Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maahan-muuttajia syrjitään?

Vierailija
21.02.2015 |

Nykyään saa paljon lukea lehdistä, että ulko maalaiset tekevät paljon rikoksia.Tavallaan ymmärrän tämän mutta kun olen maalta kotoisin. Erityisesti olen lukenut maahan-muuttajien pahoinpitely rikoksista naisia kohtaan. En halua tuomita ketään mutta ehkä tässä olisi kuitenkin meillä naisilla myös peiliin katsomisen paikka.

Itse olen naimisissa Irakin kurdin kanssa. Mies on pää osin ollut täydellinen mies minulle ja lapsille. Kuitenkin yhden ainoan kerran olen saanut mustan silmän ja sekin oli oikeastaan oma syy. Ärsytin miestä liikaa ja utelin asioista.

En missään nimessä ole puollustamassa perhe väkivaltaa mutta ehkä välillä ollaan "liian herkkiä" Islamin uskoisten miesten verissä virtaa kiihko ja intohimo kumpaankin suuntaan Silloin kun meillä on seksiä on se ihanaa. Kun suhde menee heikommin niin tavallaan ymmärrän sen kohtelun saan koska se kuuluu hänen uskoonsa ja kasvatukseensa. Kulttuureja on erilaisia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös kurdimiehen kanssa naimisissa. Minun mieheni on myös joskus rangaissut minun tehdessä väärin. Olen oppinut virheistäni ja Ymmärrän että se voi tuntua teistä erikoiselta. Olen lukenut ja oppinut mieheni kanssa paljon asioista. Ennenkaikkea Koraanin opeista ja anteeksiannosta. Islam ei oikesti ole paha. Kyse on vaan ymmärtämisestä.

Vierailija
22/22 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*maahanmuuttajia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän