Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kansa tietää!

28.02.2015 |

:DDDDD

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kehitysvammaisten ohjaaja, eikä mua missään määrin voi kutsua syrjiväksi, MUTTA en tykännyt pkn:n biisistä yhtään. Valinnassa haisee positiivinen syrjintä. Jos biisin olisivat esittäneet terveet kaverit, ei sitä olis valittu - aggressiivinen ja alimittainen biisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni Terska!  Vapaa maa ja vapaus yrittää vaikkapa Euroviisuihin ja oikeesti niissä kökkökisoissa tulee olemaan esityksiä, jotka eivät ole musiikkianniltaan kovinkaan varteenotettavia.  Muistellaan vaan Puolan? viimevuotista, jossa pääosassa esiintyi huorahtava pyykkäri ja itse biisi pelkkää tusinaa.

Jos PKN vaikka jäisi viimeiseksi, koko Eurooppa on tavallaan herätetty ja haastettu. 

Harmittaa vain kun kukaan ei aikaisemmin ole vinkannut kavereille, että minuutti lisää pituuteen.

4/10 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 07:51"]

Turpa kiinni Terska!  Vapaa maa ja vapaus yrittää vaikkapa Euroviisuihin ja oikeesti niissä kökkökisoissa tulee olemaan esityksiä, jotka eivät ole musiikkianniltaan kovinkaan varteenotettavia.  Muistellaan vaan Puolan? viimevuotista, jossa pääosassa esiintyi huorahtava pyykkäri ja itse biisi pelkkää tusinaa.

Jos PKN vaikka jäisi viimeiseksi, koko Eurooppa on tavallaan herätetty ja haastettu. 

Harmittaa vain kun kukaan ei aikaisemmin ole vinkannut kavereille, että minuutti lisää pituuteen.

[/quote]

No mä olen tavallaan samaa mieltä, sehän on ihan se ja sama, että mikä Suomen sijoitus noissa kisoissa tulee olemaan, koska sillä ei ole yhtään mitään väliä tai merkitystä kenellekään, kuin korkeintaan silloin finaali-iltana.

Euroviisut on niin täynnä latteaa pönötysmusiikkia, että musiikillisesti on ihan se ja sama, kuinka huonon biisin sinne lähettää ja siksi se onkin ihan hyvä, että kansa äänesti näin.

Koska kaikkein eniten tää ryhmä tulee kuitenkin olemaan otsikoissa ja esillä Wienissä ja se pelkästään on jo hyvä asia. Eli Suomi on jo voittanut.

Ihan hirveä kappalehan tuo on, mutta onko sillä paljon mitään merkitystä niiden muiden huonojen kappaleiden joukossa. Enemmänhän Euroviisuiissa on nykyisin juuri tästä mediapelleilystä kyse, kuin mistään laulukilpailuista. Kiinnostaa vähän, että miten homoyhteisö ottaa tän vastaan, kokeeko se Pertti Kurikan uhkana vai vähemmistönä kuten hekin.

Mutta siis kiitos Suomen kansalle, kun tajuaa haistattaa pitkät Euroviisuille ja kiitos nyt myös näille kaikille myötähäpeäjille, jotka tekee tästä hauskaa seurattavaa :D

Vierailija
5/10 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää.

Vierailija
6/10 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:01"]

Järkyttävää.

[/quote]

niinpä

Vierailija
7/10 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Miettikää mitä kuraa saavat niskaan :(

Vierailija
8/10 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä biisihän tuo on.

Vierailija
9/10 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:03"]

Ihan hyvä biisihän tuo on.

[/quote]

No ei ole. Oikeesti kuuntelisitko tuota lenkeilläsi tai muuten vaan vapaa-aikanasi?

Vierailija
10/10 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:02"]Voi luoja. Miettikää mitä kuraa saavat niskaan :(
[/quote]
Tai sitten maailma oikeasti on ylpeitä heistä, koska uskalsivat tulla kaapista ulos. Eihän se biisi hyvä ole, mutta he ovat sen itse tehneet, ei sen tasosilta voi odottaakaan mitään todella hyvää biisiä mihin olemme tottuneet. Biisin sanat kertovat hyvin miten rajoitettua heidän elämä on. Ei saa edes limsaa juoda!?
Mutta olen kyllä yllättynyt näin negatiivisesta viestistä mitä tänne suurin osa kirjottaa. Vähän ajattelua kehiin hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme