Onko mielestäsi
vehnäpasta "roskaruokaa" ? Jos on paljon salaattia (vain kevyt kastike/ei ollenkaan), ja lisäksi pastaa, jossa yksi purkki ruokakermaa ja lisänä mitä nyt milloinkin pastan sekaan voi heittää.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:37"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:24"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:23"]No itse määrittelen roskaruuaksi vain nämä pikaruokahelveteistä saatavat hampurilaiset, pizzat jne. mutta en kyllä terveellisenä pidä tuota ap:n ateriaa. [/quote] En minä terveelliseksi luullutkaan. Kysyin vain, että meneekö se samaan kategoriaan kuin pizzat ja hampparit, teidän mielestänne. [/quote] Samat ainekset on tuossa sinun esimerkissäsi kuin pizzoissa ja hamppareissakin: vehnää ja prosessoitua kasvirasvaa eli kyllä, roskaruokakategoriaan menee. [/quote] Jos puolet lautasesta on kevyttä salaattia? [/quote] Hampparissakin on salaattia, tomaattia ja suolakurkkua. [/quote] Niin. Huimat pari salaatinlehteä, yksi tai kaksi tomaattia ja paljon raavaista kastiketta.
[/quote]
Niin. Kastike on prosessoitua kasviöljyä. Aivan kuten ap:n esimerkissäkin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:24"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:23"]No itse määrittelen roskaruuaksi vain nämä pikaruokahelveteistä saatavat hampurilaiset, pizzat jne. mutta en kyllä terveellisenä pidä tuota ap:n ateriaa. [/quote] En minä terveelliseksi luullutkaan. Kysyin vain, että meneekö se samaan kategoriaan kuin pizzat ja hampparit, teidän mielestänne. [/quote] Samat ainekset on tuossa sinun esimerkissäsi kuin pizzoissa ja hamppareissakin: vehnää ja prosessoitua kasvirasvaa eli kyllä, roskaruokakategoriaan menee. [/quote] Jos puolet lautasesta on kevyttä salaattia?
[/quote]
Jos laittaa hampparin lautaselle, se täyttää siitä ehkä neljänneksen. Jos lisää siihen kylkeen 3/4 lautasellista kevyttä salaattia, se itse hamppari ei enää olekaan roskaruokaa. Näinkö?
Roskaruuasta en tiedä, mutta itse syön pastani aina täysjyväpastana. Salaatinkastiketta en yleensä käytä. Tai jos käytän, niin sitten jotain äärimmäisen vähäkalorista versiota tai teelusikallisen rypsiöljyä tms. Ruokakerma salaatissa on vähän outo juttu.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 03:15"]
Roskaruuasta en tiedä, mutta itse syön pastani aina täysjyväpastana. Salaatinkastiketta en yleensä käytä. Tai jos käytän, niin sitten jotain äärimmäisen vähäkalorista versiota tai teelusikallisen rypsiöljyä tms. Ruokakerma salaatissa on vähän outo juttu.
[/quote]
Ei ainakaan ap:lla ollut ruokakerma salaatissa, joten missä kommentissa oli? Vai heititkö ilmaan tämmösen idean?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:23"]No itse määrittelen roskaruuaksi vain nämä pikaruokahelveteistä saatavat hampurilaiset, pizzat jne. mutta en kyllä terveellisenä pidä tuota ap:n ateriaa. [/quote] En minä terveelliseksi luullutkaan. Kysyin vain, että meneekö se samaan kategoriaan kuin pizzat ja hampparit, teidän mielestänne.
[/quote]
Jos sinusta pitsat ja hampparit ovat roskaruokaa, olet selvästi syönyt vain roskahamputilaisia ja roskapitsaa.
[/quote]
mitä ne ovat mielestäsi? superfoodiako ;D