Tulin äsken lenkiltä ja näin talon lähellä vaimoni tuijottavan ilmeettömänä ikkunasta ja sitten tapahtui jotain outoa
Ketään ei ollut kuitenkaan kotona. Hätkähdyin tästä niin että sain melkeen sydärin.
Vaimo lähti jo tunti sitten kaupoille. Miten on mahdollista? Enkä ole kyllä hullu.
Kommentit (50)
Tuo on tyypillinen etiäinen tuleville leskille. Onhan rokotukset kunnossa ja nastarenkaat alla?
Olin vahtimassa ettet vaan mennyt kaljottelemaan lähiöpubiin
T. Vaimo
Itselläni on lapsena käynyt kerran vähän vastaava jossa en ollut varma näinkö näkyjä vai en.
Alkavat skitsofrenia. Siis sinulla, ei vaimolla.
Kannattaa uskoa kaikkeen mitä lukee netissä.
Vanha suomalainen sananlasku
Jep, sitä on liikkeellä. Itsekin näin jotain tosi outoa muutama päivä sitten ja kuitenkaan muut eivät koko tapahtumaa huomanneetkaan. Ja aina olen tähän asti ajatellut olevani ihan selväjärkinen, eikä tuon tapahtuman jälkeen ole enää tapahtunut outouksia. Mitä siitäkin pitäisi ajatella, kun näkee jotain, mikä kenties onkin mahdotonta?
Näit näkyjä, enonikin näki pikku ukkoja kuukauden ryyppyputken jälkee. Pystyi ihan kuvailemaan niiden ulkonäköä, kun pienenä tenttasin miltä ne näyttää.
Minä heräsin yöllä ja näin että pyykkitelineellä ja kaapin oven päällä kuivaamani vaatteet oli hahmoja jotka tulivat minua kohti kunnes heräsin unihalvauksesta.
On ihan mahdollisia tällaiset paranormaalit ilmiöt. Et ole tällaisen kanssa yksin. Todellisuus on paljon monimutkaisempi kuin mitä järjellä pystyy selittämään. Tällekin tapaukselle pystyn keksimään monta metafyysistä selitystä alkaen rinnakkaistodellisuudesta päättyen henkimaailman juttuihin.
Mitä jos vaimosi ei olekaan vaimosi? Kuka hän on, tai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Jep, sitä on liikkeellä. Itsekin näin jotain tosi outoa muutama päivä sitten ja kuitenkaan muut eivät koko tapahtumaa huomanneetkaan. Ja aina olen tähän asti ajatellut olevani ihan selväjärkinen, eikä tuon tapahtuman jälkeen ole enää tapahtunut outouksia. Mitä siitäkin pitäisi ajatella, kun näkee jotain, mikä kenties onkin mahdotonta?
Loogisin selitys on, että olet sekoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loogisin selitys on, että olet sekoamassa.
No toivottavasti en.
Palstaesoteerikko tässä terve. Tuo on normaalia. Ihnisellä on myös ns eetterikeho/sielutason keho ja se voi olla eri paikassa kuin ihmisen fyysinen keho. Ajattele asiaa vähän niin että vaimosi (ja siis toki kaikki me) koostuu kolmesta palasta. Näit niistä yhden, vaimon mukana oli yksi, ja yksi on aina ”taivaskappale” eli tuonpuoleisessa jatkuvasti.
Sinä itse teet tuota myös. Joskaan et tietoisesti. Osanen sinua voi olla ajoittain jossain muualla etkä tietoisesti tajua tekeväsi niin.
Vaimosi epäilee, että sulla on suhde. Väitti lähtevänsä kaupoille, jäikin kotiin vaanimaan. Lenkillä, niin vvvarrrmaan joo.
Vaimosi hiippaili autotallin kautta ulos, kun näki tulosi. Kohta tulee kaupoilta muina naisina.
Hui!