Maalaiset, mitä teette perjantai-iltana?
Haaveilen muutosta maalle, mutta aktiviteettien puuros mietityttää 🤔
Kommentit (30)
Navettatöitä, eli töitä joissa ei tartte käyttää naamiointiverkkoa
Lumitöitä, ja koirien kanssa ulkoilua. Saunan kautta sohvaan, viinilasi kädessä nycin täydellisiä naisia.
Hoidan kanoja, kävin ratsastamassa ja koirien kans otsalamppulenkillä. Sauna lämpiää ja leivoin sämpylöitä. Takassa on tuli ja ulkona lunta. Ei voi valittaa.
Huomenna meinasin viedä kesäkamoja varastoon, siivota ja etsiä joulukoristeita ja talvijuttuja ja -valoja lähemmäksi ovea. Sitten tietty jumppaan, käyn tallilla, hoidan kanatkin jne. Ajattelin tehdä pitkän kaavan mukaan ruokaa.
Tästä tykkään ja tämä antaa mulle energiaa. Ymmärrän kyllä jos kaikki ei tätä kestä. Pimeetähän täällä on.
Ajan kylällä rinkiä ja katselen olisiko tyttöjä, joita ottaa kyytiin. Yleensä, tai aina, ei ole.
Kävin aamusella linkoamassa sopimuksen mukaiset talon pihat ja tiet. Kävin kylällä asioilla. Talon lämmitys. Illalla olen tässä koneella surffaillut. Katselen tototv:stä lähtöjä ja askartelen riviä huomiselle 75-raveihin.
En enää asu maalla, mutta silloin kun asuin niin eipä se eroa juurikaan kaupungissa asumisesta. No meillä nyt ei mitään maatilaa ollutkaan niin samat lumityöt, ym. muut okt-hommat jatkuu kaupungissakin.
Kohta lähden koiran kanssa lenkille, sitten saunaan, muutamat saunabisset ja jotain ruokaa. Huomenna saunan ja kylppärin pesua, pyykkejä, jouluvalojen viritystä, kaupassa käyntiä ja ajattelin tehdä jotain pidemmän kaavan herkkuruokaa.
En yleensäkään käy missään leffoissa, zumbissa tai missään missä paljon ihmisiä vaan viihdyn vallan hyvin kotona niin ei tämä elämä minulla juurikaan eroa maalla asumisesta. No lyhyempi matka kylläkin joka paikkaan ja katuvalot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mitä kaikki Kaupunkilaiset!
Eli käytte leffassa ja ravintolassa?
No enpä minä, asun Helsingin kantakaupungissa, käy leffassa enkä ravintolassa. Hemmettiäkö minä niissä tekisin?
Polttelen takkaa, ja nautin hiljaisuudesta.
Mä oon yleensä tallilla perjantai-iltana. Tänään mun ei pitänyt olla, mutta sitten mut hälytettiin sinne lyhyellä varoitusajalla töihin. Nyt teen uunifetapastaa.
Samaa kuin sinä: vauvapalstalle...