Itkettää ja raivostuttaa! Lauantai pilalla :(
Ostin siis tätä Fazerin uutta "salty popcorn" suklaata. ja se ei ole kovin hyvää. olin koko illan odottanut että pääsen syömään sitä ja nyt onkin ihan paskaa :((
VITTU teksii mieli huutaa vaan tää turhautuminen ulos
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:03"]
Kiehautan maitoa kohta ja laitan siihen vatserin sinistä ja jokainen tietää että se on hyvää.
[/quote]
Jokainen? En mä ainakaan tiedä, enkä kokeile.
Noi yhdistelmät harvemmin toimii.
Ei se kyllä kovin kummoista ollut, muttei syömäkelvotontakaan. Mä en tykännyt kun siinä oli niitä kovempia kohtia.
Milkan popparisuklaa on tosi hyvää.
tuolta joulusta alkaen on ollut aika monta päivää pilalla.
Mäkään en tykännyt :( Mutta Cloettan Salty Waffel suklaa on hyvää! (mainitsin koska siinäkin tuo suklaa ja suolainen :))
no voi voi, läskin ilta on pilalla.
Eipä vois vähempää kiinnostaa sillä sain juuri todella vahvan orgasmin mieheni tuottamana.
Joo mäkin ostin tota, mut onneks tajusin ostaa varalle sen liquorice drage(?)n(mun lemppari) ni ei tarvinnut olla koko iltaa ilman herkkuja, tai lähteä kauppaan, ku on just päässy rentoutuun sohvalle lämpimään:D
Mullakin oli niiiin suuret odotukset fazerin popcorn suklaalle, mutta ihan hirveetähän se sitten oli :(. Esim. Milkalla se on hyvää.
No jos yhtään auttaa, niin mun on pitänyt jo kuukausia käydä ostaa pari perustoppia ja nyt eilen sain vihdoin ostettua ne. Oli vähän kiire, koska asiat X ja Y, joten minä vain katsoin vaatetelineestä oikean koon ja ostin ne.
Nyt äsken huomasin, että ne topit ovat pitkää mallia, mikä tarkoittaa lähes mekkoa mun kokoiselle pätkälle... No, enpä nukukkaan huomenna(kaan!), vaan olen jo klo.10 bussissa menossa palauttamaan noita helvetin toppeja! :) Kiitos vahempien, me asutaan keskellä ei-mitään ja bussilla kestää 2,5h SUUNTA kaupoille, joten 5h menee pelkkiin busseihin ja sit odotan 1-2h vaihtobussia takaisin, joten tuohon menee 6-7h! :)))
Olen vasta 17-v, mutta viimeksi viikonloppuna, tai ylipäänsä, olen saanut nukkua v.2012... Ensimmäistä kertaa vuosiin mun porukat ei oo kotona, eli pikkusisarukset ei oo herättämässä klo.6, mutta joudun herää viimeistään klo.9, koska oon yks iso idiootti... Kun tajusin tämän, etten saa huomennakaan nukkua, mulle iski niin pahat sydänkivut, että soitin äidille, etten oo varma pitääkö kohta soittaa ambulanssia. Minulla on synnynnäinen sydänvika, ja en ihan oikeasti ole saanut nukkua enää vuosiin. Mun kroppa antaa ihan just periks, koska ei jaksa enää tätä stressiä.
Muuten olisin jo nukkumassa, mutta minulla on niin paha olo tästä, että vain itken täällä :(
Maistoin fazerin sinistä missä oli keksimuruja seassa se oli todella namskua!