eikö av mammat käy kasvohoidoissa
Kommentit (13)
Mutta ettekö te halua jotakin tehokkaampaa?
Mitä tehokkaampaa? Naama on kuin vauvan pylly.
Mä oon käynyt, mutta enpä kokenut siitä olevan mitään hyötyä, mukavaa se toki oli :) Ihoni on kaunis ja virheetön, miksi siihen pitäisi käyttää jotain "tehokkaampaa"?
T. Nainen 34v
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:29"]Mä oon käynyt, mutta enpä kokenut siitä olevan mitään hyötyä, mukavaa se toki oli :) Ihoni on kaunis ja virheetön, miksi siihen pitäisi käyttää jotain "tehokkaampaa"?
T. Nainen 34v
[/quote]no mulla ainakin alkaa olla jo vähän veltto ja väritön. Haluisin virkistystä
En. Mun mielestä turhaa kulunkia enkä tykkää mistään lääppimisestä (kampaaja, päähieronta, mani- ja pedikyyri, kosmetologit, jalkahoitajat yms yms).
Minulla on pintakuiva/kosteusköyhä sekaiho ja olen hoitanut sitä kaikki vuodet väärin. Olen hoitanut sitä kuin kuivaa ihoa hoidetaan, eli paksua rasvaa naamaan ja sitten iho kukki. Vasta kaksi päivää sitten tajusin nettiä lukemalla että minun kuuluu kosteuttaa ihoa, ei rasvata sitä. Nyt olen nettiä tutkinut ja yrittänyt löytää jotain superkosteuttajaa. Ajattelin mennä myös kosmetologille.
Kosmetologilla käynnin jälkeen finnit ja mustapäät pysyvät kauemmin poissa kuin kotihoidolla.
Ensi viikolla aika Hydra Facial hoitoon ihonpuhdistukseen jossa käyn säännöllisesti 3 viikon välein. Että kyllä meitä on.
T: Nainen 22 vuotias
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:53"]Ensi viikolla aika Hydra Facial hoitoon ihonpuhdistukseen jossa käyn säännöllisesti 3 viikon välein. Että kyllä meitä on.
T: Nainen 22 vuotias
[/quote]
Paljonko tuollainen maksaa?
Ei pysty 800€:sta kuukaudessa laittaa satasta kasvohoitoon, vaikka haluaisinkin. Hoidan kotona parhaani mukaan.
En oo. Osaan kuoria kasvoni ja laittaa kasvonaamion ihan itsekin.