Itkettää ja raivostuttaa! Lauantai pilalla :(
Ostin siis tätä Fazerin uutta "salty popcorn" suklaata. ja se ei ole kovin hyvää. olin koko illan odottanut että pääsen syömään sitä ja nyt onkin ihan paskaa :((
VITTU teksii mieli huutaa vaan tää turhautuminen ulos
Kommentit (54)
Kantsii ostaa Geisha-boksin. Se on HERKKUA:)
Mene ostamaan uusi levy. Kiva kun sun murheet on vielä tuolla tasolla. Ennustan että pahempia murheita tulee vielä elämääsi.
Kiehautan maitoa kohta ja laitan siihen vatserin sinistä ja jokainen tietää että se on hyvää.
Maistoin sitä eilen ja hitto sehän oli hyvää. Luulin ettei voi olla mutta oli pakko testata.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:12"]No jos yhtään auttaa, niin mun on pitänyt jo kuukausia käydä ostaa pari perustoppia ja nyt eilen sain vihdoin ostettua ne. Oli vähän kiire, koska asiat X ja Y, joten minä vain katsoin vaatetelineestä oikean koon ja ostin ne.
Nyt äsken huomasin, että ne topit ovat pitkää mallia, mikä tarkoittaa lähes mekkoa mun kokoiselle pätkälle... No, enpä nukukkaan huomenna(kaan!), vaan olen jo klo.10 bussissa menossa palauttamaan noita helvetin toppeja! :) Kiitos vahempien, me asutaan keskellä ei-mitään ja bussilla kestää 2,5h SUUNTA kaupoille, joten 5h menee pelkkiin busseihin ja sit odotan 1-2h vaihtobussia takaisin, joten tuohon menee 6-7h! :)))
Olen vasta 17-v, mutta viimeksi viikonloppuna, tai ylipäänsä, olen saanut nukkua v.2012... Ensimmäistä kertaa vuosiin mun porukat ei oo kotona, eli pikkusisarukset ei oo herättämässä klo.6, mutta joudun herää viimeistään klo.9, koska oon yks iso idiootti... Kun tajusin tämän, etten saa huomennakaan nukkua, mulle iski niin pahat sydänkivut, että soitin äidille, etten oo varma pitääkö kohta soittaa ambulanssia. Minulla on synnynnäinen sydänvika, ja en ihan oikeasti ole saanut nukkua enää vuosiin. Mun kroppa antaa ihan just periks, koska ei jaksa enää tätä stressiä.
Muuten olisin jo nukkumassa, mutta minulla on niin paha olo tästä, että vain itken täällä :(
[/quote]
Ne ehtii palauttaa ensi viikollakin.
[/quote]
Ei kerkeä, tai en kerkeä viimeiseen takaisin kotiin lähtemään bussiin. Keskelle ei-mitään ei kulje niin paljoa busseja.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:12"]
No jos yhtään auttaa, niin mun on pitänyt jo kuukausia käydä ostaa pari perustoppia ja nyt eilen sain vihdoin ostettua ne. Oli vähän kiire, koska asiat X ja Y, joten minä vain katsoin vaatetelineestä oikean koon ja ostin ne. Nyt äsken huomasin, että ne topit ovat pitkää mallia, mikä tarkoittaa lähes mekkoa mun kokoiselle pätkälle... No, enpä nukukkaan huomenna(kaan!), vaan olen jo klo.10 bussissa menossa palauttamaan noita helvetin toppeja! :) Kiitos vahempien, me asutaan keskellä ei-mitään ja bussilla kestää 2,5h SUUNTA kaupoille, joten 5h menee pelkkiin busseihin ja sit odotan 1-2h vaihtobussia takaisin, joten tuohon menee 6-7h! :))) Olen vasta 17-v, mutta viimeksi viikonloppuna, tai ylipäänsä, olen saanut nukkua v.2012... Ensimmäistä kertaa vuosiin mun porukat ei oo kotona, eli pikkusisarukset ei oo herättämässä klo.6, mutta joudun herää viimeistään klo.9, koska oon yks iso idiootti... Kun tajusin tämän, etten saa huomennakaan nukkua, mulle iski niin pahat sydänkivut, että soitin äidille, etten oo varma pitääkö kohta soittaa ambulanssia. Minulla on synnynnäinen sydänvika, ja en ihan oikeasti ole saanut nukkua enää vuosiin. Mun kroppa antaa ihan just periks, koska ei jaksa enää tätä stressiä. Muuten olisin jo nukkumassa, mutta minulla on niin paha olo tästä, että vain itken täällä :(
[/quote]
Saako niitä muka palautettua jos ei ole valmistusvirhettä... Turhaan tollasen takia lähteä minnekään juoksemaan. Myy ne kaverilles vaikka.
[/quote]
14vrk vaihto- ja palautusoikeus, kuitti tallessa, laput kiinni ja vaatteet on käyttämättömiä, miksei saisi palautettua?
Tosi hyvää on kun dippaa sipsiä suklaajäätelöön..nam. Mutta sipsi ei saa olla kovin mausetettua mun mielestä. Sopii parhaisen jonkun hapankerma/sipuli maun kanssa. Mutta se on makuasia, minusta sen jäätelönkin pitää maistua...
Tota en ole maistanut mutta Milkan popcorn suklaa on hyvää!!
Mä tein Rocky Roadia sinisestä, vaahtokarkeista (Väiski) ja suolapähkinöistä. Nammmmmmmm! Ei ollu lauantai-ilta pilalla :)
I feel you ap! Muakin ärsyttää suunnattomasti, jos vaikkapa joku hyvät arvostelut saanut, mielenkiintoiselta vaikuttanut leffa aiheuttaakin pettymyksen (esim. Gravity). Tai jos lempisarjani uusi tuotatokausi meneekin huonompaan suuntaan. Tai jos ennen herkulliselta maistunut lempikarkkini maistuu nykyisin eriltä (esim. merkkarit. tupla, snøren, jne). Tai jos jonkin lemppituotteen (ruoka-aines, meikki, tms) valmistus yhtäkkiä lopetetaan. Tai jos kehuttu ravintola tai vaikkapa viini tuottaa pettymyksen. Tai jos kokkiohjelmassa hehkutettu ruoka ei vastaakaan tuomareiden ylistyksiä, vaikka teen sen tismalleen samalla reseptillä. Minusta on ihan ok, että tällaiset asiat kiukuttaa. :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:02"]Mene ostamaan uusi levy. Kiva kun sun murheet on vielä tuolla tasolla. Ennustan että pahempia murheita tulee vielä elämääsi.
[/quote]
Ei geishakaan oo enää hyvää. Ihmettelin, kun oli oudonmakuista ja kerran täällä keskusteltiinkin siitä. En ollut ainoa, joka oli huomannut saman!
Se on ihan sairaan hyvää! Anna mulle, jos et tykkää.
Pettynyt olin minäkin, maistui riisisuklaalta :(
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:12"]No jos yhtään auttaa, niin mun on pitänyt jo kuukausia käydä ostaa pari perustoppia ja nyt eilen sain vihdoin ostettua ne. Oli vähän kiire, koska asiat X ja Y, joten minä vain katsoin vaatetelineestä oikean koon ja ostin ne.
Nyt äsken huomasin, että ne topit ovat pitkää mallia, mikä tarkoittaa lähes mekkoa mun kokoiselle pätkälle... No, enpä nukukkaan huomenna(kaan!), vaan olen jo klo.10 bussissa menossa palauttamaan noita helvetin toppeja! :) Kiitos vahempien, me asutaan keskellä ei-mitään ja bussilla kestää 2,5h SUUNTA kaupoille, joten 5h menee pelkkiin busseihin ja sit odotan 1-2h vaihtobussia takaisin, joten tuohon menee 6-7h! :)))
Olen vasta 17-v, mutta viimeksi viikonloppuna, tai ylipäänsä, olen saanut nukkua v.2012... Ensimmäistä kertaa vuosiin mun porukat ei oo kotona, eli pikkusisarukset ei oo herättämässä klo.6, mutta joudun herää viimeistään klo.9, koska oon yks iso idiootti... Kun tajusin tämän, etten saa huomennakaan nukkua, mulle iski niin pahat sydänkivut, että soitin äidille, etten oo varma pitääkö kohta soittaa ambulanssia. Minulla on synnynnäinen sydänvika, ja en ihan oikeasti ole saanut nukkua enää vuosiin. Mun kroppa antaa ihan just periks, koska ei jaksa enää tätä stressiä.
Muuten olisin jo nukkumassa, mutta minulla on niin paha olo tästä, että vain itken täällä :(
[/quote]
[/quote]
Ei kerkeä, tai en kerkeä viimeiseen takaisin kotiin lähtemään bussiin. Keskelle ei-mitään ei kulje niin paljoa busseja.
[/quote]
Mitäs jos kysyisit vanhemmiltas jos vaikka tulisivat hakemaan autolla sut ensiviikolla joku ilta sieltä koulupaikkakunnalta niin ehdit palauttaa ja vaikka käydä kaakaolla jonkun kaverin kanssa koulun jälkeen. Jos on omalle lapsoselle tietoisesti hankittu noin älyttömän vaikea ja pitkä koulumatka niin silloin on välillä jo v3lvollisuus auttaakin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 02:13"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:12"]No jos yhtään auttaa, niin mun on pitänyt jo kuukausia käydä ostaa pari perustoppia ja nyt eilen sain vihdoin ostettua ne. Oli vähän kiire, koska asiat X ja Y, joten minä vain katsoin vaatetelineestä oikean koon ja ostin ne.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitäs jos kysyisit vanhemmiltas jos vaikka tulisivat hakemaan autolla sut ensiviikolla joku ilta sieltä koulupaikkakunnalta niin ehdit palauttaa ja vaikka käydä kaakaolla jonkun kaverin kanssa koulun jälkeen. Jos on omalle lapsoselle tietoisesti hankittu noin älyttömän vaikea ja pitkä koulumatka niin silloin on välillä jo v3lvollisuus auttaakin.
[/quote]
Mm no nyt on topit vaihdettu. Kavereita ei minulla täällä ole, vaikka muutettiin tänne jo vuosia sitten. Mun pitää mennä suoraan koulusta takas kotiin, tai en enää sinne bussilla pääse.
Porukat lupas järjestää mulle ensviikon perjantaiks tyttöjen illan mun siskojen kanssa. Ne itse ja nuoremmat sisarukset lähtee jonnekkin muualle. Jos minä sinne asti jaksaisin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:58"]Eipä vois vähempää kiinnostaa sillä sain juuri todella vahvan orgasmin mieheni tuottamana.
[/quote]
Jep ja av:lle se tullaan kertomaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:12"]No jos yhtään auttaa, niin mun on pitänyt jo kuukausia käydä ostaa pari perustoppia ja nyt eilen sain vihdoin ostettua ne. Oli vähän kiire, koska asiat X ja Y, joten minä vain katsoin vaatetelineestä oikean koon ja ostin ne.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:19"]
Joku siiderivalas YH siellä taas huutaa paskaa elämäänsä. Ei se suklaa auta. Kyrpää pitäisi saada, mutta kun on niin läski ettei miehet anna. Somalitkaan eivät edes raiskaa pilaantunutta lihaa.
[/quote]
Haha, olen kaunis. Ja suklaa > miehet. paitsi tää salty popcorn :(
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:12"]
No jos yhtään auttaa, niin mun on pitänyt jo kuukausia käydä ostaa pari perustoppia ja nyt eilen sain vihdoin ostettua ne. Oli vähän kiire, koska asiat X ja Y, joten minä vain katsoin vaatetelineestä oikean koon ja ostin ne. Nyt äsken huomasin, että ne topit ovat pitkää mallia, mikä tarkoittaa lähes mekkoa mun kokoiselle pätkälle... No, enpä nukukkaan huomenna(kaan!), vaan olen jo klo.10 bussissa menossa palauttamaan noita helvetin toppeja! :) Kiitos vahempien, me asutaan keskellä ei-mitään ja bussilla kestää 2,5h SUUNTA kaupoille, joten 5h menee pelkkiin busseihin ja sit odotan 1-2h vaihtobussia takaisin, joten tuohon menee 6-7h! :))) Olen vasta 17-v, mutta viimeksi viikonloppuna, tai ylipäänsä, olen saanut nukkua v.2012... Ensimmäistä kertaa vuosiin mun porukat ei oo kotona, eli pikkusisarukset ei oo herättämässä klo.6, mutta joudun herää viimeistään klo.9, koska oon yks iso idiootti... Kun tajusin tämän, etten saa huomennakaan nukkua, mulle iski niin pahat sydänkivut, että soitin äidille, etten oo varma pitääkö kohta soittaa ambulanssia. Minulla on synnynnäinen sydänvika, ja en ihan oikeasti ole saanut nukkua enää vuosiin. Mun kroppa antaa ihan just periks, koska ei jaksa enää tätä stressiä. Muuten olisin jo nukkumassa, mutta minulla on niin paha olo tästä, että vain itken täällä :(
[/quote]
Saako niitä muka palautettua jos ei ole valmistusvirhettä... Turhaan tollasen takia lähteä minnekään juoksemaan. Myy ne kaverilles vaikka.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:48"]
Tuskin heitit roskiin kummiskaan? ;)
[/quote]
En. yritän syödä väkisin et olis edes joyain hyvää. Joka palan jälkeen juon kahvia päälle ni ei maistu ihan niin ällöltä. ap