Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jussia ei yhtään kiinnosta Pia?

Vierailija
21.02.2015 |

Oikein kamala myötähäpeä, ku Pia yrittää hymyillä ja flirtata, ja Jussi ei lämpeä yhtään. On tosi kylmä ja tyly sille koko ajan. Miksiköhän??

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:21"]

Joka kerta mä ihmettelen tuota lausetta Miia olisi sopinut Jussille. NOT.

[/quote]

Jussi on sen tyyppinen, josta vähän aremmat ihmiset, kuten Miia, eivät pitäisi ollenkaan. Jussissa on jotain vähän "kylmää". Itse en ainakaan olisi kovin rentona Jussin seurassa.

Vierailija
42/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näin sairasta ohjelmaa ei olisi pitänyt tehdä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alentuisi olemaan tuon Jussin kanssa päivääkään. Tai Piana käyttäytyisin samalla tavoin takaisin!

Vierailija
44/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian pitäisi olla enemmän pirteä ja sensuelli vamppi, vähemmän katkera ja piikikäs "kirjaston täti"

Vierailija
45/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:29"]

No ei kyllä toi jussi kelpais mulle ainakaan, ällö mies. Ja oon 20v. Vaikuttaa toi jussi semmoselta itsestään liikoja luulevalta pelimieheltä. Ja pinnalliselta, ei ollenkaan älykkäältä.

[/quote]

Nuo ehdokkaat ovat tehneet aluksi jonkinlaisia älykkyystestejä. On aika oletettavaa, että näiden parien testiälykkyydet eivät eroa kovin paljon toisistaan. Jos Pia on älykäs, kuten esim. Maaret Kallio totesi, niin siitä seuraa, että Jussinkin pitäisi olla testiälykäs. 

Vierailija
46/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian käytös ohjelman ensimmäisissä jaksoissa antoi mielestäni osviittaa, ettei välttämättä tehnyt kovin positiivista ensivaikutelmaa. Käskeä kaaso nuolemaan hääpukua, päihtyä hääjuhlassa, halveksua toisen hankkimaa syntymäpäivälahjaa, halveksua toisen kotipaikkaa, nalkuttaa festarireissulla, ja niin edelleen. Kun jo ensivaikutelma toisesta ihmisestä on hieman negatiivinen, alkaa myöhemmin kiinnittää entistä enemmän huomiota niihin töksäytyksiin ja nalkutuksiin, vaikka henkilö "oikeasti" olisikin oikein reipas ja aurinkoinen.

Jos taas ensivaikutelma toisesta on positiivinen, on helpompi myöhemmin antaa anteeksi niitä negatiivisia ja ärsyttäviäkin piirteitä, kuten esim. Esan ja Violan suhteessa luultavasti käy.

Vierailija
47/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on varmaan saanutkin älykkyystesteistä korkeat tulokset, ei hän mitenkään tyhmältä vaikuta. Ei ihmisen koulutustaso ja älykkyys korreloi kovinkaan vahvasti, toiset vaan eivät halua esim. opiskella kuutta vuotta yliopistossa kituuttaen, kun töihin voi päästä lyhyemmälläkin koulutuksella. Eihän Violakaan ole korkeakoulutettu, mutta hänetkin paritettiin korkeakoulutetulle Esalle, samoin Miia Ollille,. Jussi vaan vaikuttaa ihmiseltä, jolle ulkonäkö on tärkeä asia, eikä oikein pidä Pian ulkonäöstä. Myöskään luonne ei viehätä Jussia, ehkä myös se Pian hipsterityyli ja retrokoti (joka aika sotkuinen) ovat myös no-no. Jussin koti vaikutti siistiltä ja sisustus oli hvvin neutraali.

Vierailija
48/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että Jussi kaipaa mitään missiä. Sille kelpaisi just hyvin joku perus mäntsäläläinen muija joka pukeutuu johonkin trikootoppeohin ja strassitunikoihin ja legginseihin. Olisi Jussia kymmenen vuotta nuorempi ja tukka blondattu. Siinä olisi naikkonen Jussin makuun. Sokea Saarakin olisi osannut valita Jussille puolisoehdokkaaksi jonkun muun kuin keski-ikää lähestyvän citymuija-humanistihipsterin joka ei turhaan ulkonäöllä koreile.

Vierailija
49/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Jussi ja Pia oli virhearviointi niiltä asiantuntijoilta. Pia olisi kaivannut rinnalleen sellaista erikoista, vähän eksentristä ihmistä kuten itsekin on, eikä Jussin tapaista "perusäijää". Jussi arvostaisi ehkä enemmän sellaista jalat maassa -naista. Kummatkin olisivat erinomaista kauppatavaraa parisuhdemarkkinoilla, mutta toisilleen he eivät sovi.

Vierailija
50/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi kiukuttelee seksin puutetta :)

Vierailija
51/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:03"]

Jos olisin Piia tai Jussi, niin kävisin sanomassa sille floristille pari valittua sanaa.. Kukaan muu ei näitä yhdistänyt, ainoastaan floristi! 

Kuten moni muukin on ketjuissa kirjoittanut, Piialle sopii humanisti-mies, joka on kiinnostunut vihreistä arvoista. Jussille taasen "perinteisempään naisen malliin" sopeutuva nainen. Molemmat varmasti hyviä ihmisiä, eivät vain toisilleen sopivia. 

[/quote]

Tarkoitat varmaan FOLKLORISTI eikä floristi!!!! xDDDDD Kaksi täysin eri asiaa. Sori :)
[/quote]
Mäkin mietin että onko tossa ohjelmassa floristi asiantuntijana. :D "Jussi on kuin ukonhattu ja Piia unikko, hyvin sopivat yhteen!"

Vierailija
52/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia ei pidä ulkonäöstään tai kodistaan huolta. Hän ei myöskään vaikuta kovin älykkäältä sosiaalisesti sillä hän töksäyttelee ja pikittelee Jussille teinimäiseen tyyliin. Jotenkin tuntuu myös halveksuvan Jussia, vaikka odottaa Jussin jumaloivan häntä. Hyvä itsetunto on tietysti arvostettava piirre, mutta Pialla on jo liian hyvä itsetunto "omaan tasoonsa" nähden.

Jussia selvästi ärsyttää Pian tyyli töksäytellä ja nauraa tekonaurua joka välissä. Pialla ei ole myöskään perus käytöstavat hallussa. Jussi vaikuttaa kylmältä ja hieman tosikolta, mutta omaa asialliset käytöstavat. En ymmärrä miten asiantuntijat ovat voineet mokata näin pahasti valitessaan tämän parin toisillensa. Tulee,mieleen että ohjelmaan on valittu tarkoituksella,viihteen kannalta näin epäsopiva pari. Viihdyttävämpää tosin olisi ollut mikäli Jussi olisi alunalkaen tuonut ilmi kiinnostuksen puutteen eikä esittänyt kiinnostunutta.

Vierailija
53/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:37"]Pia ei ollut tarpeeksi seksikäs. Jussin makuun liian tavallinen. [/quote] On Jussikin tavallinen lyhyt mies. Miksi jotkut perusmiehet vaativat itselleen missin näköistä naista.. [/quote] Pian ja missin välissä ei ole mitään? Vaikka joku, joka jaksaa edes rehottavat karvansa siistiä? Toisekseen Jussin ei tarvitse vielä ikänsä puolesta luopua lapsihaaveista, Pian kanssa yrittäminen olisi aloitettava heti eikä se ole hyvä lähtökohta kenenkään kannalta.

[/quote] onhan se riskaabelia kun Pia on 38 vee ja ei lasta ja jos Jussi taas haluaa. Meikä pani tuulemaan n 38 v ja ei ollut lasta ei miestä. Löysin ja menin naimisiin koska halusin ja halusin vauvan myös. Mies siinä vaiheessa halusi myös mutta ilmeisesti mieli muuttui matkan varrella mutta ei kertonut mulle. Jätin ehkäisyn pois kuten sovittiin ja niinpä vaan tulin raskaaksi 44 vuotiaana. Aivan mahtavaa, uskomatonta.

Vierailija
54/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:04"]

Pia ei pidä ulkonäöstään tai kodistaan huolta. Hän ei myöskään vaikuta kovin älykkäältä sosiaalisesti sillä hän töksäyttelee ja pikittelee Jussille teinimäiseen tyyliin. Jotenkin tuntuu myös halveksuvan Jussia, vaikka odottaa Jussin jumaloivan häntä. Hyvä itsetunto on tietysti arvostettava piirre, mutta Pialla on jo liian hyvä itsetunto "omaan tasoonsa" nähden.

Jussia selvästi ärsyttää Pian tyyli töksäytellä ja nauraa tekonaurua joka välissä. Pialla ei ole myöskään perus käytöstavat hallussa. Jussi vaikuttaa kylmältä ja hieman tosikolta, mutta omaa asialliset käytöstavat. En ymmärrä miten asiantuntijat ovat voineet mokata näin pahasti valitessaan tämän parin toisillensa. Tulee,mieleen että ohjelmaan on valittu tarkoituksella,viihteen kannalta näin epäsopiva pari. Viihdyttävämpää tosin olisi ollut mikäli Jussi olisi alunalkaen tuonut ilmi kiinnostuksen puutteen eikä esittänyt kiinnostunutta.

[/quote]

Mutta mammojen mielestä se Piia on saalis, sillä on kuitenkin Pyhä Vulva! Jalustalle! Mies maksakoon kaiken!

Vierailija
55/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää Pyhä Vulva -jankkaaja on? Olen kuullut vihjailuja aiemminkin mutta vasta nyt hän materialisoitui elämääni. Emätintin ja Ikiksen jalanjäljissä?

Vierailija
56/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:41"]

Huvittavaa keskustelua. Mies on tässäkin ketjussa sika, ja nainen on ihq , koska pillu ja Pyhä Vulva.

Itseään täynnä olevat ämmät luulee itsestään liikoja ja kaikkien miesten tulisi palvoa joka ikistä Pyhää Vulvaa.

[/quote]

Jännä. Mä taas nään ainoastaan Pian asenteen, tapojen ja ulkonäön haukkumista. Erityisesti ohjelman alettua oli kaikki Pian ja luomen vika.

Mä en koskisi Jussiin pitkällä tikullakaan. Kouluttautumaton passiivis-agressiivinen juntti, joka rääkkää suhteettoman ison egonsa takia Piaa todella ilmiselvästi. Just tollanen kuittailu, marmatus ja huokailu sanomatta kuitenkaan yhtäkään aitoa sanaa mitä ajattelee aidosti on ihan tolkuttoman kuluttavaa sille sanattoman halveksunnan kohteelle. Toi Pian kikattelu, hätäily ja kokkailu on sitä, että yrittää epätoivoisesti miellyttää. Uskomatonta, että Pia lytätään hänen yrittäessään luoda kipinää, kun ln kuitenkin sitoutunut ohjelmaan ja mennyt naimisiin. Niin, onpa typerä akka kun haluaa antaa kaikkensa.

Jussi oli vastenmielinen jo ensi hetkestä ilmoittaessaan haluavansa hyvännäköisen naisen, kun on itse laimeiden piirteiden, lyhyen varren ja värittömän naamansa kanssa kaikkea muuta kuin kuuma. Hyi helvetti.

t. 21v, joka tuntee Jussin tyypin täysin ja on muuten ihan vika miesryhmä mihin kannattaa tutustua

Vierailija
57/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä "Pia ei pidä ulkonäöstään" huolta, mitä ihmettä! Jos ei nypi kulmakarvojaan mammojen haluamaan muotoon tai leikkauta luomea pois, niin todistaako se, ettei pidä ulkonäöstään huolta? Mun mielestä Pia on persoonallinen ja nätti ja hänellä on oma, kiva tyyli. 

Jussille kuitenkin sopisi ihan erityylinen nainen ja Pialle aivan erityylinen mies. Mun mielestä se Pian piikittely on eräänlaista testaamista, kaipaisi haasteellista ja älykästä miestä, joka vastaisi samalla mitalla takaisin. Jussi ei sitä tee, mikä aiheuttaa vaivaannuttavia tilanteita ja osoittaa sen ettei Jussi ole lainkaan samalla aaltopituudella. 

Vierailija
58/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:32"]Mä en tajua tätä "Pia ei pidä ulkonäöstään" huolta, mitä ihmettä! Jos ei nypi kulmakarvojaan mammojen haluamaan muotoon tai leikkauta luomea pois, niin todistaako se, ettei pidä ulkonäöstään huolta? Mun mielestä Pia on persoonallinen ja nätti ja hänellä on oma, kiva tyyli. 

Jussille kuitenkin sopisi ihan erityylinen nainen ja Pialle aivan erityylinen mies. Mun mielestä se Pian piikittely on eräänlaista testaamista, kaipaisi haasteellista ja älykästä miestä, joka vastaisi samalla mitalla takaisin. Jussi ei sitä tee, mikä aiheuttaa vaivaannuttavia tilanteita ja osoittaa sen ettei Jussi ole lainkaan samalla aaltopituudella. 
[/quote]
No kyllä se Jussi piikittelee ja vittuilee oikeen urakalla takaisin.

Vierailija
59/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:41"]

Huvittavaa keskustelua. Mies on tässäkin ketjussa sika, ja nainen on ihq , koska pillu ja Pyhä Vulva.

Itseään täynnä olevat ämmät luulee itsestään liikoja ja kaikkien miesten tulisi palvoa joka ikistä Pyhää Vulvaa.

[/quote]

Jännä. Mä taas nään ainoastaan Pian asenteen, tapojen ja ulkonäön haukkumista. Erityisesti ohjelman alettua oli kaikki Pian ja luomen vika.

Mä en koskisi Jussiin pitkällä tikullakaan. Kouluttautumaton passiivis-agressiivinen juntti, joka rääkkää suhteettoman ison egonsa takia Piaa todella ilmiselvästi. Just tollanen kuittailu, marmatus ja huokailu sanomatta kuitenkaan yhtäkään aitoa sanaa mitä ajattelee aidosti on ihan tolkuttoman kuluttavaa sille sanattoman halveksunnan kohteelle. Toi Pian kikattelu, hätäily ja kokkailu on sitä, että yrittää epätoivoisesti miellyttää. Uskomatonta, että Pia lytätään hänen yrittäessään luoda kipinää, kun ln kuitenkin sitoutunut ohjelmaan ja mennyt naimisiin. Niin, onpa typerä akka kun haluaa antaa kaikkensa.

Jussi oli vastenmielinen jo ensi hetkestä ilmoittaessaan haluavansa hyvännäköisen naisen, kun on itse laimeiden piirteiden, lyhyen varren ja värittömän naamansa kanssa kaikkea muuta kuin kuuma. Hyi helvetti.

t. 21v, joka tuntee Jussin tyypin täysin ja on muuten ihan vika miesryhmä mihin kannattaa tutustua

[/quote]

Sehän siinä päinvastoin on, että Pia ei nimenomaan ole antanut kaikkeansa. Hän tiuskii ja kettuilee Jussille jatkuvasti eikä ota huomioon Jussin mielipiteitä tai mieltymyksiä minkään asioiden suhteen. Olettaa vaan, että Jussi pitää hänestä jokatapauksessa, kun heidät on kerta valittu toisilleen asiantuntijoiden toimesta. Itse en pidä Jussin kaltaisista miehistä, mutta en kyllä pidä Piastakaan. Vaikuttaa todella lapselliselta ikäisekseen, eikä omaa minkäänlaista realismia.

Vierailija
60/105 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on juntti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi