Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan tietää kaiken silikoneista !

Vierailija
21.02.2015 |

Olen menossa näillä näkymin toivottavasti jo huhtikuussa leikkaukseen. Olen menossa suurentamaan kutistuneita rintojani 3 dl implanteilla. Olen laihduttanut pienen ihmisen painon verran, ja koen että nyt on aika palkita itseni kun olen tätä leikkausta jo vuosia harkinnut.

Konsultaatioon olen menossa vasta ensi perjantaina, ja haluaisin nytten jo tietää millaisia kokemuksia teillä on joilla mahdollisesti on jo implantit? Saatteko itsetuntonne takaisin tai parantuiko entisestään? Oliko kauheat kivut ja pelottiko leikkaus? Olen myös miettinyt voinko olla allerginen silikonille koska olen lukenut että sekin on mahdollista? :O

Vihdoinkin haaveeni toteutuu eikä kukaan muuta mieltäni, joten kaikki vittuiluviestit voitte tunkea hanuriinne.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:44"]Paljonko maksaa Suomessa leikkaus tänä päivänä?
[/quote]

Minun tulee maksaa n. 5000e, koska aion ottaa anatomiset implantit jotka näyttävät mahdollisimman luonnollisilta :) ap
[/quote]

Oletko käynyt konsultaatiossa ja saanut jo hinnan tietoosi?
Kuulostaa melko halvalta suomen hintoihin. Oma leikkaukseni maksoi lähemmäs 10 000 euroa suomessa, sillä kohotettiin myös samalla, eikä lähtötilanne edes "paha" ollut..

Ja siis tätä ihmettelen, kun kerroit että olet paljon laihduttanut - tuskin pelkkä implantti korjaa tilannetta?
[/quote]

En ole vielä käynyt konsultaatiossa, mutta laskeskelin että se tulee maksamaan jotain 5000e luokkaa jos en korota niitä, mutta se tosiaan selviää konsussa perjantaina onko tarpeen :) toisesta firmasta tuli sähköposti (laitoin moneen eri klinikkaan viestiä kunnes päätin sen oikean) että suosittelevat sekä korotusta että implantteja. Jos korotus myös tehdään, niin sitten hinta varmaan nousee sinne 10000e :(
[/quote]

Kohotus siis ;)
Mutta joo, kyllä se todennäköisesti tehdään, jos paljon olet laihtunut. Itse olen siis 22 -vuotias, ja laihdutin noin 10 kg jonka seurauksena rinnatkin tyhjenivät vähän, eivät ne kuitenkaan miltään kamalilta näyttäneet. Silti kohotus tehtiin, kun implantti laitettiin :)
[/quote]

Itse olen myös saman ikäinen :) mutta olen laihduttanut painoa yli 40 kg... Eli todennäköisesti minullekin tehdään sitten kohotus :P mutta eiköhän kaikki ole sen arvoista, uskon :)
[/quote]

No kyllä on sen arvoista! :) ja vaikka itse maksoinkin sen noin 10 000 e, niin voin sanoa, etten ole päivääkään katunut.
Suosittelen kyllä ehdottomasti leikkauttamaan rinnat suomessa, vaikka halpa hinta ulkomailla houkuttaisi. Itselläni kaikki meni hyvin, mutta käsittääkseni kohotusleikkaus implanteilla on riskialttiimpi kuin pelkkä implantin laitto, eli jos joku menisi pieleen ja korjausta yms tarvittaisiin, suomessa tehdyssä leikkauksessa ne menevät takuuseen!
[/quote]

Juu päätin heti alkuun että aion mennä Suomessa koska paljon paremmin saa hoidettua asiat jos jokin menee operaatiossa pieleen :) olen joskus painanut reilusti yli sata kiloa ja silloin oli vielä rinnat, mutta nyt painon pudotuksen myötä niitä voi edes rinnoiksi kutsuakaan. Olen ymmärtänyt että kohotusleikkauksessa tunto saattaa lähteä kokonaan, palasiksi sinulla tunto koska takaisin rintoihin? Tai onko rinnoissa sama tunto kun ennenkin? Kiitos muuten kannustavasta viestistä, minäkin uskon että en tule päivääkään katumaan kun saan rinnat takaisin :)!

Vierailija
22/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^* palasiko (kirjoitan puhelimella) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:44"]Paljonko maksaa Suomessa leikkaus tänä päivänä?
[/quote]

Minun tulee maksaa n. 5000e, koska aion ottaa anatomiset implantit jotka näyttävät mahdollisimman luonnollisilta :) ap
[/quote]

Kuulostaa melko halvalta suomen hintoihin. Oma leikkaukseni maksoi lähemmäs 10 000 euroa suomessa, sillä kohotettiin myös samalla, eikä lähtötilanne edes "paha" ollut..

Ja siis tätä ihmettelen, kun kerroit että olet paljon laihduttanut - tuskin pelkkä implantti korjaa tilannetta?
[/quote]

En ole vielä käynyt konsultaatiossa, mutta laskeskelin että se tulee maksamaan jotain 5000e luokkaa jos en korota niitä, mutta se tosiaan selviää konsussa perjantaina onko tarpeen :) toisesta firmasta tuli sähköposti (laitoin moneen eri klinikkaan viestiä kunnes päätin sen oikean) että suosittelevat sekä korotusta että implantteja. Jos korotus myös tehdään, niin sitten hinta varmaan nousee sinne 10000e :(
[/quote]

Kohotus siis ;)
Mutta joo, kyllä se todennäköisesti tehdään, jos paljon olet laihtunut. Itse olen siis 22 -vuotias, ja laihdutin noin 10 kg jonka seurauksena rinnatkin tyhjenivät vähän, eivät ne kuitenkaan miltään kamalilta näyttäneet. Silti kohotus tehtiin, kun implantti laitettiin :)
[/quote]

Itse olen myös saman ikäinen :) mutta olen laihduttanut painoa yli 40 kg... Eli todennäköisesti minullekin tehdään sitten kohotus :P mutta eiköhän kaikki ole sen arvoista, uskon :)
[/quote]

No kyllä on sen arvoista! :) ja vaikka itse maksoinkin sen noin 10 000 e, niin voin sanoa, etten ole päivääkään katunut.
Suosittelen kyllä ehdottomasti leikkauttamaan rinnat suomessa, vaikka halpa hinta ulkomailla houkuttaisi. Itselläni kaikki meni hyvin, mutta käsittääkseni kohotusleikkaus implanteilla on riskialttiimpi kuin pelkkä implantin laitto, eli jos joku menisi pieleen ja korjausta yms tarvittaisiin, suomessa tehdyssä leikkauksessa ne menevät takuuseen!
[/quote]

Juu päätin heti alkuun että aion mennä Suomessa koska paljon paremmin saa hoidettua asiat jos jokin menee operaatiossa pieleen :) olen joskus painanut reilusti yli sata kiloa ja silloin oli vielä rinnat, mutta nyt painon pudotuksen myötä niitä voi edes rinnoiksi kutsuakaan. Olen ymmärtänyt että kohotusleikkauksessa tunto saattaa lähteä kokonaan, palasiksi sinulla tunto koska takaisin rintoihin? Tai onko rinnoissa sama tunto kun ennenkin? Kiitos muuten kannustavasta viestistä, minäkin uskon että en tule päivääkään katumaan kun saan rinnat takaisin :)!
[/quote]

Joo, ehdottomasti tähänastisen elämäni yksi parhaita valintoja! Leikkaus tehtiin minulle noin 3 vuotta sitten, ja toipuminen kesti melko kauan, en nyt rupea kaunistelemaan asiaa :D
Tuntoa ei aluksi paljoa ollut, lähinnä kipuilua kylläkin ja edelleen on kohtia "tunnottomana" varsinkin nännin alueella (nänniä nostettiin), mutta osittain on tunto palannut, ja toivottavasti palaakin kokonaan :) eli kun leikkaus meni hyvin ja toipuminen rauhallisissa merkeissä, uskon, että se on myös vaikuttanut tuohon tunnon palaamiseen.

Pidän peukkuja sun konsultaatioon, että saatte parhaan ratkaisun tehtyä! :)

Vinkkinä vaan, että itselleni joissain konsultaatioissa haluttiin tunkea jäätävän kokoisia silikoneja rintoihini, koska siellä oli sitä "tilaa" implanteille. Halusin kuitenkin suht normaalit, ja päädyin 2,75 dl kokoisiin, ja tyytyväinen olen ollut :)

Vierailija
24/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän alle 160cm. Lähtö alle aa. Nyt dd/e. Sanoin että laittakaa niin isot kuin menee. Mulla ry alle 90cm! Kenellä aikuisella on muka ry 80 ja jotain cm.
Eikä ole edes isot.

Vierailija
25/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:44"]Paljonko maksaa Suomessa leikkaus tänä päivänä?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kohotus siis ;)
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo, ehdottomasti tähänastisen elämäni yksi parhaita valintoja! Leikkaus tehtiin minulle noin 3 vuotta sitten, ja toipuminen kesti melko kauan, en nyt rupea kaunistelemaan asiaa :D
Tuntoa ei aluksi paljoa ollut, lähinnä kipuilua kylläkin ja edelleen on kohtia "tunnottomana" varsinkin nännin alueella (nänniä nostettiin), mutta osittain on tunto palannut, ja toivottavasti palaakin kokonaan :) eli kun leikkaus meni hyvin ja toipuminen rauhallisissa merkeissä, uskon, että se on myös vaikuttanut tuohon tunnon palaamiseen.

Vinkkinä vaan, että itselleni joissain konsultaatioissa haluttiin tunkea jäätävän kokoisia silikoneja rintoihini, koska siellä oli sitä "tilaa" implanteille. Halusin kuitenkin suht normaalit, ja päädyin 2,75 dl kokoisiin, ja tyytyväinen olen ollut :)
[/quote]

Kiitos paljon :) viesteistäsi on todella paljon apua ja olen edellistäkin varmempi valinnastani :)! Ja hienoa kuulla että tunto palaa ainakin osittain takaisin!

Vierailija
26/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:44"]Paljonko maksaa Suomessa leikkaus tänä päivänä?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kohotus siis ;)
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kiitos paljon :) viesteistäsi on todella paljon apua ja olen edellistäkin varmempi valinnastani :)! Ja hienoa kuulla että tunto palaa ainakin osittain takaisin!
[/quote]

Ihanaa, että olen jollekin ollut avuksi! :) tulee itsellekin hyvä mieli :D
Joo todella, jos olet jo pidempään harkinnut, suosittelen leikkaukseen menemään :)
Varsinkin kun itse tiedän, miltä laihdutuksen jälkeiset rinnat näyttävät ja tuntuvat, itselläni ainakin paransi itsetuntoa huomattavasti, kun sain kiinteät ja rinnat!

Vierailija
27/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sain alapeukkuja? No kyllä nä ymmärrän että muita vitututtaa kun mulla on nyt kunnolliset tissit.

Vierailija
28/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi parikymppinen nainen, joka harkitsee laihtumisen myötä implanttien laittoa.

Minua mietityttää eniten uusintaleikkaus. Olen siinä ymmärryksessä että sellainen on ennemmin tai myöhemmin edessä. Kudos muuttuu ja implantit eivät enää istu.

Mitä tietoa teillä kokeneilla on asiasta?

Vierailija
29/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:08"]Miksi sain alapeukkuja? No kyllä nä ymmärrän että muita vitututtaa kun mulla on nyt kunnolliset tissit.
[/quote]

Millä tavalla tissisi ovat "kunnolliset" verrattuna muiden rintoihin?

Vierailija
30/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:51"]Mä oon vähän alle 160cm. Lähtö alle aa. Nyt dd/e. Sanoin että laittakaa niin isot kuin menee. Mulla ry alle 90cm! Kenellä aikuisella on muka ry 80 ja jotain cm.
Eikä ole edes isot.
[/quote]

Miksi en ymmärtänyt tämän viestin pointtia? Kenellä aikuisella on muka rinnanympärys 80 cm vai mikä on pointti?

Vierailija
31/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkään laitettu suolaliuos implantteja joita voi täyttää venttiilin kautta?

Vierailija
32/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laittais kymppitonnia ulkonäköön. Enkä varsinkaan, jos riskinä olis, että menee tunto..

Vierailija
33/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:08"]Miksi sain alapeukkuja? No kyllä nä ymmärrän että muita vitututtaa kun mulla on nyt kunnolliset tissit.
[/quote]

Tää palsta on kyllä alapeukutuksen kunkkumesta :( pääasia että itse tiedät että tissit on nyt hyvät!