Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelottaa että mies pettää

Vierailija
21.02.2015 |

On selän takana salaa porissut toisen kanssa kuukausia, kertonut silloiset ongelmamme hänelle ja kaveriltansa sain kuulla että on sitä perseestä puristellu ja pussannut kaikkien nähden. Olin tuolloin kotona pienen vauvan kanssa. Jäi kiinni minulle ja ei myöntänyt mitään vaikka viestitkin näin. Tästä tuli myöhemmin tauko, jolloin mies kouri ja nuoleskeli jälleen uutta eriä, puhuivatkin ettei malttaisi nukkua jos vieressä olisi että tekisivät jotain muuta. Tuosta sain tietää päivä sen jälkeen kun lopetimme tauon. (Tauon aikana sovittiin ettei muita, syyksi sanoi ettei sillo aikonu palata yhteen) 3kk meni melko surullisesti, sitten alkoi mennä paremmin. Mies juo jonkuverran ja kusettaa päästäkseen kupille. Siitä tulee ainoat riitamme. Nyt on jonkuaikaa ollut jo kunnollailla, mutta pelkään että pettää! Olen lihonut 20kg imetyksen jälkeen ja itsetunto huono. Mitä teen? Tiedän miten laihduttaa mutten onnistu! Ehkei petä enään? Mielipiteitä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vielä niin nuori.

Vierailija
42/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että tajuaa, näyttää olevan sama ihminen huutelemassa sinulle. Anna huudella jos hänellä ei ole muuta antaakseen kuin arvostella negatiivisesti. Hienoa että olette kimpassa edelleen. Kauan olette olleet? Meillä vähän samanlainen tilanne ollut 15vuotta sitten ja olemme selvinneet, niin miksipä ette tekin voisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enään ole nuori. Nuo tapahtuivat nuorena kyllä. Mies "valehtelee" koska ei halua mulle pahaa mieltä ja haluaa joskus saunoa naapurin miehen kanssa kaljotellen. Tapahtuneesta on vuosia ja jos on kerta nyt ollu kunnollailla nämä vuodet, niin eikö se ole mahdollista ettei jatkossakaan petä kun ei sitä vuosiin ole tehnyt? Ap

Vierailija
44/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:36"]

Emme ole lapsia, tietoisesti ehkäisy jätettiin ja vauva erittäin toivottu. Joillakin vaan on tapana laittaa asioita tärkeysjärjestykseen siten että minulle tärkeää opiskelu, työt, parisuhde ja perhe, kunnon elämä yleensäkin. Sitten on taas teitä joilla menee vuodet hukkaa kylän polkupyöränä viinahuuruissa baareissa örveltäen ja lapset tehdään vanhana. Nuoret jaksaa paremmin ihan varmasti jos ovat tosissaan. Ap

[/quote]

Ja sitten on sinun kaltaisia naisia, jotka katselevat vuosikausia pettävää ja ryyppäävää mieslasta, joka ei kunnioita sinua tai lastansa tippaakaan.

Valintojahan nämä tosiaan ovat.
[/quote]
Olin tulossa sanomaan samaa.
Minullekin on tärkeää opiskelu, työt, kunnon elämä. Siksi en 10 vuotta sitten vielä tehnytkään muksuja kun ne olisi tullut tehtyä jonkun keskenkasvuisen kanssa. Nyt on tutkinto, kunnon työ, kunnon mies ja voimme pian alkaa harkita noita lapsia. T. 29v

Vierailija
45/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä pian 16vuotta:) mukavaa että kaikki eivät ole nii negatiivisia täällä. Ap

Vierailija
46/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:36"]

Emme ole lapsia, tietoisesti ehkäisy jätettiin ja vauva erittäin toivottu. Joillakin vaan on tapana laittaa asioita tärkeysjärjestykseen siten että minulle tärkeää opiskelu, työt, parisuhde ja perhe, kunnon elämä yleensäkin. Sitten on taas teitä joilla menee vuodet hukkaa kylän polkupyöränä viinahuuruissa baareissa örveltäen ja lapset tehdään vanhana. Nuoret jaksaa paremmin ihan varmasti jos ovat tosissaan. Ap

[/quote]

Ja sitten on sinun kaltaisia naisia, jotka katselevat vuosikausia pettävää ja ryyppäävää mieslasta, joka ei kunnioita sinua tai lastansa tippaakaan.

[/quote]
Minullekin on tärkeää opiskelu, työt, kunnon elämä. Siksi en 10 vuotta sitten vielä tehnytkään muksuja kun ne olisi tullut tehtyä jonkun keskenkasvuisen kanssa. Nyt on tutkinto, kunnon työ, kunnon mies ja voimme pian alkaa harkita noita lapsia. T. 29v
[/quote]

Meillä on kaikki tuo ollut jo aikaa sitten, lisänä vain se pelkoni. Että etsä sen parempi ole vaikka vanhana vasta olet kehittynyt siihen että voisit ehkä olla äiti: ) ap

Vierailija
47/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että sulla meni vuosia löytää mies jonka kanssa perhettä voi perustaa. Perhe kun ei ole este opiskelulle, työlle jne. Ei ainakaan minulla. Ap

Vierailija
48/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Meillä on kaikki tuo ollut jo aikaa sitten, lisänä vain se pelkoni. Että etsä sen parempi ole vaikka vanhana vasta olet kehittynyt siihen että voisit ehkä olla äiti: ) ap
[/quote]
Eli sulla on kaikki? Kunnon mies jne? Miksi sitten vaahtoat täällä?

Vierailija
49/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDELLEEN kyseessä PELKO. Onko ymmärryksessäsi jotain vikana? Ap

Vierailija
50/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:01"]Tai että sulla meni vuosia löytää mies jonka kanssa perhettä voi perustaa. Perhe kun ei ole este opiskelulle, työlle jne. Ei ainakaan minulla. Ap
[/quote]
Niin, löysin kunnon miehen 24-vuotiaana. Valmistuin 26-vuotiaana maisteriksi, en tiedä miksi olisin väkisin yrittänyt tehdä lapsen sinne väliin, kun tämä ratkaisu tuntui oikealta. Tuntuuko sinun ratkaisusi oikeilta ja hyviltä? Sehän on pääasia. T. 29v

Vierailija
51/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:20"]EDELLEEN kyseessä PELKO. Onko ymmärryksessäsi jotain vikana? Ap
[/quote]
Mitenkä niin pelko? Onhan kouriminen ja seksiviestittely jo täyttä totta aloituksesi mukaan. Pelkäät siis, että hän tekee uudedtaan nämä kaikki, menisi ehkä pidemmällekin tilaisuuden tullen? Totuus on se, että jos et luota häneen nyt, niin tuskin jatkossakaan. Mikään ei ole suhteelle niin pahaa myrkkyä, kuin luottamuksen (ja miehesi puolelta kunnioituksen) puute.

Vierailija
52/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nauruni idiootti akoilta, kiitos! Lähen nyt tekemään ruokaa. Arvasin että heti jankataan kun otsikossa sana pettäminen ;) ap

Vierailija
53/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:29"]Sekö tekee idiootin etten kirjoita täydellisesti? Musta tuntuu että sä olet idiootti koska et tunne ja viitsit haukkua. Miehessäni ei ole muuta vikaa ollut, ja suhteemme oli hyvä, oli armeijassa vielä kuukauden kun lapsemme syntyi ja siitä jatkoi rilluttelulla. Ap
[/quote]
Ihan ulkopuolisen silmin.. Mies juopottelee, valehtelee ja lääppii muita eukkoja, mutta ei MUUTA vikaa?

Vierailija
54/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä ääliömäinen nulikka tää aloittaja. Alkuperäisestä tekstistä ei saa mitään tolkkua. Puolet sanoista ei ole edes oikeaa suomenkieltä. Sitten pyytää kommentteja, ja kun ihmiset on että mitä vittua?, niin huutaa että PELOTTAA ETKÖ KÄSITÄ. Voi jumalauta mikä järjenjättiläinen. Jätä se sun häntäheikki-miehes tai ole jättämättä, aivan sama!

Vierailija
55/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:31"]Vittu mikä ääliömäinen nulikka tää aloittaja. Alkuperäisestä tekstistä ei saa mitään tolkkua. Puolet sanoista ei ole edes oikeaa suomenkieltä. Sitten pyytää kommentteja, ja kun ihmiset on että mitä vittua?, niin huutaa että PELOTTAA ETKÖ KÄSITÄ. Voi jumalauta mikä järjenjättiläinen. Jätä se sun häntäheikki-miehes tai ole jättämättä, aivan sama!
[/quote]
Iso peukku tälle. T. Se 29v.

Vierailija
56/56 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:41"]

Olin tuolloin kotona pienen vauvan kanssa. Jäi kiinni minulle ja ei myöntänyt mitään vaikka viestitkin näin. Tästä tuli myöhemmin tauko, jolloin mies kouri ja nuoleskeli jälleen uutta eriä, puhuivatkin ettei malttaisi nukkua jos vieressä olisi että tekisivät jotain muuta. Tuosta sain tietää päivä sen jälkeen kun lopetimme tauon. (Tauon aikana sovittiin ettei muita, syyksi sanoi ettei sillo aikonu palata yhteen) 3kk meni melko surullisesti, sitten alkoi mennä paremmin.

[/quote]

Mitä helvettiä tässä edes tapahtuu? Tauko? Tauko mistä? Meni melko surullisesti, sitten paremmin. XD