Tulin äsken lenkiltä ja näin talon lähellä vaimoni tuijottavan ilmeettömänä ikkunasta ja sitten tapahtui jotain outoa
Ketään ei ollut kuitenkaan kotona. Hätkähdyin tästä niin että sain melkeen sydärin.
Vaimo lähti jo tunti sitten kaupoille. Miten on mahdollista? Enkä ole kyllä hullu.
Kommentit (50)
Aivot tekevät mielikuvia, joille haluamme antaa ulkoisen selityksen. Ei mitään ihmeellistä
Aistimuisti toimii vaan. Mikään ei ole niin epäluotettava kuin mielemme ja aivomme.
Oma kokemus liittyy kuulomuistiin.
Vierailija kirjoitti:
Alkavat skitsofrenia. Siis sinulla, ei vaimolla.
Jos vaimolla on skitsofrenia, voiko silloin olla samanaikaisesti kahdessa eri paikassa?
Oletko sama, jolle kävi erikoisesti autiotuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Palstaesoteerikko tässä terve. Tuo on normaalia. Ihnisellä on myös ns eetterikeho/sielutason keho ja se voi olla eri paikassa kuin ihmisen fyysinen keho. Ajattele asiaa vähän niin että vaimosi (ja siis toki kaikki me) koostuu kolmesta palasta. Näit niistä yhden, vaimon mukana oli yksi, ja yksi on aina ”taivaskappale” eli tuonpuoleisessa jatkuvasti.
Sinä itse teet tuota myös. Joskaan et tietoisesti. Osanen sinua voi olla ajoittain jossain muualla etkä tietoisesti tajua tekeväsi niin.
Voisko sen toisen version itsestäni lähettää töihin niinä aamuina, kun ei jaksais herätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkavat skitsofrenia. Siis sinulla, ei vaimolla.
Jos vaimolla on skitsofrenia, voiko silloin olla samanaikaisesti kahdessa eri paikassa?
Vaimon mielestä ehkä? Vai onko kyseessä Schrödingerin vaimo?
Niin, ihmisethän kuvittelevat, että tuossa on minun ja pankin omistama taloni, tuossa on velka-Passatti ja tuolla se henkilö jota säännöllisesti paneskelen, mutta aivojen luomaa harhaa kaikki on vain...
Jo otsikosta näki, että taattua tavaraa tiedossa.
Kaikki veitset asunnosta piiloon.
Vaimosi on varmaan sama, joka aikoi vakoilla miestään pusikosta. Olitko se sinä, vain vaimosi exä?
Aloitin vuorotyön tehtaassa ja asuttiin silloin siskoni kanssa. Kerran tulin töistä ihan tuhannen väsyneenä ja varmaan aikamoisessa univajessa. Huikkasin "Hei!" kun tulin kotiin ja sisko vastasi. Sitten ajattelin, että laitan meille molemmille jotain syötävää, kunnes tajusin ettei sisko ollutkaan kotona vaan tuli vasta parin tunnin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki veitset asunnosta piiloon.
"Lenkin" jälkeen mies menee suihkuun. Kriiiikkriiiikkriiiik.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmisethän kuvittelevat, että tuossa on minun ja pankin omistama taloni, tuossa on velka-Passatti ja tuolla se henkilö jota säännöllisesti paneskelen, mutta aivojen luomaa harhaa kaikki on vain...
Aivan. Mitään eikä ketään ei voi omistaa. Haamuja ollaan kaikki, kangastuksia ikuisuuden leikkikentällä.
Vierailija kirjoitti:
Se pankin velka on kyllä ihan todellinen. Jätäpä maksamatta niin huomaat.
Vaihtoehtoisesti voit 'kadota' ja vaihtaa henkilöllisyyttä.
Polkaiset vain uudet harhat uudessa ympäristössä.
Seuraavalla kerralla kysy siltä tulevia lottonumeroita tai jotain muuta hyödyllistä, eläkä ala panikoimaan. Ihan pelkästään kuvaamalla todistettavasti haamun tai paranormaalin ilmiön saa 1 000 000 dollaria.
Silloin kun näit vaimosi, satuit vain liikahtamaan hetkeksi pois nykyiseltä aikajanalta. Aika ei toimi niin kuin me luullaan.
Kolmannen rokotteen sivuvaikutuksia?
Hui! Mulla kävi kerran lähes kymmenen vuotta sitten niin, että olin partsilla tupakalla ja mies oli illassa töissä. Olin siis yksin. Kuulin kun ovi kävi ja anoppi huus eteisestä "Moooooi!" Huusin moikat takaisin partsilta ja sanoin että olen tupakalla, ihan sekunti. Tumppasin tupakan ja menin takaisin sisälle, mutta siellä ei ollutkaan ketään. Soitin anopille, että kävikö se siinä meillä silloin, oli nukkumassa 25 kilometrin päässä...vieläkin hämää tää!
Voi myös opetella TIETOISESTI astraalikehon kanssa reissaamaan.