Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Tammenterhojen tiistai ***

11.09.2006 |

Meinasin kirjoittaa tuonne pinon loppuun, mutta kun kello on jo noin paljon niin laitetaan uutta jo tulemaan :-) Ja maanantain pino:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=8319117&p=1&tmode=…

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Ihan mahdotonta yrittää töistä palstailemaan. Sivujen luvusta ei meinaa tulla mitään. Kirjoitin kahteen kertaan viestiäkin ja ne hävisi johonkin, blääh. Ilta menikin sitten saunaa ja kylppäriä siivotessa...

Vastailen nyt äkkiseltään johonkin.

Esikoinen syntyi rv 37+0, painoi 2620g ja pituutta oli 46 cm. Vedet meni lauantai aamuyöllä, päivä Kättärillä odottelua ja seuraavana yönä syntyi imukupin avustuksella.

Mä olen vaaka, mies kalat ja poika leijona.

Käsitöitä intoudun joskus tekemään vaikka niissä ihan käsi olenkin (siis huono :-)

WTC: just menin ratsastustunnille ja siellä puhuttiin asiasta. Luultiin kyllä että on vahinko ja todellinen tuho selvisi vasta myöhemmin.

Beijaflor: ei musta ole väärin käydä ultrassa vaikka kaikki olisikin ihan ok. Antaahan se sitten semmoisen mielenrauhan ja toisaalta jos jotain vialla, sille saatetaan voida tehdä jotain tai ainakin on aikaa sopeutua ajatukseen.

(.) Paksusti voidaan, liikkeitä tuntuu tosi hyvin. Supistelee välillä, varsinkin jos pitkään istuu paikallaan.

Ja samaa mieltä tosta hiton mainoksesta, muutenkin nää tökkii niin sitten pitää vielä olla tommosia häiriöitä.

No tämä tältä erää, täytyy lähteä unten maille...

t. Mirabella ja Albert rv 24+1

Vierailija
2/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup pikaisesti:

Haluatteko sen tänne jonkin päivän pinoon, vai tehdäänkö siitä ihan oma pino?

Mitä olette mieltä?

On taas pikkuisen väsynyt olo, kun yö oli aika tuskainen, en osaa nykyään nukkua. On joko liian kuuma tai liian kylmä tai jonnekin koskee.. Mä jotenkin olettaisin, että tämä vaavi on tyttö, koska muistan esikoiselta olleeni yhtä huono nukkuja ja joka paikkaan koski. Poikaa odottaessa olin vaan raskaana, eikä mitään vaivoja ja kolotuksia ollut.. Mutta eihän tätä olis enää kuin 16 viikkoa ja sellainen 8 viikkoa töitä siitä ajasta (positiivista ajattelua täytyy yrittää harrastaa..).

Mutta nyt töitä, kirjoittelen myöhemmin lisää ja yritän saada sen ystäväkirjan mahdollisimman pian tänne.

-äitiliini ja masukki 24+0 (vihdoinkin tämäkin viikko tuli täyteen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B2323]Pitääs soittaa sinne neuvolaan täs kohta, aivan liian väsy olo ja tuo jo 3 viikkoo kestänyt ripulin tapainen alkaa viedä voimat,ei liene enää ihan normaalia?? Niin että hyvää huomenta teillekkin,aloitin näin mukavalla aiheella ;)[/color]

[color=8B1A1A]( . )napa vaan heilui illallakin kun Himpula laittoi parastaan :D[/color]

[color=#008000]Sisko tuloo tänään käymää,lupas ottaa kameran ja piuhan joukkoon,saadaan mustakin parempi kuva blogiin :)

Sille Ystävänkirjalle vois kai tehä oman pinon??[/color]

[b]Maria ja himpula 22+2[/b]

Vierailija
4/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=#008000]1. AIKA: Lauantai?? tulevia lauantaita on: 30.9 , 7.10 , 14.10 , 21.10 , 28.10 sitten menee jo marraskuulle.[/color]

[color=#8B0000]PAIKKA: a) Kaffia b) ruokaa

Tarjuava paikka? Tiätysti tua ruoka olis ,jos tuloo kauempaa (lapualtakin ajaa 20min.saattaa tulla näläkä näillä ruaka haluulla,kjäh!)

[/color]

[color=#00008B]KUKKA TULOO: Eli ketä meitä nyn olis siin tulos niin antakaas miälipirettä nuahin asioohin ,saarahan remoraattine ratkaasu![/color]

[color=8B0A50]T: Näläkääne ja häjynpänttääne Maria :D[/color][/b]

Vierailija
5/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]UUSIKSI GALLUPPIA ELÄIMISTÄ, että vaistoaako ne raskauden? [color=darkviolet]Viikonlopun kasautumassa kerroinki tutun koiruuksesta joka jämähti mun syliin kuono söpösti masun päälle. Ei millään ois siittä lähteny pois. Oon kuullu, ett kisut vaistoais, mut onkohan tää legenda. .

Tulen takasi, kuhan oon vieny akan hoitoon.

Z ja Säde 20+4

Vierailija
6/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi huono yö. Poika rupesi itkemään ainakin neljä eri kertaa. Ties mitä pahoja unia raukka näki. Itse olin jo niin poikki, etten meinannut yksinkertaisesti jaksaa nousta edes sängystä ylös. No, näin aamulla lohduttaa jo ajatus päiväunista.

Vihdoinkni sain itsekin laitettua Sindalle blogiviestiä. Mitenhän se aina tuntuukin siltä, että omat kuvat eivät näytä yhtään itseltä + kuvat aina jotenkin epäonnistuu? No, eihän tuo niin vakavaa ole.

WTC:n aikoihin opiskelin täyttä häkää ja olin tulossa koululta ja menossa työharjoittelun yövuoroon. Mies oli kotona ja sanoi, että katso vähän tänne telkkariin mitä Amerikassa on tapahtunut. Yövuoro meni vauhdilla, kun vähän väliä piti tsekata telkkarista tapahtumien kulkua.

Eilen päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja lopettaa arkimässäilyn. Tähän kuuluu samalla myös muitten syömisten tarkistus - kuten aamuisten herkkuleipien sijaan syön kaurapuuroa. Täytyy sanoa, että toista aamua tässä syön puuroa ja ei se kyllä hyvälle maistu :)

Nyt täytyy mennä!

Iloista päivää!

Taneli

Vierailija
7/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuumeisen pojan kanssa kotona tänään. Taitaa melkein 40 c kuume vienyt kaiken puhdin pois kun nukkuu vielä. Saa nähdä jos kuumeen seuraks tulee nuha kanssa, toistaisks ei ole.

Ostettiin uusi patja mulle kun edellinen oli ihan liian pehmeä, mutta taidettiin ostaa nyt sitten liian kova. Mä kun tykkään makaa kyljellä niin nyt se ei oikeen onnistu kovuuden takia :( Onneks mies voi ottaa sen ja ostetaa sitten uus taas mulle. Viedään sitten vanhat landelle, sielä kun on aivan surkeet patjat. Ei nää vanhatkaan oo mitenkään ikäloput vajaat 8v.

(.) kasvaa kovaa vauhtia, pojat kovasti on juttelemassa vauvasta ja koska se vauva tulee taloon. Supistelee ajoittain (joka päivä) mutta ne on sellaisia kivuttomia, sama homma poikien kanssa ja silloin ei tehnyt mitän kohdun suulle. Joten nytkään en osaa pelätä. Ens viikolla neuvla ja silloin saan papruja vietäväksi kelaan.

Viime viikolla isomman pojan kummit sai pienen pojan, siis meidän tuleva kummi-poika. Ja kun oltiin vauvaa katselemassa niin isompi oli sitä mieltä että tuollainen olis kiva varsinkin jos se olis tyttö :D No, ultrassa kätilö oli sitä mieltä että vois ollakin.

WTC: Olin juuri tullut ekasta neuvolasta esikon odotus aikaan ja siellä viereisessä kahvilassa oli TV auki ja juuri silloin eka lentokone törmäs torniin. Aluks kaikki oli ihan ällikällä päähän lyötynä, mut aika nopeeta sitä tajuttiin että tosi oli kyseessä. Kyllä fiilarit olivat aika hurjat silloin, ekaa lasta odotettiin ja tälläistä tapahtui.

Nyt pikkainen on heräämässä täytyy mennä.

-MM- 20+4

Vierailija
8/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zatu:

[color=blue]UUSIKSI GALLUPPIA ELÄIMISTÄ, että vaistoaako ne raskauden? [color=darkviolet]Viikonlopun kasautumassa kerroinki tutun koiruuksesta joka jämähti mun syliin kuono söpösti masun päälle. Ei millään ois siittä lähteny pois. Oon kuullu, ett kisut vaistoais, mut onkohan tää legenda. .

Z ja Säde 20+4

Eikä ne mitää oo erikoosta tehny,tai sitten ne on vaan niin tyhymiä tai sitten niiltä leikattihin pallien poiston yhteyres jotain muutaki,ku eivät hoksaa :D

[b]Soitin sinne neuvolaan #¤" %SENSUROITU#¤" %¤ sieltä vastas joku sijaanen,ihan outo ja oli sitä mieltä että juo ny gefilus tuotteita ja katotaa sitte,PRKLE! Ku voimat on ihan loppu ja itekki huomaa jo oikeen ku aattelee,pikkaasen kuivumisen merkkiä,yhtää ei kyllä turvota![/b]

Vierailija
9/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti Galluppeihin tulla vielä vastaamaan.

WTC:Bänditreeneissä olin ja liideri vähätteli koko asiaa. Sitten kun kotiin pääsin, niin telkku auki ja asian laita selviskin. Hirveä huoli tuli äidistä, joka oli euroopassa työmatkalla, että pääseekö miten kotiin sieltä, mutta hyvin meni.

Zatu: Nääkin on varmaan sellasia " uskon" asioita tai ehkä jotain tutkimusta onkin tehty. Mutta luulen kyllä että on hyvin mahdollista, että eläimet vaistoavat raskauden. Oon itse reikihoitaja ja vaikka en oo eläimiä hoitanutkaan, niin oon kuullu, miten ne vaistoavat sen energiavirran ym, niin mikseivät vois raskauttakin vaistota.

(.) Vauva heräs taas joskus kuuden pintaan ja alotti aivan mielettömän myllerryksen. Ei siinä sit oikeen saanu enää nukuttua. Yön aikana tulin siihen tulokseen että kyllä me sinne ultraan mennään. Nyt pitäs enää vaan vakuuttaa mies. Onneks hän on sitä sorttia että ei koskaan vetoa mihinkään rahajuttuihin ja saa sillä huonoa omaatuntoa mulle, vaan pysyy ihan toisenlaisissa faktajutuissa. Eli rahasta tää ultraanmeno ei oo ollu kiinni.

Nyt taidan pistää rintarepun pyörimään pesukoneeseen. Tuntuu jo kyllä nyt et sille ei tuu olemaan mitään käyttöä, liina on enemmän meidän juttu, mutta kun ilmaiseksi saatiin, ni voihan sitä kokeilla.

Ai niin, ystäväkirjasta. Sille vois laittaa oman pinon munkin mielestä.

Beijaflor rv 23+1

Vierailija
10/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli siitä blogista vielä mieleen, että kun esim. Ulpu oli kysyny sitä. Ei tuntunu nikki tutulta, joten kaivelin esittelylistan. No sieltä löyty. Sitten hain haulla eikä löytyny yhtään kirjotettua viestiä, niin mä vaan mietin että pitäskö sen olla kuitenkin niin että ne jotka ei säännöllisesti kirjota, niin ne saa blogin salasanan vasta kun itse laittaa sinne kuvan/kuvia?Kun eikö se alunperin ollu niin, että ei syrjitä niitä kenellä ei oo digikameraa...

Mua ei kyllä henkkilökohtasesti haittaa, jos " vakiporukalle" annetaan salasana ilman kuvanlaittoakin, kuitenkin päivittäin täällä jutellaan ym. Mutta meitähän on tossa esittelylistassakin päälle 100, joten mua vähän ahistaa jos sitä blogin salasanaa annetaan " kaikille kysyjille" . Kun siitä tulee vähän sellanen friikki olo, että mitä ne sieltä blogista käy kattomassa jos ei koskaan osallistu keskusteluunkaan..

Ulpu, ei ole tarkoitus mitenkään sinua vastaan hyökätä tällä kirjoituksella. Mietin vaan asiaa ja kerroin omia tuntemuksia.

Beijaflor

Vierailija
11/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] Ystäväkirja on munkin mielestä kiva idea ja kannatan sitä että tehdään sille oma pino.

Eläimistä: Meillä on kanssa kissa mutta en ole huomannut että se mitenkään vaistois raskauden. No, se onkin enemmän isännän lemmikki. Tykkään eläimistä ja etenkin kissoista, mutta jostain syystä en ole oikein kiintynyt meidän kissaan. Se johtuu varmaan siitä että se löytyi metsästä ja seurasi isäntää lenkiltä kotiin. Ilmoittelusta huolimatta kukaan ei tunnustanut omakseen ja kissa jäi meille. Se on ollut meillä yli vuoden eikä vieläkään ole tottunut esikoiseen.

Lupasivat mulle terveyskeskuksesta tukivyön lainaksi :) Pitää tänään soittaa että milloin mä sen voin käydä hakemassa. Ihanaa, josko se auttais näihin liitoskipuihin :)

[color=magenta] Tänään alkais sitten se step aerobic taas pitkästä aikaa. Vähän jännittää että alkaako supistelemaan, kun olen ollut oikeestaan vaan sohvaperunana pitkän aikaa. Täytyy vaan muistaa ottaa rauhallisesti.

Rv 22+0 ( Jee! vihdoin täällä asti )

Vierailija
12/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt muitten kanssa kahvitauolle, joten pidän nyt oman tauon palstailun merkeissä:)

Zatu: Meidän veteraani koiruus ei ole kyllä sen ihmeemmin reagoinut tähän raskauteen, eikä muistaakseni ekaankaan. Se voi kyllä olla niin seniili, että menee sen piikkiin;) Esikon syntymän jälkeen sillä meni kyllä vähän elämä sekaisin, kun piti niin kovasti vahtia pikkuista. Oikein huvitti kun vauva alkoi itkemään niin koiruus tuli niin huolestuneen näköisenä miuta tai miestä katsomaan ja ilme oli: " Hei, oletteko varmoja, että osaatte vauvaa hoitaa?" .. Ja sit se oli ihan väsy, kun eihän se malttanut vahtimiseltaan kunnolla nukkua;)

Toi Kannustalon mainos ottaa tosiaan päähän..

Beijaflor: Miekin kannustan ultraan menemistä, jos oma olo on sellainen että tahtoo käydä. Muistaakseni teillähän ei ole ollut montaa ultraa vauvalle (?) eli ei siitä ainakaan vauvalle mitään haittaa ole. Mekin ollaan jo 4 kertaa käyty ultrassa ja esikoisesta käytiin myös 4 kertaa. Esikosta mie kävin vielä rakenneultran jälkeen loppuraskaudenkin ultrassa yksityisesti, koska tahdoin vauvan vielä nähdä. Nyt voi olla että jätän sen ultran väliin, eiköhän tässä nyt usko että kaikki menee hyvin synnytykseen asti.

(.) Eipä oikein mitään uutta. Tuollahan tuo vauva masussa liikuskelee

tasaisin väliajoin. Ihan kuin ummetus olisi helpottanut ja kuten eilen taisin sanoakin, myös alapään oireet eli masu on noussut ylemmäs. Mutta ihanaa kun maha toimii suht koht normaalisti edes joskus:) Esikoinen ei ole enää oikein uskaltanut laittaa kättää masun päälle, säikähti vissiin vähän kun kerran vauva onnistui potkaisemaan häntä käteen! Ei taida vielä 2v. oikein ymmärtää koko " vauva masussa" asiaa;) Muutenkin kiinnostus masua kohtaan on vähän hiipunut.

Olikohan muuta? Tänään onkin kiva työpäivä, kun klo 12 eteenpäin onkin koulutusta:)

tikru ja tiuhti rv 21+4

Vierailija
13/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katselemassa tuota meidän blogia ja se on kyllä ihan mielettömän mukava juttu. Mutta kyllähän teillä monella on jo ihanan iso massu. Pian saan varmaan laitettua oman massukuvan sinne.

Tyttö on taas kipeä joten kotona ollaan, mikä sinällään ihan hyvä kun oli niitä kamalia supistuksia viime viikolla. Saahan nyt sit edes vähän levätä..

Eilistä pinoa en kerinnyt lukea vielä joten gallupeista en paljon tiedä. Ja ne mitä tiedän niin jo unohdin... ;)

Muta yksi oli vissiin synnytyksistä..

Meillä esikoinen eli Nea synty rv 37 painoa 2950g ja pituus 49cm pipo 35cm. Synnytys kesti hurjat 6h josta ponnistus vaihe noin 10min.

Juu ja niistä horoskoopeista taisi olla puhe. Eli meillä minä olen ikuinen neitsyt , tosin en niin säntillinen mutta pikkutarkka ehkä.;) ukko on kalat ja Nea vaaka.

Töitä olis vielä 10 vk, mitenköhän jaksaa kun ajatukset on kyllä jossain ihan muualla kun töissä..

(.) voi hyvin, potkii TODELLA paljon ja aikas usein vielä pissarakkoon päin.. tuntuu välillä että väkisten lirahtaa housuun. Väsymys vaivaa kun yöllä heräilen.. J anäen muuten ihan mielettömän kummallisia unia! Mites muilla onko unet muuttunut raskauden myötä?

Vierailija
14/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli piti vielä blogista sanoasen verran että olen kyllä samaa mieltä salasanan antamisesta beijaflorin kanssa. Elikkä annettaisiin vain niille jotka tammiksissa kirjoittelee..

Äityli ja möhis 20+6

Vierailija
15/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös huono yö, pienimmälle on flunssa tulossa ja kiljui ja kitisi useamman kerran yöllä, miehellä on stressi ja se pyöriskeli pari tuntia, niin eipä tuota unta kovin pitkäksi aikaa tullut.

Beijaflor: Mene vain ultraan, ja hienoa että menet 4d ultraan. Minä olen täällä jyväskylässä käynnyt myös rakenneultrassa yksityisellä, kun kaupunki ei niitä kustanna, ja kyllä se on hienoa nähdä vauva, ainakin kerran ennen syntymäänsä. nuo alkuraskauden ultrat kun ei paljon selvennä vauvan tilanetta ja näillä viikoilla vauva on kuitenkin jo ihan iso.

Keskusairaalassa taitaa olla vielä remontti menossa kun meidän sinne pitäisi mennä tammikuussa, synnytysosasto on kyllä paikoillaan, mutta vuodeosasto taitaa olla sädesairaalan puolella. Pistin viimeksi merkille että kätilöiden ikärakenne on huomattavasti nuorentunut edellisestä kerrasta, mikä minusta on vain hyvä asia, ainakin minun on helpompi keskustella nuorempien kanssa. Muuten ei pahaa sanottavaa ole ollut ja kun synnytykset ovat olleet nopeita ja olen jo 2 päivän päästä kotiutunut, ei ole oikein syntynyt erikoisempaa mielipidettä, kaikki on hoidettu asiallisesti.

Eläin G. Meidän vanha kultsu ei kyllä reagoi mitenkään odotusaikaan, taitaa olla tuo ruoka sille se tärkein asia ;)

Kelan paperit olisivat tuossa valmiina, täytyy vain odotella reilu viikko ennenkuin ne lähetän.

mamm@mia ja vaavi rv 20+3

Vierailija
16/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on vapaapäivä. Lapset lähtivät kouluun ja mies töihin. Olen koiruuden kans kahdestaa kotona. Kävin just keräämässä luumuja ja riikunoita??? tuosta pihalta, kun tuppaa tuo ummetus vaivaamaan. Nyt olen mässytellyt niitä ihan urakalla et sais mahan toimimaan. Äh, onpahan ähky olo.

Vakivirasta onnittelut sinulle ??? en muista nikkiä kun on sama pää kesät talvet. Ihanaa kun ei raskaus ollut esteenä. Toivon itse samaa... Ylihuomenna haastatteluun vakkaripaikasta... saa nähdä. En vaan oikein usko saavani paikkaa, muutenkin niin kauan ollut sijaisena.

Gallubbeihin:

G1: Olin terrori-iskujen aikaan töissä kehitysvammaisten asuntolassa, siellä sit katsottiin uutisia ja rauhoiteltiin asukkaita.

G2: Itse olen härkä, mies on neitsyt, tyttö vaaka ja poika vesimies.

Nyt pitäs käydä vähän huilimaan, kävi vähän vihlomaan mahaa tuo kyykkiminen tuolla pihalla. Ehtii ottaa 3t unet ennen kuin pitää hakea poitsu pois koulusta.

Vierailija
17/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan synnyttänyt poliklinikkasynnytksen, siis sillein, että on päässyt kotia muutamien tuntien jälkeen synnytyksestä kotia, kiinnostaisi tietää kokemuksia, jos jollain niitä olisi...Ja onko moinen enää edes mahdollista, en ole muistanut neuvolasta sitä kysyä.

Vierailija
18/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Chicca [color=maroon]*halaa* on varmasti järkyttävää, kun on menettänyt ystävän onnettomuudessa ja vielä noin traagisessa monia maita järisyttävässä. Menin sanattomaksi :`(

[color=blue]Isa [color=violet]mä tosi tosi tosi harvon nauran kunnolla. Siis miten sen sanos " ääneen" . Täytyy olla iso syy, ett tällä akalla pettää pokka tai sitten miestä väkevämpää veressä. . .no, yks esimerkki mutten kyl ollu viel raskaana.

Ukko asenti makkariin meille uutta yölamppua seinään sängynpäädyn yläpuolelle. Oli ostanu jääkaappilamput siihen, ku myyjä oli näin suositellu. Luin niitten pakettien takaa ja ymmärsin yskän :D :D tärinänkestäviä :D ja vielä vahvistettu rakenne. Sillon tuli hervottomana käkätettyä siinä sängyllä. .

[color=blue]Vakuutuksista [color=maroon]ett meillä ukko hoitaa ne asiat, joten mulla ei niihin oikeestaan oo mielenkiintoo eikä osaa eikä arpaa. .

[color=blue]BLOGISTA [color=violet](%&¤#kerpele%& ku en nyt nää sivujen tökkimisen takia kaikkia juttuja) sori en siis muista kuka oli haulla hakenu Ulpun tekstejä. Kummiski piti munki eilen tehä niin, ku törmäsin uuteen nimeen meissä. Annoin ohjeita miten toimia, ku terho oli.

Mutta tosiaan kuten joku sanoi niin ehkei " kaikille" voi antaa avaimia blogiin. Ne jotka kirjottelee täällä toisilleen/ottaa kantaa toisten juttuihin jne niin haluaa tietenki tutustua paremmin toisiin ja siksi tuo kuva juttu on mahtava. Näin ihmiset tulee todellisimmaksi. Kieltämättä outoa, jos hiljaiset terhot olisivat vain katsomassa kuvia.

[color=darkviolet]Nyt mun pitää yrittää tehä taikoja, jos saan toisen sivun meiän kasautumasta auki. .

Vierailija
19/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

itsellä ei ole kokemusta, mutta tiedän pari tuttavan tuttavaa, jotka viime keväänä OYSissa kävivät " vain" synnyttämässä ja kotiutuivat muutaman tunnin ikäisen vauvan kanssa samana päivänä. Joten mahdollista se varmaankin on. Muuta tietoa minulla ei asiasta ole, itse varmaan jään muutamaksi päiväksi sairaalaan, kun tiedän, että vaavilta pitää mitata sokereita ym. syntymän jälkeen, joten parempi olla siellä sairaalassa ja selvittää, että vaavi voi varmasti hyvin.

-äitiliini ja masukki 24+0 (ihana viikko, pitää kirjoittaa koko ajan)

ps. jos teillä on niitä kysymyksiä siihen ystäväkirjaan, niin lähetelkää, niin saan sen varmaan huomiseksi jakoon jo. Eli osoite on aitiliini78@luukku.com

Vierailija
20/71 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin aamulla;

[color=purple]Onnea Sindalle viran johdosta!

[color=gold2]Ystäväkirjalle oma pino olisi mun mielestä parempi.

[color=purple]Mä olen ihan rikki, väsyttää eikä huvita tehdä pätkääkään töitä! Ei ehkä pitäisi valvoa niin myöhään :-/ No ehkä tänään osaisi mennä ajoissa nukkumaan. Ei auta itku, kai se on töitä tehtävä.... Hauskaa päivää terhot!

t. Mirabella ja Albert 24+1