Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuin sukulaisen kuolemasta

Vierailija
26.11.2021 |

Hän oli saattohoidossa noin 3,5kk ja en kyennyt edes ulkoilemaan sinä hetkenä juuri yhtään. Menin jotenkin paniikinomaiseen tilaan kun kaikki mun kauhukuvat kävi toteen. En pystynyt menemään sairaalaan katsomaan häntä viimeisellä kerralla.

Mulle tuli kuitenkin helpottunut olo kun hän pääsi kivuistaan. Mutta siitäpä se alkoi. Mulla alkoi flippaamaan ja tein poliisille rikosilmoituksen hölmöstä asiasta koska toivoin että saisin ammattiapua tai jutella jonkun ammattilaisen kanssa.

Tämä on tosi juttu, kun en ole aikuisena kohdannut läheisen kuolemaa. Ja ajattelin että luotan sen verran poliisiin joten halusin olla heihin yhteydessä.

Hemmetti en olis uskonut että toimin kriisitilanteessa näin
Yllätyin itsekin omaa reaktiotani. Miten te olette selvinneet kuolemasta, kävi vielä niin että toinen tuttukin meni aika samoihin. Aikoihin sairauden takia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaikki asiat sekaisin sun päässä - jos ei tämä aloitus ollut provo siis. Miten et mennyt kuolevaa katsomaan? Miksi olet niin tunnekylmä? Yleensä aikuiset selvittävät omat vaikeutensa kehityksensä kanssa. Mitä sinä tulet tänne puhumaan joistain poliisijutuista, sen enempää kertomatta mitä ne koskivat? Luulen sinun olevan ihan hullu. Mene pois!

Vierailija
2/3 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais poliisit vähän ihmetellä että mitähän nyt tässä pitäs sanoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin "sekaisin" sukulaisen kuoltua. Ahdistus oli niin kovaa että sydän oireili. Selvisin kyllä jotenkin päivästä toiseen. Minut poliisi ohjasi jutteluavun piiriin kun ahdistus oli niin kova lapseni koulukiusaamisesta johtuen, kun kävin poliisiasemalla tekemässä rikosilmoituksen lapseni kiusaajista.  Ei itse mahda sille mitään että välillä voimakkaasti reagoi asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän