Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maraboun easter egg munat. myydäänkö enää missään?

Vierailija
21.02.2015 |

Tietääkö kukaan missä marabou easter eggejä myydään vai myydäänkö enää ollenkaan? Ovat nimittäin maailman parhaita suklaamunia.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:38"]

Minäkin olen etsinyt niitä. Jos ei tuoda enää Suomeen, Saksasta saa tilattua täsmälleen samaa tuotetta Milkan kääreissä. Ovat samoja munia, samasta tehtaasta, samasta suklaasta, mutta niitä myydään sekä Milkan että Maraboun merkkeinä.

Täältä saa: http://www.worldofsweets.de/Milka/Milka-Loeffel-Ei-Milchcrème-4er.html

Olen aiemmin tilannut paljon suklaata tuolta, nopea ja luotettava toimitus. Ehkä kannattaa ostaa monta laatikollista ja myydä täällä kaikille etsiville tuplahintaan :)

Nimi. "Kun Suomen suklaavalikoimat ei riitä"

[/quote]

Vierailija
42/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen etsinyt niitä. Jos ei tuoda enää Suomeen, Saksasta saa tilattua täsmälleen samaa tuotetta Milkan kääreissä. Ovat samoja munia, samasta tehtaasta, samasta suklaasta, mutta niitä myydään sekä Milkan että Maraboun merkkeinä.

Täältä saa: http://www.worldofsweets.de/Milka/Milka-Loeffel-Ei-Milchcrème-4er.html

Olen aiemmin tilannut paljon suklaata tuolta, nopea ja luotettava toimitus. Ehkä kannattaa ostaa monta laatikollista ja myydä täällä kaikille etsiville tuplahintaan :)

[/quote]

KIITOS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita saa Briteistä myös, taitaa olla valmistajana Cadbury jos en ihan väärin muista. Ihan samanlainen paketti.

Vierailija
44/51 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiitos! Tuleeko paketti postiin vai lähettifirman kautta kotiin?

Vierailija
45/51 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kelasin et voisko jossain Lidlissä olla noita Milka versioita? :) Ainakin joulun aikaan siellä oli kaikkia Milka suklaapukkeja ja vaikka mitä. Tosiaan tosi harmi, että noiden tuotanto loppui.. Viime vuonna vasta maistoin ensimmäistä kertaa noita munia ja rakastuin!

Vierailija
46/51 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:55"]

Ovat nyt World of Sweets -nettikaupassa tarjouksessa. Vink-vink. :)

[/quote]

Eikä! 1,65€ neljä munaa. Arvaa onko pakko tilata :D

http://www.worldofsweets.de/Milka/Milka-Loeffel-Ei-Kakaocrème-4er.html

Vierailija
47/51 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on omistaa Saksassa asuva täti... ;)

Vierailija
48/51 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykäähän muutkin antamassa palautetta Maraboun sivuilla niin saadaan möhnämunat takaisin kauppoihin ensi vuoden pääsiäiseksi.:)

Vierailija
49/51 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään Maraboulle ja sain valitettavasti tietää, että mömmö-munien valmistus on lopetettu. Sain myös tietää, että jos tarpeeksi moni valittaa asiasta, munat voidaan saada viimeistään jo ensi pääsiäiseksi takaisin. NYT VAIN KAIKKI SOITTAMAAN MARABOULLE JA KERTOMAAN KUINKA MÖMMÖ-MUNIA KAIPAAMME JA NE TAKAISIN TAHDOMME:) Numero on 0800411410.

Vierailija
50/51 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä läskejä? Itse olen 174 cm pitkä ja 65 kg. Ja siinäkin on 4 kg raskauskiloja jäljellä, paino pudonnut tasaisesti ja nyt mahtuu jo vanhat vyötärölle ulottuvat hameet päälle. Aion soittaa tuonne maraboulle kyllä, olivat lempparipääsiäiskarkkiani =( Ja tosiaan aina kaikki mun lempparit lopetetaan, sama kävi aikoinaan maya-suklaapatukoille (tosin niiden vastaavuus on jokin aika sitten tullut takaisin markkinoille) ja mansikkasnöreneistäkin muutettiin reseptiä ja nykyään ne on pahoja.

Vierailija
51/51 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat nyt World of Sweets -nettikaupassa tarjouksessa. Vink-vink. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä