Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viisikymppisen naiseen vaikuttaa yli 30 vuoden tupakointi?

Vierailija
22.02.2015 |

Minusta ei sitä kyllä huomaa mitenkään. Syön terveellisesti ja hoidan ihoani laatukosmetiikalla. 12 vuotta nuorempi puolisonikin ihailee ulkonäköäni päivittäin. T: tupaakka- Tarja

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkoahtaumataudin merkit alkaa.

Vierailija
2/5 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellesi valehtelu on mieli puuhaasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bull's shit, sanon minä.  Iho on harmaa ja rypyt syvenee. Turha selittää että ei näkyisi myrkky iholla. Hanki uusi peili, taitaa olla entinen mustunut tupakansavusta. Ja silla ukolla on muut motiivit kehua... älä usko.

Vierailija
4/5 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on ryppyinen, iho harmaa, kunto huono ja hengästyy. Aina pinttynyt tupakan haju hänessä. Alkoholillakin on varmasti oma osuutensa asioihin. Kamalaa katsottavaa. Mammani on myös ryppyinen, haiseva ja hengästyy helposti. Siinä on kyllä loistavat varoitusmerkit miksi itse en ole tupakkaan koskaan koskenut. 

Vierailija
5/5 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54, poltin ikävuodet 15-35. Olen paljon kavereitani ryppyisempi, ihon väri on harmaa ja eloton. Hampaat ovat ruman sävyiset. Kaula ja dekoltee ovat kuin vanhalla mummulla.

Laatukosmetiikkaa olen aina käyttänyt ja syönyt terveellisesti sekä liikkunut. Ja huom, olen ollut polttamatta 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän