Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle Leaks vitsailee avoimesti RAISKAUKSISTA.

Vierailija
22.02.2015 |

Sattuiko joku näkemään juuri äsken TV:stä tulleen Yle Leaks -ohjelman?

Itse olin nieleskellä itkua, sillä en voinut uskoa kuulleeni oikein. Ohjelmassa näyttelevä Teemu Tammisalo avoimesti vitsailee maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista, ilmeisesti mielestään oikein hupaisasti.

Minun täysin suomalainen expoikaystäväni raiskasi minut suhteemme aikana useita kertoja yhteisessä asunnossamme ja jatkoi tätä vielä suhteemme jälkeenkin. Olen nyt kolmen vuoden päästä vähitellen alkanut saada elinhaluni takaisin. En milloinkaan ole kokenut mitään niin hirvittävää ja julmaa, enkä siis mitenkään ole kykenevä ymmärtämään, mikä raiskauksessa on hauskaa ja mikä oikeuttaa tekemään siitä vitsin.
Lisäksi minulla on useita maahanmuuttajaystäviä, joten on todella törkeää yleistää kaikkien maahanmuuttajien olevan automaattisesti raiskaajia. Suomen yleinen asenne raiskausten suhteen on äärimmäisen vähättelevä, mutta sekään ei tee kaikista suomalaismiehistäkään raiskaajia.

Itseäni vaivaamaan jäänyt YDINKYSYMYS: Jos tämä on nyt se uusi sananvapauden trendi, että mitä tahansa huvittaa saa sanoa, satuttaa se miten paljon tahansa, esimeriksi törkeimpien rikosten uhreja, niin onko sananvapaudella enää minkäänlaista todellista arvoa?

Ja nyt toivoisin, että kaikki "miksi tulet tänne avautumaan ja huomiohuoraamaan" -kommentoijat voisivat ihan suoraan ohittaa tämän keskustelun. Sen sijaan toivoisin asiallista keskustelua ja mielipiteitä aiheesta.

Alla linkki äsken TV:stä tulleeseen Yle Leaks -ohjelmaan. Ko. "vitsi" löytyy kohdasta 12:55.
http://areena.yle.fi/tv/2237942

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:07"]

Tarkoituksenani ei missään tapauksessa ole vähätellä ap:n kokemaa kärsimystä, enkä ota nyt oikeastaan kantaa tuohon yleleaksin vitsiin. Kuitenkin huumori on siitä vaikea laji, että sitä ei yksinkertaisesti voi tehdä loukkaamatta jotakuta. Jos joku tähän pystyy, voi vapaasti kirjoittaa tänne vähintään kahden virkkeen pituisen vitsin, joka ei loukkaa ketään.

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä, ei lisättävää.

Vierailija
22/24 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma yritti loukata perussuomalaisia ei sinua. Tarvitset kait vietilukutaitoa, persujen pitäisi loukkaantua ei sinun ! Minua taas loukkasi, että perusuomalaisia piilo viesteillä loukataan.

KAIKKI SEKSUAALLINEN VÄÄRINKÄYTTÖ ON VÄÄRIN !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut, mutta voin kuvitella sen olleen jotain vihervassareiden hahhahauskaa huumoria, jota noi näyttelijät viljelee.

Vierailija
24/24 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttaja varsinkin Lähi-Idästä raiskaa suhteellisesti monta kertaa enemmän kuin kanstauomalaiset. Tämä ei ole oma mielipiteeni vaan FAKTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi