Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannustakaa mua tai haukkukaa

Vierailija
21.02.2015 |

Olen reilu 40-vuotias, naimisissa, lapset ovat muuttaneet opiskelemaan, Olen ollut masentunut jo useamman vuoden, ja syönyt masennuslääkkeitä ja käynyt terapiassa. Tämän koko ajan olen käynyt töissä, enkä ole ollut sairaslomalla. Nyt mietin, että onko kenenkään elämä tälläistä ; kaiken muun ajan mitä minulle jää käytän joko nukkumiseen tai netissä pyörimiseen. Makaan tässä sängyssä koneen kanssa, tuntuu, että masennus pahenee, mutta syynä on, ettei mulla ole rahaa tehdä mitään !! Enkä halua edes liikahtaa ettei vaan rahaa kulu. voitte ehdottaa mulle mitävaan tekemistä, niin voin varmasti tyrmätä sen, kokeilkaa !!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taritset joskus vaatteita. Tee käsitöitä, se tekee hyvää. Saat vaatteesi halvemmalla tai voit tehdä lahjoja muille. Itse tehty on arvokas.

Hanki jokin liikuntavideo ja ota tavaksi harrastaa liikuntaa usein. Olo paranee, kunto paranee. Alkuun voi vaatia pakottamista, mutta sitten pakotat. Kannattaa. Videoita saa halvalla vrt. kuntosalimaksut tms.,, jos sekin on liikaa, lainaa kirjastosta!

Tee ruokaa, tee hidasta edullista ruokaa. Voit paremmin, kun syöt hyvin ja säästät. leivo vaikka, taikina on terapiaa.

Ole ihmisten kanssa, juttele vaikka puhelimessa. Piristyt?

Ulkoilma ei maksa, ulkoile. Juokse, kävele, pyöräile.

T. työtön yksinäinen peruspäivärahalla

Vierailija
2/3 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjoja, kirjastosta saa. Kuuntele vaikka äänikirjoja!

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:22"]

Taritset joskus vaatteita. Tee käsitöitä, se tekee hyvää. Saat vaatteesi halvemmalla tai voit tehdä lahjoja muille. Itse tehty on arvokas.

Hanki jokin liikuntavideo ja ota tavaksi harrastaa liikuntaa usein. Olo paranee, kunto paranee. Alkuun voi vaatia pakottamista, mutta sitten pakotat. Kannattaa. Videoita saa halvalla vrt. kuntosalimaksut tms.,, jos sekin on liikaa, lainaa kirjastosta!

Tee ruokaa, tee hidasta edullista ruokaa. Voit paremmin, kun syöt hyvin ja säästät. leivo vaikka, taikina on terapiaa.

Ole ihmisten kanssa, juttele vaikka puhelimessa. Piristyt?

Ulkoilma ei maksa, ulkoile. Juokse, kävele, pyöräile.

T. työtön yksinäinen peruspäivärahalla

[/quote]Kiitos neuvoistasi, mut en mä osaa ommella, en kutoa tms, ja nekin langat maksaa..

Toi jumppavideo vois olla kokeilemisenarvoinen, kirjastossa käyn, ja luen kirjoja

Ruokaa teen just vaan sellasta yksinkertaista ja helppoa, se on kyl ihan kivaa

en mä kellekkään soita, ei ketään kiinnosta mun kans puhuu,,

joo, ulos pitäis mennä, mut täällä on niin liukasta, ei kävelytirtä tms (asun maalla) kesällä sit, ehkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi