Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltiksen kolumnistilla hauska kirjoitus nykyajan loukkaantumiskulttuurista

Vierailija
27.11.2021 |

Kiirettä pitää loukkaantujilla!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008423392.html

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luin tämän saman äsken. Tottahan tuo on. Kaikesta pitäisi loukkaantua. Jos et loukkaannu ja kirjoita siitä sosiaaliseen mediaan olet rasisti, naistenhakkaaja… mitä näitä nyt on. En mä jaksa ottaa koko ajan kantaa ja ihan kaikkeen.

Vierailija
2/3 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo luin tämän saman äsken. Tottahan tuo on. Kaikesta pitäisi loukkaantua. Jos et loukkaannu ja kirjoita siitä sosiaaliseen mediaan olet rasisti, naistenhakkaaja… mitä näitä nyt on. En mä jaksa ottaa koko ajan kantaa ja ihan kaikkeen.

Jeps. Nämä älämölöt käyvät vielä jollain tasolla mulle viihteestä silloin kun ei ole esim. juuri maalatun seinän kuivumista seurattavana, mutta tuo syyllistäminen... Sulla on parempi olla mielipide, ja sen mielipiteen on parein noudattaa ammattiloukkaantujan linjaa tai sut lynkataan. Joskus muinoin tämä olisi ollut harmitonta huutelua, nykyisessä somemaailmassa tällä sekoilulla muutetaan asioita myös reaalimaailmassa, ja harvoin parempaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuva ja aikaa kuvaava kolumni. Ihmisten tapa suhtautua asioihin, ilmiöihin ja tapahtumiin muistuttaa pettyneen kolmivuotiaan tihertämää tekoitkua, kun omaa tahtoa ja näkemystä ei saa läpi.