pelottaa että mies pettää
On selän takana salaa porissut toisen kanssa kuukausia, kertonut silloiset ongelmamme hänelle ja kaveriltansa sain kuulla että on sitä perseestä puristellu ja pussannut kaikkien nähden. Olin tuolloin kotona pienen vauvan kanssa. Jäi kiinni minulle ja ei myöntänyt mitään vaikka viestitkin näin. Tästä tuli myöhemmin tauko, jolloin mies kouri ja nuoleskeli jälleen uutta eriä, puhuivatkin ettei malttaisi nukkua jos vieressä olisi että tekisivät jotain muuta. Tuosta sain tietää päivä sen jälkeen kun lopetimme tauon. (Tauon aikana sovittiin ettei muita, syyksi sanoi ettei sillo aikonu palata yhteen) 3kk meni melko surullisesti, sitten alkoi mennä paremmin. Mies juo jonkuverran ja kusettaa päästäkseen kupille. Siitä tulee ainoat riitamme. Nyt on jonkuaikaa ollut jo kunnollailla, mutta pelkään että pettää! Olen lihonut 20kg imetyksen jälkeen ja itsetunto huono. Mitä teen? Tiedän miten laihduttaa mutten onnistu! Ehkei petä enään? Mielipiteitä?
Kommentit (56)
Sekö tekee idiootin etten kirjoita täydellisesti? Musta tuntuu että sä olet idiootti koska et tunne ja viitsit haukkua. Miehessäni ei ole muuta vikaa ollut, ja suhteemme oli hyvä, oli armeijassa vielä kuukauden kun lapsemme syntyi ja siitä jatkoi rilluttelulla. Ap
Lisää lapsia ei kannata tehdä, mutta muuten sun pelkosi on toki aiheellinen, mutta raskasta, jos jatkat pelkäämistä.
Keskittyisit lapseesi ja itseesi. Mies pettää jos on pettääkseen.Jos haluat miehen huomiota niin hoida itseäsi ja ala korostetun hyväntuuliseksi ja ehkä salamyhkäiseksi esim. hyräile ja hymyile itseksesi.
Tuskin tuosta miehestä mitään supersiippaa sinulle tulee. Keskenkasvuinen nulikka tuntuu olevan. Pistäisin pihalle kasvamaan enkä ottaisi takaisin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:29"]
Sekö tekee idiootin etten kirjoita täydellisesti? Musta tuntuu että sä olet idiootti koska et tunne ja viitsit haukkua. Miehessäni ei ole muuta vikaa ollut, ja suhteemme oli hyvä, oli armeijassa vielä kuukauden kun lapsemme syntyi ja siitä jatkoi rilluttelulla. Ap
[/quote]
Aaa, te olette lapsia. No just, se sopiikin kuvioon. Raakileet leikkii kypsää, harvoin onnistuu kuten ei teilläkään.
Mistä päättelet minkä ikäisiä olemme nyt? Mies kävi armeijan 21v ap
No 10 vuottako miehesi on sitä rilluttelua jatkanut?
No ei? Vaan useampi vuosi tapahtuneista jo aikaa mutta pelottaa silti. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:03"]
[/quote]
Se joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:09"]Perustele miksi vaikutamme idiooteilta? Ap
[/quote]
Enään.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:03"]
[/quote]
Useampi vuosi sitten sun mies oli armeijassa, teille syntyi vauva ja mies puristeli muiden naisten perseitä. Tänään, 21.2.2015 sua pelottaa vauva-palstalla että sun mies pettää? Eiku, mitä...?
Ompas katkeroitunutta porukkaa eikä empatiaakaan juuri heru. Miten kylmäsydämmisiä te oikein olette?
Kyllä tuosta ajan kanssa selviää kun teette kovasti töitä luottamuksenne eteen, ei se helppoa ole. Älä enään jatka jos uusii tekonsa, siinä vaiheessa on parempi lopettaa. Onnea matkaan ja toivotaan että suhteenne paranee ettei toinen lapsi ole kamala ajatus ja pärjäätte vauva-arjen. Ihme soopaa iästä vinkuminen täällä, hyvin mahdollista että ap on kypsempi ikäistään ja numeroihin takertujat ovatkin niitä pikkuaivoisia lapsen tasoisia. Tsempit:) älä välitä näistä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:29"]
[/quote]
Aaa, te olette lapsia. No just, se sopiikin kuvioon. Raakileet leikkii kypsää, harvoin onnistuu kuten ei teilläkään.
[/quote]
Arvasin, että jotain tässä on taustalla. Eli ette olekaan idiootteja, vaan lapsia, jotka tekivät lapsen. Parikymppisenä minäkin rilluttelin, mutta silloin pidin huolen myös ehkäisystä. Nykyään harva on vielä parikymppisenä henkisesti riittävän kypsä hankkimaan jälkikasvua. Itsekin vasta alan asiaa harkita, olen nyt 29v.
Voi luoja.. pelottaa että pettää JOSKUS. Vuosia olen pelännyt. Mietin vain että pääseekö tästä pelosta eroon ikinä. Mikä sua vaivaa? Eiku, mitä? Ehkä kaivamalla kaivat ja olet pahanilmanlintu. Ap
Emme ole lapsia, tietoisesti ehkäisy jätettiin ja vauva erittäin toivottu. Joillakin vaan on tapana laittaa asioita tärkeysjärjestykseen siten että minulle tärkeää opiskelu, työt, parisuhde ja perhe, kunnon elämä yleensäkin. Sitten on taas teitä joilla menee vuodet hukkaa kylän polkupyöränä viinahuuruissa baareissa örveltäen ja lapset tehdään vanhana. Nuoret jaksaa paremmin ihan varmasti jos ovat tosissaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:36"]
Emme ole lapsia, tietoisesti ehkäisy jätettiin ja vauva erittäin toivottu. Joillakin vaan on tapana laittaa asioita tärkeysjärjestykseen siten että minulle tärkeää opiskelu, työt, parisuhde ja perhe, kunnon elämä yleensäkin. Sitten on taas teitä joilla menee vuodet hukkaa kylän polkupyöränä viinahuuruissa baareissa örveltäen ja lapset tehdään vanhana. Nuoret jaksaa paremmin ihan varmasti jos ovat tosissaan. Ap
[/quote]
Ja sitten on sinun kaltaisia naisia, jotka katselevat vuosikausia pettävää ja ryyppäävää mieslasta, joka ei kunnioita sinua tai lastansa tippaakaan.
Valintojahan nämä tosiaan ovat.
Ei kyllä tietääkseni ole nyt pettänyt vuosikausia:D alkaa jo naurattaa. Onneksi sä olet absolutistin kanssa? Ei mieheni juoppo ole, harvemmin ryypylle lähtee vähä salaillen siks koska tietää että se homma aiheuttaa mulle kylmiäväreitä menneiden takia vaikka menisi vain naapuriin. Kyllä kunnioittaa meitä, ongelma on nyt MUN PELKO, tajuatko? Ap
Mies valehtelee päästäkseen ryyppäämään ja on vähintäänkin suudellut ja käpälöinyt useampaa naista suhteenne aikana?
Aivan varmasti pettää uudestaan ennemmin tai myöhemmin.
Mahdottomuus ettei enään toista tekojaan? Vauva aika pelottaa ton takia, olin viimeksikki yksin. Mies haluaisi toisen, mun mielestä se on huono idea jos sama toistuu, ei se mukavaa tosiaankaa ollut! Ap