Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelottaa että mies pettää

Vierailija
21.02.2015 |

On selän takana salaa porissut toisen kanssa kuukausia, kertonut silloiset ongelmamme hänelle ja kaveriltansa sain kuulla että on sitä perseestä puristellu ja pussannut kaikkien nähden. Olin tuolloin kotona pienen vauvan kanssa. Jäi kiinni minulle ja ei myöntänyt mitään vaikka viestitkin näin. Tästä tuli myöhemmin tauko, jolloin mies kouri ja nuoleskeli jälleen uutta eriä, puhuivatkin ettei malttaisi nukkua jos vieressä olisi että tekisivät jotain muuta. Tuosta sain tietää päivä sen jälkeen kun lopetimme tauon. (Tauon aikana sovittiin ettei muita, syyksi sanoi ettei sillo aikonu palata yhteen) 3kk meni melko surullisesti, sitten alkoi mennä paremmin. Mies juo jonkuverran ja kusettaa päästäkseen kupille. Siitä tulee ainoat riitamme. Nyt on jonkuaikaa ollut jo kunnollailla, mutta pelkään että pettää! Olen lihonut 20kg imetyksen jälkeen ja itsetunto huono. Mitä teen? Tiedän miten laihduttaa mutten onnistu! Ehkei petä enään? Mielipiteitä?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ainaki tajusin nää tekstit mitä ap kirjotti, oiskopa Oululaissii nii siksette ymmärrä:) tauko ilmeisesti parisuhteest ja tauon jälkehe meni surullisesti jonku aikaa kunnes alkoki mennee paremmin. Näimmä käsitin tän. Mäki kirjotan nuin jossen jaksa yksityskohtast romaanii alkaa näppään. Oottepa te taas olevinnaa ko ette muka ymmärrä, misson teijjä aivot? :P

Vierailija
2/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti iha vaa näitte kommenttie takia vastata urpot, ap: lle tsempit ei ihme jos poistuit palstalta:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap antoi itsestään kuvan, että on tosi nuori ja yhtäkkiä onkin opiskelut ja urat takana ja 16v parisuhdetta tämän miehen kanssa. Oli ikä mikä tahansa, "enään" kertoo paljon;).

Vierailija
4/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nuori, sitten vanha. Ensin ei ole tyytyväinen mieheen, sitten ainut ongelma onkin hänen pelko. Ja aivan selkeästi vastailee itselleen tähän ketjuun, esimerkiksi eka pitempi tsemppariviesti sisälsi jälleen sanan "enään" :D

Vierailija
5/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Meinasikohan "enään" sanalla ettei pettäisi uudestaan näin vuosien jälkeen tämä Ap: n mies? Jos sitä miettii kun on nuoruudessa sen tehnyt, ilmeisesti anteeksi annettu ja pettämiseksi tulemisen pelko herännyt vasta nyt? Mitä epäselvää tässä on? Kirjoitustyyli, mutta miksi takertua siihen kun se ei ole olennaisinta tässä?

Vierailija
6/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta selviää jos yhdessä yritätte!
T. Ex pettäjä

Vierailija
7/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:53"]

Kaikesta selviää jos yhdessä yritätte! T. Ex pettäjä

[/quote]

Helvetin paljon helpommin selviää kun jättää pettäjän. Ei tarvitse olla kuudentoista vuoden päästä ulisemassa av:lla kun pelkää miehen/naisen taas pettävän.

Vierailija
8/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kirjoitan näin huonosti tätä ei suomea, joudun paljon tarkastelemaan. Minulla on lukihäiriö. Olenko nyt huono!?

Vierailija
9/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on kun valitsette aina niitä rahan mukaan miehiä keitä kaikki muutkin naiset himoitsevat, jos oisit aikanaan ottanut työttömän miehen jolla ei ole paljon kysyntää, niin ei tarvitsisi huolehtia tuollaisista.

Vierailija
10/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän otinkin, enään ei ole työtön. Enkä himoitse rahan vuoksi ihmisiä, idioottimainen kommentti. Ap

Vierailija
11/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät miten laihduttaa mutta et onnistu? :D lolololoo

Vierailija
12/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pääkopasta se on kiinni, lolololoooool. Ap

Vierailija
13/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:52"]

Työttömän otinkin, enään ei ole työtön. Enkä himoitse rahan vuoksi ihmisiä, idioottimainen kommentti. Ap

[/quote]

Otit liian komean, miksi et ottanut rumaa miestä kuten minua, en olisi pettänyt koskaan.

Vierailija
14/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies pihalle ja takaisin ei kannata ottaa. Tuon tyyppiset ihmiset eivät muutu, on niiiin nähty. Jotkut miehet/naiset ovat sellaisia, että heti kun kuppia ottaa, alkaa vastakkainen sukupuoli kiinnostaa ja oma kumppani unohtuu. Ja ei se ominaisuus iän myötä katoa, pahemmaksi vain menee.

Vierailija
15/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatte molemmat idiooteilta.

Vierailija
16/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes komea, söpö kuitenkin. Mies oli ihan itse tehnyt aloitteet tyrkyttämällä. Saanut huomiota "säälistä" koska minä olen monsteri (yllätyin tästä) mulle olisi paljon ottajia ja en ole perus räkytyskone. Mielestäni vika ei ollut minussa. Miehen kaveritki ihmettelevät miten mulle noin teki. Luottamushan se on tässä mennyt. Haluaisin pitää perheen kasassa mutta epäonnistuuko tämä suhde luottamuspulaan ellei sitten pettämiseen..
Ei se ulkonäköä katso pettääkö vai eikö, kaikille ottajansa varmasti. Ap

Vierailija
17/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele miksi vaikutamme idiooteilta? Ap

Vierailija
18/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sun on itsestäsi niitä vikoja etsiä sillä ihan sama mitä teet tai millainen olet sillä pettää kuitenkin jos haluaa. Petturi pettää vaikka kaikki olisi ok koska saa siitä jännitystä elämää.

Vierailija
19/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää monta kysymystä: miksi täällä av:lla on monesti tämmöinen asetelma, että mies alkaa perseillä just silloin kun vauva on pieni ja vaimo kotona? Onko suhde alunperinkään ollut hyvä? Onko pakko tehdä lapsia tuommoisen miehen kanssa?

Vierailija
20/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:09"]Perustele miksi vaikutamme idiooteilta? Ap
[/quote]

Kirjoitustaitosi on puutteellinen ja olet tehnyt lapsen tuollaisen ihmisen kanssa. Siinä suurimmat syyt.