Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada paino putoamaan nopeasti 2-3 kiloa?

Vierailija
02.02.2015 |

Ja kyllä tiedän, että kannattaisi aina pudottaa painoa hitaasti, jotta painonpudotus olisi pysyvää. Mutta mulla on kahden viikon päästä juhlat, ja haluaisin ainakin ylimääräisistä turvotuksista eroon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään... Ainakaan mulle ei onnistu. Liikuntaa sikana ja joku tiukka dieetti, lentoemäntä tms.

Vierailija
2/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta syöminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä 3 litraa päivä, lähtee turvotus.

Vierailija
4/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:19"]

Juo vettä 3 litraa päivä, lähtee turvotus.

[/quote]

Vettä ajattelinkin juoda oikein urakalla. Onko jotain nestettä poistavia ruoka-aineita, joiden olette huomanneet toimivan?

Vierailija
5/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä, hhiilareita vaan liikunnan yhteydes vaik riisiä yhellä aterialla kerran päiväs, protskui joka aterialla, sokerit pois. Saa ilman liikuntaa pois noi kilot..

Vierailija
6/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun päivpäivä tänänän : aamulla kananmunankeltuainen, rrahka ja mehukeitto, välipalana rahkajuoma ja marjoja, iltapäiväl kanapiffi,kasviksia,raejuustoa.päivällisenä kanapihvi, 50g riisiä, kasviksia ja raejuusto ja iltapala skyrriä, maitorahkaa ja mehukeittoo

Vierailija
7/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett-pirtelöitä kolme-neljä annosta päivässä + 2,5- litraa vettä viikon ajan. Mulla lähteen 3,5 kg tuolla tavalla (tilapäisesti)

Vierailija
8/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilet Quick. Varmasti lähtee tuo . Ja on helppo ja halpa kuuri. . Syöt vain 5 pussia päivässä ja nautit vähintään 2 litraa kalorittomia nesteitä. Mokkapirtelö ja kanakeitto mun suosikit. 

Vierailija
9/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtee, kun rajaat hiilarit 20-30 gr/päivä ja kävelet lenkin joka päivä. Kirjaudu Kiloklubi-sivustolle ja syö pelkkiä vihanneksia, raejuustoa, rahkaa, vähärasvaista lihaa, kalaa ja pähkinöitä, ja käytä ruokaöljyä paistamisessa. Maustamattoman jogurtin sekaan pari rkl kaurahiutaleita ja pellavansiemenrouhetta. Juomaksi vettä ja kalkkitabletti. Sivusto laskee myös hiilareiden määrän. Kalorit noin 1000/päivä.  1 kilo läskiä on 7000 kcal ja norminainen käytttää noin 1600-2200 kcal/päivä työn raskaudesta ja liikunnallisesta aktiivisuudesta riippuen.

(Itse vedän viidettä viikkoa n. 60-80 gr hiilariannoksilla ja paino pudonnut 7,3 kg. Kolestrolin takia välttelen kovia rasvoja. Vihanneksia menee nykyään 600-900 gr/päivässä. Energiatasotkin parantuneet. En enää kaipaa päiväunia lounaan päälle. )

Vierailija
10/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett, superdieetti tai kaalisoppadieetti

Vierailija
11/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja kyllähän se kilo viikossakin voi mennä ihan kunnon treenillä ja hyvällä ruokavaliolla. Paljon kasviksia ja kanaa/kalaa. Kävelylenkki aamulla