Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pitäisikö työpaikan joululounas ravintolassa Helsingissä nyt perua uusien terveysturvallisuusohjeiden perusteella?
27.11.2021 |
Oli ajatuksena kokoontua oman tiimin kesken n. 15 hengen porukalla.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki kannattaa perua ja jäädä kotiin syrjäytymään. Ei kuormitu terveydenhuolto, kun kuollaan koteihimme.
Alue: Aihe vapaa
Nyt ei ole oikea aika syödä joululounasta.