Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys_ Kuukautiset ja seksi

Vierailija
02.10.2012 |

Haittaako teitä miehiä naisen kuukautiset, kieltäydettökö seksistä niiden aikana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako teitä miehiä naisen kuukautiset, kieltäydettökö seksistä niiden aikana?

Mutta ennen niitä olen tosi kiimainen mousruava kissa :) Vanhempi kissa

Vierailija
2/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis ap, olen nainen ja pidän/nautin seksistä kuukautisten aikaan. Ja nyt törmäsin ekaa kertaa mieheen joka ei halua seksiä kanssani kuukautisten aikaan. Aika monelle miehelle tätä ennen on seksi kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseä kiinnosta ainakaan eka päivinä. Loppusuoralla tuota on joskus tullut harrastettua kun vuoto alkaa olemaan pikkiriikkistä.

Vierailija
4/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka menkat eivät ole mitenkään runsaat, ei haluja kyllä ole tippaakaan.

Vierailija
5/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäydyn sotkuisuuden takia jos jaksetaan odottaa. Harvemmin ei jakseta ja naidaan kun vanhat kanit eikä haittaa mitään. Sit vaan lakanat pyykkiin ja pesulle!

Vierailija
6/8 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opin jo nuorena, että seksi helpotti kuukautiskramppeja ja musta oli ihan normaalia että seksiä oli kuukautistenkin aikaan. Vasta päälle 35-vuotiaana kuulin että monikaan nainen ei halua seksiä vuotopäivinä. Olin aika yllättynyt.

Ja tosiaan nyt on miesystävä joka ei halua. No, mä sotken dildon ja kumin kanssa yksin. Koska käyn kuumana ja haluan krampit veke, luonnollisella tavalla

Vierailija
7/8 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastaisin seksiä myös kuukautisten aikana. Aika harvoin avopuolisoni siihen kuitenkaan suostuu. Jos nainen juuri käynyt suihkussa, niin eipä se meillä ainakaan kovin likaista tohua ole ollut. Mies 31v

Vierailija
8/8 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksi on ihan ok, myös kuukautisten aikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi