Miksi tunteet ei muutu?
Olen n. Vuoden tapaillut varattuna varattua ja odotanmilloin nämä ihastuksen/kiiman/himon tunteet kaikkoaa? Tunnen samoin kuin tavatessa ensimmäistä kertaa. Ja mies tuntee samoin.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:35"]Mulla oli sama tilanne, oltiin molemmat varattuja kun tavattiin ja oltiin yhdessä 7 vuotta ja nyt jo erossakin 3 vuotta, mutta tunteet ei ole hävinneet mihinkään. Otin vaan aivot käyttöön, koska tunteista huolimatta mieshän oli ihan kusipää.
[/quote]
siis 7v salasuhde?
Sitten kun eroatte puolisoistanne. Ja pelkkää kiimaa tuo on.
Hyvä kysymys. Minäkin odottelen tunteiden laantumista, mies ei edes suuremmin rohkaise. Mutta kun ne tunteet ei oo muuttuneet milliäkään loivemmiksi. Kohta vuoden oon ihmetellyt, että mitä ihmettä täät on, mistä oikein on kysymys.
No eihän se nyt vuodessa mene vaikka näkisitte 24/7!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:52"]Hyvä kysymys. Minäkin odottelen tunteiden laantumista, mies ei edes suuremmin rohkaise. Mutta kun ne tunteet ei oo muuttuneet milliäkään loivemmiksi. Kohta vuoden oon ihmetellyt, että mitä ihmettä täät on, mistä oikein on kysymys.
[/quote]
Mihin tulokseen olet tullut?ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:35"]Mulla oli sama tilanne, oltiin molemmat varattuja kun tavattiin ja oltiin yhdessä 7 vuotta ja nyt jo erossakin 3 vuotta, mutta tunteet ei ole hävinneet mihinkään. Otin vaan aivot käyttöön, koska tunteista huolimatta mieshän oli ihan kusipää. [/quote] siis 7v salasuhde?
[/quote]
Ei, salasuhde kesti 1½ vuotta. Olishan siitä jo pitänyt tietää, mutta tyhmästä päästä kärsii...
Kielletty hedelmä... Se on se juttu.
entä jos olisi vapaa? Ei itään sidoksia tai sitten olet eronnut ja ne vastuut mukana...olisiko vielä kiinnostava?
Sua pyöritetään. Ite annat pyörittää. Oletko sä itsekin varattu? Vai siis pyörit tän varatun pillin mukaan? Mun mielestä sä anna hyväksi käyttää itseäsi.
miksi se ukko ei eroa? Mitä jos eroaa? Sano sille. Sitten saat jonkun exän...jos saat. Jos enää kumpaakaan sit kiinnostaa. Tai Ait ootte onnessa.
voisin sanoa, että pellehomma. Jokin aika elämössä . Eteenpäin johonkin suuntaan kannattaa varmaan liikahtaa...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:52"]Hyvä kysymys. Minäkin odottelen tunteiden laantumista, mies ei edes suuremmin rohkaise. Mutta kun ne tunteet ei oo muuttuneet milliäkään loivemmiksi. Kohta vuoden oon ihmetellyt, että mitä ihmettä täät on, mistä oikein on kysymys.
[/quote]
[/quote]
Vaihtoehtoja on useita. Esimerkiksi tuohan on hyvin mahdollinen, että mua pyöritetään enkä vaan tajua sitä.
.
Yksi mitä eniten oon miettinyt on se, että tunne on kemiaa, vaistoa, yhteenkuuluvuuden tunnetta. Se kemia kun on kerran kolahtanut, niin se ei muutu siitä, vaikka teot ei tukisi tunnetta tai vaikka ei nähtäisi kuukausiin.
.
Tai jos tää on vain pakkomiellettä tai läheisriippuvuutta tai muuta häiriötä. Mistä näitä tietää.
Minäkin olen pohtinut viime aikoina samaa... tapailin yhtä miestä viime kesänä johon rakastuin oikein kunnolla. Olen kerran elämässäni rakastunut yhtä vahvasti vaikka olen useassa parisuhteessa ollut. Elämäntilanteiden vuoksi ollaan ajauduttu erilleen syksyllä mutta kaipaan häntä valtavasti. Meillä oli ihan uskomattoman ihanaa yhdessä. Pahin ikävä on onneksi laantunut mutta tunteet eivät ole mihinkään kadonneet ja tiedän, että kun seuraavan kerran tavattaisiin, niin kaikki roihahtaisi taas täyteen liekkiin. Todella hassua, koska olin ehtinyt menettää uskoni tällaiseen palavaan rakkauteen vuosiksi. Mutta mitäpä tällä rakkaudella tekee kun ei se näemmä mihinkään johda... :/
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:04"]Kielletty hedelmä... Se on se juttu.
entä jos olisi vapaa? Ei itään sidoksia tai sitten olet eronnut ja ne vastuut mukana...olisiko vielä kiinnostava?
Sua pyöritetään. Ite annat pyörittää. Oletko sä itsekin varattu? Vai siis pyörit tän varatun pillin mukaan? Mun mielestä sä anna hyväksi käyttää itseäsi.
miksi se ukko ei eroa? Mitä jos eroaa? Sano sille. Sitten saat jonkun exän...jos saat. Jos enää kumpaakaan sit kiinnostaa. Tai Ait ootte onnessa.
voisin sanoa, että pellehomma. Jokin aika elämössä . Eteenpäin johonkin suuntaan kannattaa varmaan liikahtaa...
[/quote]
olen varattuna suhteessa josta puuttuu läheisyys...ja huomaan että tämä himoni kohde ruokkii seksuaalisuuttani tidella koukuttavasti...;)ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:52"]Hyvä kysymys. Minäkin odottelen tunteiden laantumista, mies ei edes suuremmin rohkaise. Mutta kun ne tunteet ei oo muuttuneet milliäkään loivemmiksi. Kohta vuoden oon ihmetellyt, että mitä ihmettä täät on, mistä oikein on kysymys.
[/quote]
[/quote]
Vaihtoehtoja on useita. Esimerkiksi tuohan on hyvin mahdollinen, että mua pyöritetään enkä vaan tajua sitä.
.
Yksi mitä eniten oon miettinyt on se, että tunne on kemiaa, vaistoa, yhteenkuuluvuuden tunnetta. Se kemia kun on kerran kolahtanut, niin se ei muutu siitä, vaikka teot ei tukisi tunnetta tai vaikka ei nähtäisi kuukausiin.
.
Tai jos tää on vain pakkomiellettä tai läheisriippuvuutta tai muuta häiriötä. Mistä näitä tietää.
[/quote]
Mulla vielä yksi juttu. Minä koin tän miehen vaikutuksesta sellaisia tunteita ja asioita, joita en ole ennen kokenut. Ei ole ihmekään, etten niistä halua luopua.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:52"]Hyvä kysymys. Minäkin odottelen tunteiden laantumista, mies ei edes suuremmin rohkaise. Mutta kun ne tunteet ei oo muuttuneet milliäkään loivemmiksi. Kohta vuoden oon ihmetellyt, että mitä ihmettä täät on, mistä oikein on kysymys.
[/quote]
[/quote]
.
.
[/quote]
Mulla vielä yksi juttu. Minä koin tän miehen vaikutuksesta sellaisia tunteita ja asioita, joita en ole ennen kokenut. Ei ole ihmekään, etten niistä halua luopua.
[/quote]
ap;llä samoja ajatuksia
Mulla oli sama tilanne, oltiin molemmat varattuja kun tavattiin ja oltiin yhdessä 7 vuotta ja nyt jo erossakin 3 vuotta, mutta tunteet ei ole hävinneet mihinkään. Otin vaan aivot käyttöön, koska tunteista huolimatta mieshän oli ihan kusipää.