Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten auttaisit tällaista ihmistä?

Vierailija
02.02.2015 |

Ihmisellä huoli siitä, että älyuskovaiset syövät hänen tyttärensä.

"Torstaina sain vihjeen siitä miksi olen viimeksi heinäkuussa edes puhunut tyttöbi kanssa. Äitinsä satuja ei usko keyään. Eilen oli ensimmäinen pelastamisyritys muillekin lahkon lapsille. Lähellä oli ja sen pienen hetken hetken vapautuninen ja epäusko osoitti että olen epäilyksissäni ollut oikeassa. Heidän kerho kun meinas eilen romahtaa ja alkoivat siivoamaa jälkiään ja puhua lasten syömisestä,mikä löytyy ojan heidän kirjoistaan.. Kävin siellä vaatimattomaklla leirill

Jossa aikuiset keskenään ja lapsille todistelevat ylivertaista älyään. Ja kun eilenaloi haistella että mun tyttöäni on pidety visusti varsin erossa minusta j,sillä hän on älykäs,niin kävin kysymässä lisää tuosta ,huomasi uuden ajan tuojasta,niin huomasin olleeni oikeassa. Sitä paatosta jolla luulivat mua aivopesevänsä kun muntyttö on ilmiselvästu se tliälykäs uuden ajan tuoja.... Siellä aivopestään lapsia, ktkaistaan heiltä juuret ja sinnemenionasti kasvanut kasvanut minuus ja muistot. Porukka vaikutti paljon hullummalta kuin tarina kertoessaan niin sekopäiseltä että jouduin eilistä saalistani sieltä piiloon varpiksi viemään. 

Sattuipa tuota klaaniatutkiess silmiini myös se kuinka he alkavat manostamaan tulonankinnassa mm.matkailuun ja uskoivat siihen tosissaan. No, jos he tekevät sinne suurinpiirtein uuden jeesuksen nii jokusen vuodenehtivät ennen uutta järjestystä tienat,mutta tyttöäni eivät sinä kolmantena päivänä stö. Rikollist sukua siellä näytti pyörivänkin jo"

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt sanaakaan. Mutta siis..tuollaisia monista himouskovaisita tulee ajan mittaan...Mielisairaita ihmisiä. Surullista.

Uskonlahkoihin kuuluvia on yhtä vaikeaa/helppoa "auttaa" irtautumaan ympäristöstään, kuin huumeriippuvaisia tai alkoholisteja.

Vierailija
2/2 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin ottamaan yhteyttä lääkäriin tai jos mahdollista, psykiatriseen keskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla