Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin äsken lenkiltä ja näin talon lähellä vaimoni tuijottavan ilmeettömänä ikkunasta ja sitten tapahtui jotain outoa

Vierailija
26.11.2021 |

Ketään ei ollut kuitenkaan kotona. Hätkähdyin tästä niin että sain melkeen sydärin.

Vaimo lähti jo tunti sitten kaupoille. Miten on mahdollista? Enkä ole kyllä hullu.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköhäiriöt=rokotehaitta,  dokumentoitua tietoa.

Vierailija
42/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kaupasta ja näki minut tupakalla pihalla,oli ihmetellyt milloin olen alkanut taasa polttaa ja miksi olen joulukuussa toppi päällä ulkona . Punainen toppi,en omista edes sen väristä! Olin katsonut miestä "kylmästi" ja kävellyt talon takana olevaan metsään.

Hämillään mies soitti minulle ja vastasin..kuntosalin pukuhuoneesta.

En tiedä kenet tai minkä mies näki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkettää surullinen kohtalosi.

Vierailija
44/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli kaupasta ja näki minut tupakalla pihalla,oli ihmetellyt milloin olen alkanut taasa polttaa ja miksi olen joulukuussa toppi päällä ulkona . Punainen toppi,en omista edes sen väristä! Olin katsonut miestä "kylmästi" ja kävellyt talon takana olevaan metsään.

Hämillään mies soitti minulle ja vastasin..kuntosalin pukuhuoneesta.

En tiedä kenet tai minkä mies näki.

Seliseli, olit röökillä ja meinasit jäädä kiinni. Punainen toppi oli päälläsi just hämäyksen vuoksi. Jännärööki.l

Vierailija
45/50 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun teinipoikani kanssa kahdestaan vanhassa rintamamiestalossa. Nyt syksyn myötä ulko-ovi on jotenkin turvonnut niin, että se pitää joko paiskata kunnolla kiinni tai sitten kääntää lukosta samaan aikaan. Olin olohuoneessa, kun kuulin miten ulko-ovi paiskautui kiinni. Tästä meni ehkä 30 sekuntia ja teini tuli alakertaan. Kysyin miksi kävi pihalla, poika sanoi että ei todellakaan käynyt vaan luuli että minä lähdin jonnekin kun ovi kävi.

Ketään ei näkynyt pihalla eikä pihatiellä. Talossa ei ollut meidän lisäksemme muita, tarkastettiin asia. En tiedä, miksi molemmat kuultiin sama ääni kun kumminkaan ketään ei ovesta kulkenut... Ja meillä on ovi aina lukosssa ja suljettuna, joten ei siitä kukaan olisi edes voinut kulkea.

Vierailija
46/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, sitä on liikkeellä. Itsekin näin jotain tosi outoa muutama päivä sitten ja kuitenkaan muut eivät koko tapahtumaa huomanneetkaan. Ja aina olen tähän asti ajatellut olevani ihan selväjärkinen, eikä tuon tapahtuman jälkeen ole enää tapahtunut outouksia. Mitä siitäkin pitäisi ajatella, kun näkee jotain, mikä kenties onkin mahdotonta?

Se on ihan normaalia että aivot on näkevinään asioita joita ei ole olemassa, ei siihen tarvi olla hullu tai yliluonnollista.

Vierailija
47/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on tämä naisen elämä.Aina saa olla yhtäaikaa monessa paikassa!

Vierailija
48/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannen rokotteen sivuvaikutuksia? 

Ei taida noilla alapeukuttajilla olla minkäänlaista huumorintajua. Johtuukohan sekin noista rokotteista?

Vierailija
49/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä mitään kun oli juuri satanut lunta ja olin kävelyllä  metsässä ja näin että naapurin nainen tuli vastaan lenkkeilen . Sanoin moi mutta hän vain katsoi eteenpäin sanomatta mitään. Olin ihmeissäni ja jatkoin matkaani kunnes havauduin että en näe  hänen kengänjälkiään lumessa. Meni kylmänväristykset. Myöhemmin selvisi että hän oli kuollut samaisena aamuna. Eli näin haamun

Vierailija
50/50 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti odotit näkeväsi vaimosi, kun palaat lenkiltä ja valon ja varjojen leikki ikkunassa sai aikaan muodon, jota pikaisesti luulit vaimoksesi. Minäkin olen joskus kuullut, että aviomies on tullut kotiin, kuulen ihan selvästi avaimen lukossa ja oven avautumisen, mutta mitään ei ole tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi