omat saavutukset tähän, niin voidaan yhdessä vertailla kuinka kovaa kamaa olisit Alfojen seassa.

Vierailija
46/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko ne kolme maata?

Nor ja, Nor ja ja norj ja. Pysytään sun "kirjoitustaidon" tasolla ja ruiskutellaan iivon hiihto puvulle, pieremäläisittäin.

Vierailija
47/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?;)

Ok ok, kerro vaikka omat saavutukset tähän, niin voidaan yhdessä vertailla kuinka kovaa kamaa olisit Alfojen seassa.

Sinä huvitat toki, jatka vain... kuulemma hiihtoa on aidosti seurattu jopa Afrikassa!

Ai että ku sua on mukava viedä!

Vierailija
48/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko täällä oikeesti joku tyyppi, joka jaksaa tätä marginaalilajia puolustella? Huhhuh! 

Vierailija
49/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isometsä kuolasi 2001, hieno laji!

Vierailija
50/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uuno oikeasti edes tämmöisen ketjun aloittaa? Kaikki tietävät, että hiihto on surkea kuolanaamojen laji!

Vierailija
51/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko ne kolme maata?

Nor ja, Nor ja ja norj ja. Pysytään sun "kirjoitustaidon" tasolla ja ruiskutellaan iivon hiihto puvulle, pieremäläisittäin.

Okei, mitä nyt saattaa muissa pohjoismaissa, Venäjällä, Kanadassa, Yhdysvalloissa, Italiassa, Sveitsissä, Saksassa ja vaikka Itävallassakin olla ihan arvostettu laji. Mutta sä taisit antaa pisteitä vain siitä seurataanko jotain lajia Saharassa?:DD

Vierailija
52/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto nyt vaan on pikkulaji, sitä on ihan turha itkeä. Ja tuo kuolanaama Iivo ei ole minkäänlainen alfa, räkää osaa ehkä tuottaa!

-Tietäjä

Vierailija
53/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?;)

Sinä huvitat toki, jatka vain... kuulemma hiihtoa on aidosti seurattu jopa Afrikassa!

Okei, eli ainoa saavutus vauvapalstalla öyhöttäminen?

Ja sitten kun pistetään Iivo tohon sun viereen, niin kuka vie naiset? Aivan, Iivo edelleen.

Mutta älä jaksa tästä riehua. Iivon kaltaisia Alfoja on ehkä 1% miehistä, se on ihan ok, että kaikki ei yllä sinne tasolle. Lähellekään.

Vierailija
54/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiii ole. Aivan liian pitkä ja laiha hujoppi.

Faktaa!

Vierailija
55/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiii ole. Aivan liian pitkä ja laiha hujoppi.

Sinä olet aivan liian lyhyt ja tanakka pätkä. Et kelpaisi alpha-Iivolle ikinä.

Vierailija
56/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?;)

Ja sitten kun pistetään Iivo tohon sun viereen, niin kuka vie naiset? Aivan, Iivo edelleen.

Mutta älä jaksa tästä riehua. Iivon kaltaisia Alfoja on ehkä 1% miehistä, se on ihan ok, että kaikki ei yllä sinne tasolle. Lähellekään.

Luuletko sä oikeesti, että tuo sun kouhotus kiinnostaa? Hyvät naurut, niitä hiihtopiirien "humoristeja" taidat olla! :D

Vierailija
57/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoporukoissa taitaa olla ne kovimmat tosikot, no tokihan tämän näkee myös kuolanaaman "vitsikkäissä" haastatteluissa!

Vierailija
58/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?;)

Luuletko sä oikeesti, että tuo sun kouhotus kiinnostaa? Hyvät naurut, niitä hiihtopiirien "humoristeja" taidat olla! :D

Pikkuisen taitaa kiinnostaa, kun aina palaat vastailemaan;)

Vierailija
59/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE .....Eero Aho on

Vierailija
60/125 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto on vähän kuin jääkiekko, muutamaa kuolanaamaa kiinnostaa, Suomen ulkopuolella paria maata.

Aijjai!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi