Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viivapimpsa

Vierailija
21.02.2015 |

Kiihoittaako ns viivapimpsa.....sellainen missä ei ulospäin näy lainkaan häpyhuulia...naisilta voisi kysyä, onko sinulla tuollainen viivapimpsa...omasta mielestäni sellainen on mitä ihanin (l)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:48"] Viivapillun ystäville suosittelen oikein perusteellisesti leikattua somalipillua. Turhat lärpäkkeet ja klitoriskin on poistettu teidän iloksenne. [/quote]ihan mielenkiintosella aiheella viisastelet.. näin miehenäki ymmärtää että tuo ei yllä edes paskan maun rajoille. [/quote] No siltähän ne viivavitut näyttää! Ootko koskaan ympärileikattua naista polkenu? Minä olen, siis yrittänyt. Mutta ei vaan tullu mitään koko touhusta, kun oli vittu kun lapsella. Hyi helv... Kuinka ne muslimiäijät kestää sellasia?

[/quote] Ei ne kestäkään, siksi paneskelevat suomalaisia naisia.

Vierailija
62/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä naispuolisen kolleegan kanssa katsoimme Nolot vartalot -sarjaa, jossa suoritettiin häpyhuulileikkaus. 

Keskustelussa kävi nopeasti selväkdi että naiset pitävät huomaamattomasta vulvasta. Miehet osljon useimmin runsashuulisista. Poikkeuksiakin on, mutta aihe on ylipäänsä tabu ja hyvin harva mies tai nainen haluaa irl niistä keskustella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viiva pimppi enkä valita ^^ tykkään siitä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä