Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin vartalo on kaunis

Vierailija
22.02.2015 |

http://www.voice.fi/ilmiot/aidin-vartalo-on-kaunis-rohkeat-naiset-riisuivat-nayttaviin-kuviin/8/71456

Ei ole kyllä kaunis. Lapsen saamisesta jää jälkiä joillekin joilla on sellainen ihotyyppi, onneksi ei kaikille, mutta mitään "kaunista" siinä ei kyllä ole. Ehkä artikkelista tulee parempi mieli niille, joita vartalon jäljet harmittavat.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuntenut itseni kymmeniä kertoja kauniimmaksi äidiksi tulemisen jälkeen kuin nuirempana, vaikka silloin oli litteä vatsa, muodokas takamus, kauniit kasvot ja hiukset. Jotenkin arviatan itaeäni paljon enemmän ja utsetuntoni on paljon korkeampi :) Ei se minulta ole pois jos jonkun mielestä raskausarvet ovat kamalia, ei näitä kenenkään ole pakko katsella ;)

Vierailija
42/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:14"]Minusta kaikki raskauden ja synnyttämisen ulkoiset merkit ovat vastenmielisiä. Nuo tekevät naisesta heti seksuaalisesti epäkiinnostatavan silmissäni.
[/quote]
Tämä tekee sinusta epäkiinnostavan. Joten ei ole suuri menetys synnyttäneille naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee näistä taas sellainen olo, että on jotenkin vähän vähemmän äiti, jos joka paikka ei ole räjähtänyt...

Vierailija
44/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kaunis mutta normaalia. Aika moni kuitenkin hankkii lapsen ja valtaosalle jää siitä jonkinlaisia merkkejä vartaloon. Tärkeintä on kuitenkin että itse ne hyväksyy. Ehkä kamalinta olisi olla koko elämänsä epätyytyväinen itseensä mutta onneksi useimmilla tapahtuu jonkinlainen itsensä hyväksyminen jossain vaiheessa. Se myös usein kaunistaa naista.

Vierailija
45/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:36"]Tottahan se on, että synnyttänyt nainen on ruma, jos ei sitten omaa parempaa kudostyyppiä. Sitten puolustellaan aivokuolleella lässytyksellä, vaikka oikeasti vituttaa, kun pitää lähteä synnytysten raiskaamalla ruholla kyrvän perään miehen jätettyä kiinteämmän lihan takia. Moni varmasti katuu pennun vääntämistä syvästi, mutta eihän sitä vaan parane sanoa ääneen, mieluummin vaikka esitellään rumaa ruhoa julkisesti. Poikineet nartut: olette oksettavia :).
[/quote]

Tapa itsesi

Vierailija
46/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:14"]Minusta kaikki raskauden ja synnyttämisen ulkoiset merkit ovat vastenmielisiä. Nuo tekevät naisesta heti seksuaalisesti epäkiinnostatavan silmissäni. [/quote] Tämä tekee sinusta epäkiinnostavan. Joten ei ole suuri menetys synnyttäneille naisille.

[/quote]

Ei varmasti olekaan, kun en normaalisti synnyttäneihin naisiin koske.

Vierailija
47/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:38"]Minulla kolmekymppisellä on 3 lasta eikä vatsassani ole ainoatakaan raskausarpea eikä roikkuvaa nahkaa. Mistä tälläinen olettamus että kaikilla varsinkin useamman lapsen saaneella on kuvien kaltaiset venyneet riekaleiset vatsat? Minulla ei ainakaan ole!
[/quote]

Ja mulla oli riekaleiset tissit, reudet ja alaselkä jo teini-iässä kasvupyrähdyksen jälkeen.
Mahan ulkonäön voinettekin sitte arvata viiden raskauden jälkeen.. XD Mutta elämä on..hengissä pysyny, mieskään ei oo kaikonnu ja uimarannallakin kehtaan käydä. :P

Vierailija
48/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka hirveästi yritätte uskoa noita kauniiksi... Kumpi näistä vartaloista on paremman näköinen: http://www.excellenthairskin.com/images%5Cweight-loss%5Cman-tone2.jpg vai

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/05/15/article-2629093-1DDC0CC100000578-438_306x423.jpg

Siitä perspektiiviä siihen tunteeseen, joka miehelle tulee noista raskaudenjälkeisistä kuvista.

Vierailija
49/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:14"]Minusta kaikki raskauden ja synnyttämisen ulkoiset merkit ovat vastenmielisiä. Nuo tekevät naisesta heti seksuaalisesti epäkiinnostatavan silmissäni. [/quote] Tämä tekee sinusta epäkiinnostavan. Joten ei ole suuri menetys synnyttäneille naisille.

[/quote]

Ei varmasti olekaan, kun en normaalisti synnyttäneihin naisiin koske.
[/quote]
Muista kuitenkin kertoa vastenmielisyyden tunteista sille naiselle, jonka kanssa ehkä perustat perheen. :)

Vierailija
50/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:29"]Naiset jotka hirveästi yritätte uskoa noita kauniiksi... Kumpi näistä vartaloista on paremman näköinen: http://www.excellenthairskin.com/images%5Cweight-loss%5Cman-tone2.jpg vai

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/05/15/article-2629093-1DDC0CC100000578-438_306x423.jpg

Siitä perspektiiviä siihen tunteeseen, joka miehelle tulee noista raskaudenjälkeisistä kuvista.
[/quote]

Jos miehet pystyisivät raskautumaan ja sen ansiosta miehille jäisi kuvan nro2 vartalo, niin ihmiskunta kuolisi äkkiä sukupuuttoon :)

Vierailija
51/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:14"]Minusta kaikki raskauden ja synnyttämisen ulkoiset merkit ovat vastenmielisiä. Nuo tekevät naisesta heti seksuaalisesti epäkiinnostatavan silmissäni. [/quote] Tämä tekee sinusta epäkiinnostavan. Joten ei ole suuri menetys synnyttäneille naisille. [/quote] Ei varmasti olekaan, kun en normaalisti synnyttäneihin naisiin koske. [/quote] Muista kuitenkin kertoa vastenmielisyyden tunteista sille naiselle, jonka kanssa ehkä perustat perheen. :)

[/quote]

Ei tuo ole tarpeen, koska minulle riittää aivan hyvin kahden aikuisen muodostama perhe.

Vierailija
52/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:29"]Naiset jotka hirveästi yritätte uskoa noita kauniiksi... Kumpi näistä vartaloista on paremman näköinen: http://www.excellenthairskin.com/images%5Cweight-loss%5Cman-tone2.jpg vai

[/quote]

Valtaosa tässä ketjussa kommentoineista naisista on sanonut että ITSE hyväksyvät itsensä ja rakastavat vartaloaan sellaisena kuin se on, sen sijaan että ylistäisivät sen kauneutta. Ylipaino on asia erikseen, sille voi jotain mutta esim. arpia voi hyvin harva estää. Ne tulevat jos tulevat. Ja jos miehiä kamalasti kuvottaa se raskaudenjälkeinen vaimo ja lastensa äiti niin voivathan he sitten vaihtaa naista, nuorempaan ja nätimpään? Varmasti tuossa tilanteessa on jo naisenkin parempi olla ilman tuollaista miestä.

Vierailija
53/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Ei mun mielestä ole paha tuo kakkonen. Jos mun miehellä olisi tuollainen vatsanahka, en siitä kriisiä ottaisi.

Mun miehellä muuten on raskausarpia. Ei mahassa, eikä raskaudesta johtuvia tietenkään, vaan ihossa hauisten kohdalla.

Vierailija
54/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:14"]Minusta kaikki raskauden ja synnyttämisen ulkoiset merkit ovat vastenmielisiä. Nuo tekevät naisesta heti seksuaalisesti epäkiinnostatavan silmissäni.
[/quote]
Mikä on epäkiinnostatava? Minun silmissäni lukihäiriöinen narsistisovinisti on todella epäkiinnostava seksuaalisesti. Hyi helvetti. Oksennus!

Vierailija
55/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:13"]

Olen samaa mieltä, että harvalla vauvojen jälkeen kovin kaunista vatsaa on. MUTTA. Miettikääs keskimääräisen 20 v:n synnyttämättömän tytön vartaloa. Ei se kovin kummoinen ole. Itse liki nelikymppisenä 3 lasta synnyttäneenä olen erittäin tyytyväinen vartalooni. Se kun sattuu olemaan parempi kuin suurimmalla osalla parikymppisistä tytöistä. Hyvin voin pistää päälleni gina tricotin makkarankuoren ja näytän Hyvältä :) ilman mitään jenkkiksiä tms. En tarvii edes litistäviä alkkareita. 

[/quote]Kuitenkin suurella todennäköisyydellä se 20-vuotiaan vartalo näyttää paremmalta. Ei vartalo voi parantua ikääntyessä, vaan ainoastaan mennä huonommaksi. Jos tuota alle neljänkymmenen ikää ajattelee, niin osalla miehistä vartalo on sillä hetkellä tietyillä kriteereillä parhaimmillaan vielä, jos tähdätään maksimaaliseen lihaksikkuuteen. Periaatteessa kai naisella voisi olla samoin, mutta harvempi nainen tavoittelee mahdollisimman suurta lihaksikkuutta eli nainen voi saada sen täydellisen vartalon jo vaikka alle 20-vuotiaana ja siitä ei ole oikein enää mitään ylöspäin menemistä, paitsi plastiikkakirurgian kautta.

-Mies 29v-

[/quote]

Rakas Mies 29v. Sä et oo nähny mun vartaloa. Jos on hyvä kroppa ja Jos vartalosta pitää huolen, se näyttää hyvältä vielä tässäkin iässä :) olen harrastanut liikuntaa melkein 20 v 5 kertaa viikossa. Kerran ollut kk tauko, jonkun sitkeän flunssan takia. Olen kurvikas, eli isot tissit ja erottuva lantionkaari. Painoindeksi kuitenkin vain 21. Harvalla tällasta on.... Pitkäkin olen. Harvan kroppaan vaihtasin. 

[/quote]Se on hyvä, että olet tyytyväinen, mutta minusta on silti noloa arvostella nuorten vartaloita, jotka ovat aivan varmasti ainakin joillakin kriteereillä elinvoimaisemman näköisiä ja toimivampia. Sellaisesta tulee voimakas vaikutelma siitä, että ei ole sinut todellisuuden kanssa. Myös nuori voi harrastaa liikuntaa, myös nuori voi pukeutua, myös nuori voi (ja paljon useammin on) olla hoikka. Itseään voi arvostaa vetämättä muita alaspäin.

-Mies 29v-

[/quote]

Itsehän vedit minua alaspäin toteamalla, että kyllä ne nuoret ovat paremmannäköisiä. Toki moni onkin, ei siinä mitään. Olen kuitenkin sitä mieltä, että esim Jennifer Lopez on paremmannäköinen kuin useimmat parikymppiset. Tosin moni  ihminen on paremmannäköinen kuin toinen, koska osaa/viitsii meikata ja panostaa pukeutumiseensa enemmän kuin toiset. Kaikki ei vaan viitsi. Rahalla saa ja meikillä pääsee ;)

Vierailija
56/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Jo nuo kuvat ja vartalot ovat jonkun mielestä kauniita, niin sitten ovat. Joku muu ajattelee sitten eri tavalla. Kauneus ei ole mikään absoluuttinen asia, vaan sen määritelmä vaihtelee ihmisestä toiseen. Kireä sileä iho voi olla kaunis, mutta niin myös ryppyinen iho. Rypyt kertovat eletystä elämästä, raskaudesta josta seurauksena lapsi. Itse en pysty näkemään sellaista rumana.

Vierailija
57/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaksi se on geeneistä kiinni, minulla on 7 lasta, mutta ei yhtään raskausarpea vatsassa.

Vierailija
58/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:38"]

Minulla kolmekymppisellä on 3 lasta eikä vatsassani ole ainoatakaan raskausarpea eikä roikkuvaa nahkaa. Mistä tälläinen olettamus että kaikilla varsinkin useamman lapsen saaneella on kuvien kaltaiset venyneet riekaleiset vatsat? Minulla ei ainakaan ole!

[/quote]

Arvet riippuvat kudostyypistä. Mulla ei tullut yhtään raskausarpea vaikka tulin raskaaksi vasta 38-vuotiaana. Jostain myös luin että vanhemmille tulee vähemmän, en sitten muista miksi. Yhdellä kaverilla taas oli nuorempana tosi litteä vatsa ihan luonnostaan ja hänellä mahanahka venyi pysyvästi. Itselläni taas on ollut aina hieman pyöreä alavatsa, joten nahan ei tarvinnut venyä niin paljoa.

Vierailija
59/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:38"]

Minulla kolmekymppisellä on 3 lasta eikä vatsassani ole ainoatakaan raskausarpea eikä roikkuvaa nahkaa. Mistä tälläinen olettamus että kaikilla varsinkin useamman lapsen saaneella on kuvien kaltaiset venyneet riekaleiset vatsat? Minulla ei ainakaan ole!

[/quote]

Arvet riippuvat kudostyypistä. Mulla ei tullut yhtään raskausarpea vaikka tulin raskaaksi vasta 38-vuotiaana. Jostain myös luin että vanhemmille tulee vähemmän, en sitten muista miksi. Yhdellä kaverilla taas oli nuorempana tosi litteä vatsa ihan luonnostaan ja hänellä mahanahka venyi pysyvästi. Itselläni taas on ollut aina hieman pyöreä alavatsa, joten nahan ei tarvinnut venyä niin paljoa.
[/quote]
Minä sain ensimmäisen 19-vuotiaana. Ei tullut minkäänlaisia muutoksia kehooni. Toisen sain 24-vuotiaana jolloin raskauskilojen pudotus ja vatsan timmiksi saaminen vaati todella paljon. Ja nyt tarkoitan n. 100-200 vatsalihasliikettä päivässä + muu päivittäinen aerobinen liikunta ja ruokailutottumusten muuttaminen. Kolmannen sain 29-vuotiaana, 2 viikkoa synnytyksestä ja vartaloni oli kuin ennen raskautta. Minulla luultavasti on hyvä kudostyyppi mutta uskon, että toisen lapsen jälkeen jos olisin jäänyt sinne sohvalle makaamaan en näyttäisi tältä miltä nyt näytän. Toki tiedän, että aina siihen roikkuvaan nahkaan ei auta muu kuin kirurgin veitsi.

Vierailija
60/75 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukuttakaa numero kahdksan viestiä tässä ketjussa, SIINÄ ON SITÄ ASIA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi