Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee seksin puutetta

Vierailija
21.02.2015 |

Olen raskaana. Viikkoja vasta 5 ja huono olo+väsymys valtava. Lisäksi muut lapset olleet influenssassa ja pari viikkoa olen jo päivät+yöt lapsia hoitanut.

Tällä hetkellä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa ja saan osaksi vittuilua mieheltä.
Vauva yhteinen päätös ja minusta miehellä ei oikeutta käyttäytyä noin :(

Kommentit (448)

Vierailija
41/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:28"]

Työ on aina parempi kuin kotona olo. Paras on se että maksetaan puoliksi lapsenhoitajalle tai isovanhemmalle jne, joka hoitaa jos lapsi on kipeä. Kaikki voittaa siinä että kumpikin käy töissä.

Kotityöt pitää jakaa puoliksi. Tosin niissä voi aina käyttää järkeä. Moni kotityö hoituisi paljon helpomminkin.

[/quote]

Mitä järkeä on hankkia lapsia tällaisiin olosuhteisiin? Jos kummallakaan vanhemmalla ei ole mitään kiinnostusta viettää aikaa omien lastensa kanssa, olisiko viisainta jättää ne lapset hankkimatta?

Se päivähoito on ihan stanan kallista yhteiskunnalle, sitäpaitsi, joten miksi tehdä niitä lapsia, jos ne pitää hoidattaa muilla ja vielä yhteiskunnan kustannuksella.

[/quote]

Kuka on sanonut että yhteiskunnan kustannuksella. Jokainen maksakoot ITSE lastenhoitonsa.

Kyllähän niiden lasten kanssa ollaan työpäivän jälkeen ja viikonloppuna. 

Se että nainen ei tekisi töitä vaan hoitaisi lapsia on ongelmallinen myös siinä että mitä sitten kun tulee avioero? Naisen ei pidä saada euroakaan miehen ansaitsemista rahoista. Millä nainen elättää itsensä ja maksaa puolet lapsensa kuluista? Yhteiskunnanko pitäisi se maksaa? Ei pitäisi.

Eli naisenkin pitäisi ajatella kokonaisuutta. Jos hän on vuosia kotona niin hänellä ei pitäisi olla enää työpaikkaa. Eikä meihen pitäisi joutua ex vaimoa elättämään. Eikä yhteiskunnan pidä aikuista elättää. Millä nainen elättää sitten itsensä?

Vierailija
42/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:23"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:05"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:56"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:46"] Sillä äidillä on ihan sama elatusvelvollisuus kuin isälläkin. Työnantajan ei tarvitse kärsiä naisesta joka tekee lapsia. Yhteiskunnan ei pidä joutua kärsimään naisesta joka tekee lapsia. Lastenteko EI vapauta naista vastuusta elättää itsensä ja perheensä. [/quote] Sillä isällä on myös ihan sama elatusvelvollisuus kuin äidilläkin. Naisenkaan ei tarvitse kärsiä miehestä, joka siittää lapsia, jollei ole valmis niistä ottamaan vastuuta. Naisen työnantajankaan ei tarvitse kärsiä miehestä, joka siittää lapsia, joiden takia nainen joutuu olemaan jonkin aikaa poissa työelämässä. Se, että mies ei synnytä ja imetä lapsia EI vapauta miestä vastuusta elättää itsensä ja PERHEENSÄ. [/quote] Naisen EI pidä olla pois sieltä työelämästä kuin murto-osa siitä mitä nykyään moni on. Nainen on silloinkin ITSE vastuussa elatuksestaan. Kukaan EI koskaan ole vastuussa aikuisen ihmisen elatuksesta, muu kuin ihminen itse.   Yrität jatkuvasti sysätä miehelle vastuun naisen elättämisestä. Siinä ei ole mitään järkeä. Avioliitto on tasavertainen liitto jossa kumpikin maksaa puolet kuluista eikä kumpikan loisi toisen kustannuksella.  Naisella on myös vastuu maksaa puolet lapsensa kuluista.  [/quote]No voisko ne miehet jäädä kotiin hoitamaan sitä vastasyntynyttä ja naiset pääsis heti töihin. Naiset kyllä elättäis sen miehen ne parivuotta sinne kotiin. Jonkun se pieni vastasyntynyt on hoidettava ja elätettävä ja silloin ei voi käydä palkkatyössä vaan toisen vanhemman on elätettävä se toinenkin.Jos miehet ei siihen elätykseen nykyään pysty(reppanat) niin naiset kyllä pystyy. Jääkää itkiämiehet hoitamaan itse ne pienet lapset ja naiset töihin. Kyllä se meille naisille sopii. [/quote]   Kenenkään ei pidä jäädä sinne kotiin. Siitä pitäisi saada potkut jos haluaa jäädä kotiin hoitamaan lasta.Työnantajan ei pidä joutua sietämään sitä että joku jää kotiin hoitamaan lapsia.   [/quote] Sun ei pidä tehdä lapsia eikä mennä naimisiin. Hyvissä ajoin ennen vanhuutta kannattaa päättää itse päivänsä, jottei jää kenenkään hoidettavaksi.

[/quote]

Ja kannattaa myös käydä leikkauttamassa pallit pois mahdollisimman nopeasti, ettei varmasti pääse tapahtumaan vahinko eikä kukaan paha ja petollinen nainen pääse tahallaan hankkiutumaan raskaaksi sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:36"]

http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20135739 Kolmasosalla pariskunnista on omat tilit, joilta käytetään vain omia rahoja. Eli 70 % pariskunnista on joku yhteisen tilin tyyppinen ratkaisu, esim. kokonaan yhteinen tili, käyttöoikeus toisen tilille tai erillinen taloustili. Aivan täyttä paskaa taas tuo, että ei olisi yhteistä taloudenpitoa parisuhteessa. Kyllä on.

[/quote]

Tämä yhteistili on sellainen että kumpikin laittaa siihen vaikka 1000 euroa kuussa. Sitten siitä maksetaan yhteiset laskut jne. Se ei tarkoita että raha on yhteiset. 

Se vaan tarkoittaa että voidaan ylipäänsä maksaa yhteiset kustannukset. Mutta toinen voi edelleen tienata vaikka 10000 euroa kuussa ja toinen 1500 euroa mutta kumpikin laittaa sen tuhat euroa kuussa sinne yhetiselle tilille.

Yhteisrahat on sitä että sinne tilille tulee se 11500 euroa kuussa ja kumpikin saa niitä vapaasti käyttää. 

Vierailija
44/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:53"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:38"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:32"] Et taida elää nykyajassa. Nykyään suurimmalla osalla on omat omaisuudet ja kumpikin maksaa omat kulunsa ja yhteiset kulut laitetaan puoliksi. Ei enää yhteisiä tilejäkään ihmisillä ole. Suurimmalla osalla ainakaan.   Se paljonko toislle ihmiselle jää säästöä ei toiselle kuulu. Kuluja EI pidä koskaan jakaa tulojen mukaan. Se että ollaan naimisissa ei tarkoita että toisesta pitää voida taloudellisesti hyötyä. Naimisissa olo on sitä että halutaan olla toisen kanssa. Siksi kirjoitetaan avioehdot ja tehdään omat testamentitkin.  [/quote] Useimmissa parisuhteissa on yhteiset tilit. Yhteinen perhe = yhteinen talous. Muuten pysytään sinkkuina. Omaisuus on yhteistä, kuten asunto, autot, mökit yms. Toki voi olla naiivi ja kuvitella, että rahalla ei ole merkitystä. Mutta sitten ei pidä valittaa, jos naisella on pieni palkka. [/quote]   Nykyään suurimmalla osalla juuri ei ole yhteisiä tilejä. Me ei eletä enää 1970 lukua. Asuntolainatkin on nykyään suurimmaksi osaksi erillisiä [/quote] Kyllä on. Tai ainakin käyttöoikeus toistensa tileille. [/quote]   Älä nyt viitsi jauhaa paskaa. Nykyään avioliitossakin ollaan todella tarkkoja omista rahoista. Katsos monet menevät vanhempina naimisiin, heillä on jo omaisuutta ja mahdollisesti omia lapsia. Ainoastaan idiootti siinä tilanteessa laittaa rahat yhteiseksi [/quote] Jos on kyseessä toinen avioliitto, niin sitten tietysti varmistetaan omien lasten perinnöt. Muuten taloudenpito on yhteistä. [/quote]Ei ole. Minulla on aina ollut omat rahat , miehellä omat. Vasta nyt vanhempana  olen kuullut ,että joillakin on yhteiset rahat. Vanhemmillanikin oli molemmilla omat rahat ja olivat 20-luvulla syntyneitä.  En usko ,että kellään sisaruksistanikaan on yhteiset rahat puolisonsa kanssa. Toki maksan nyt enemmän yhteisistä menoista, mutta ei se minua haittaa. Omaan perheeseen laitetut rahat ei koskaan mene hukkaan. Ei minua haittaa vaikka mies loisii minun lompakolla. Mitä väliä sillä on? Raha ei ole minulle tärkeätä eikä koko maailma. Elämässä on niin paljon muutakin ja tärkeämpää. Raha on vain maksun väline, itsessään sillä ei ole minulle arvoa. [/quote] No onhan teillä yhteinen taloudenpito, jos kerran maksatte kumpikin perheen yhteisiä asioita. Taidat olla jo aika iäkäs, ehkä alkavaa dementiaa, kun et näytä ymmärtävän kirjoitusta.

[/quote]Vaikea meidän olisi maksaa eriperheisiin niitä kuluja kun kerran yhteinen perhe on.  Mutta kummallakin omat rahat.  Ja omat tilit. Toinen ei käy toisen tileillä eikä tiedä toisen rahoista.En vielä ole kovin iäkäs eikä dementia vaivaa. Mutta en kyllä ymmärrä, miten voitais olla maksamatta kumpikin perheen asioita vaikka eri tilit onkin.  Joka perheessä tietenkin kumpikin laittaa rahojaan perheeseen. Mihin muuhun niitä enimmäkseen laitetaan???????????

Vierailija
45/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:32"]

Oletko ajatellut lainkaan, mikä voisi auttaa omiin haluihisi? esim,auttaisiko vaikka lapsenvahti, jotta saisit välillä omaa aikaa ja että saisit levätä?

No ei sitä seksiä tietenkään pidä harrastaa, jos on jatkuvasti huono olo ja väsymys, se pian johtaa siihen, että seksi alkaa oksettaa, kun sitä harrastetaan ilman, että itse sitä tahtoo tai siitä nauttii. Et sinä huono vaimo ole ja nämä kommentit "no anna sen mennä huoriin" on vain provoiluja ja trollausta.

[/quote]Eikö se mies voi välillä hoitaa omia lapsiaan. Ihme kun tarvitaan heti lapsenvahtia jos äiti on väsynyt. Eiköhän  se isäkin ole vastuussa siitä lasten hoidosta? Väsyttää sitten vähän sitäkin niin ei jaksa koko ajan olla vonkaamassa. 

[/quote]

Parisuhdetta EI voi laittaa jäähylle lasten takia. Ei vanhempien kahdestaan kuulukkaan niitä lapsia aina hoitaa. Kyllä heillä PITÄÄ olla omaakin aikaa.

Minusta AP:n miehen pitäisi tehdä päätös että hän hoitaa lapsia mutta ei myöskään anna mitään huomiota AP:lle. Ei lämpöä, välittämistä eikä mitään muuta keskustelua kuin aivan ehdottoman tärkeistä asioista. 

Siinä voisi AP sitten miettiä miltä se tuntuu

[/quote]Sinä et takuulla ole perheellinen. Kostaa vaimolle kun joutuu hoitamaan omia lapsia??Älä hyvä ihminen mene naimisiin ja hanki lapsia jos asenne on tuo. Ap:han on väsynyt alkuraskaudesta ja sairastavista lapsista joiden takia joutuu valvomaan. Miehen kuuluu tehdä osansa ja ajatella raskaana olevan vaimonsa parasta, eikä tuijottaa omaan napaassa.

[/quote]

Ensinnäkään en ole tuo jankkaaja tuolla.

Toiseksi olen perheellinen ja naimisissa oleva mies. 

Hoitaa vaimoa? Ei vaimo ole sairas. Lapsille pitää järjestää hoitaja että vanhemmat saavat levätä ja nauttia parisuhteestaan. Parisuhde on aina ensisijainen perheessä koska ilman sitä koko perhe hajoaa. 

Mies elättää perheensä joten mitä valitat siitä että mies ei osallistu?

[/quote]Sääliksi kyllä käy vaimoasi, ihan oikeasti :(  Se että mies käy töissä ei riitä. Kyllä siellä kotonakin täytyy jotain tehdä. Ei koti ole kenellekään mikään hotelli. Entä ne tuhannet naiset jotka menee täihin kun vauva täyttää 9kk. Istuuko nekin töiden päälle kotona ja odottaa valmista? Ei kuule, kyllä ne joutuu ne kotityöt tekemään töiden päälle ja pakko jaksaa. Mikä niistä miehistä niin heikkoja tekee, ettei ne työpäivän päälle jaksa tikkua ristiin laittaa kun naisetkin jaksaa.

[/quote]

Kyse ei ole siitä vaan siitä että toinen on jo osuutensa tehnyt. Työ on PALJON rankempaa kuin lasten kanssa oleminen. 

Minä olen ollut kotona lasten kanssa ja se oli suorastaan lomaa töihin verrattuna. Nukuin päiväunia, katselin telkkaria, olin koneella jne. Kuitenkin sain siivottua, tehtyä ruokaa jne. 

Töissä en ehdi noista tehdä mitään. 

Siksi kaikkien pitäisi mennä töihin eikä kenenkään jäädä sinne kotiin.

[/quote Huomaa ettet ole ollut lasten kanssa kotona. Lasten kanssa on paljon paljon rankempaa, kuin töissä. Olen molemmat kokeillut. Ja jos lapsia hommataan niitä myös hoidetaa.  Jos on pakko mennä laitokselta takaisin töihin voi lapset jättää tekemättä. Ja jos mies, lasten isä vaatii, että on laitokselta lasten äidin mentävä tienaamaan niin sellainen mies ei perhettä ansaitse.  Miksi se mies ylipäätään käy töissä jos se ei lapsiaan elätä.Ja ne lapset ei elä jos joku ei niitä hoida. Tuntui että se lasten äiti olisi parempi hoitajana omille lapselle kuin joku vieras. Pitää sillekin maksaa.

[/quote]

Sillä äidillä on ihan sama elatusvelvollisuus kuin isälläkin. Työnantajan ei tarvitse kärsiä naisesta joka tekee lapsia. Yhteiskunnan ei pidä joutua kärsimään naisesta joka tekee lapsia. Lastenteko EI vapauta naista vastuusta elättää itsensä ja perheensä.

[/quote]Miehen kuuluukin huolehtia perheestään silloin kun nainen on estynyt. Esim. silloin kun nainen on viimeisillään raskaana tai juuri synnyttänyt. Jos mies synnyttäisi naiset mielellään elättäisivät miehen sen aikaa. Nykyään jotkut luusetit ei halua elättää vaimoaan vaikka sellainen on pitänyt väkisellä saada. Ei vastasyntynyttä voi laittaa hoitoon se ei ole kenenkään edun mukaista. Eikä se hoitokaan ilmaista ole. Yhteiskunta senkin eninmäkseen maksaa. Miksei mies itse maksa lapsen koko päivähoitomaksua? Halvemmaksi tulee yhteiskunnalle kun lasta hoidetaan kotona. Päivähoito on todella yhteiskunnalle kallista.

[/quote]

Lopeta noiden sääntöjen keksiminen. Mies ei ole missään vastuussa elättää naista. Siksi kummankin pitää mennä töihin jotta heillä on varaa maksaa ne hoitaja maksut. Miten hoitaisit yksinhuoltajana asiat kun joutuisit huolehtimaan myös elatuksesta itse? Menisit valtion luukulle kuin pummi?

Parasta olisi että KAIKKI kulut maksaa ihminen itse. Eli neuvolakäynneistä, synnytyskuluihin, päivähoitomaksuihin jne. Kaikki kulut vanhemmille. Kulut puoliksi. Äitiysloma palkattomaksi ja lyhyemmäksi. Isyysloma pois koska siinä ei voi käyttää syynä synnytyksen rankkuutta joten se on turha.

Jokainen saisi tietenkin tehdä mitä haluaa mutta se pitäisi tehdä omilla rahoilla. 

[/quote]Tietenkin kaikki maksaa omat kulunsa ja elantonsa MUTTA mihin se nainen 2 päivän ikäisen lapsen laittaa ja lähtee töihin elättämään itsensä kun sitä ei saa hoitoonkaan viedä??ET taida lapsettomana tietää, että alle puolenvuoden ikäistä lasta ei oteta hoitoon. KUka se äidin silloin elättää kun se ei voi mennä töihin kun lapsi on liian pieni. Yhteiskunta vai lapsen isä. Eikä sen isänkin pitää uhrautua sen verran. TAi menköön äiti töihin ja isä kotiin hoitamaan lasta. JONKUN SE VASTASYNTYNYT ON HOIDETTAVA; EI SITÄ VOI PÄIVÄN IKÄISENÄ HOITOON VIEDÄ KUN KUKAAN EI NIIN PIENTÄ HOITOON OTA!!! Ja  miksi tehdä lapsia jos työ on tärkein? Ei tehdä kukaan lapsia, tehdään vaan töitä ja elätetään itsemme. Ihmiskunta loppuu tähän sukupolveen. Kuollaan sitten kun kuollaan, ei seuraavat sukupolvet enää ole hoitamassa, kun ei niitä ole. Kun me on vaan käyty töissä ja elätetty itsemme, ettei vaan miesten rahat mene omaan perheeseen. Sullo ne RAHAT sitten kuolinpukusi taskuihin, että saat ne mukaasi tuonpuoleiseen;)

[/quote]

Kustanna hoitaja. Ei ole kauhean vaiketa. Ihmiskunta on elänyt kymmeniä tuhansia vuosia ilman pivähoitoa ja sosiaalitukia. 

Vierailija
46/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:49"]

Eikä yhteiskunnan pidä aikuista elättää.

[/quote]

No jopas. Mitäs me tehdään kaikille työttömille, työkyvyttömille ja eläkeläisille, joilla ei ole säästöjä? Saunan taakse ja nappi otsaan? Kuulostaa ihan kolmannen valtakunnan meiningiltä...

Vierailija
47/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:42"]

Kun me on vaan käyty töissä ja elätetty itsemme, ettei vaan miesten rahat mene omaan perheeseen. Sullo ne RAHAT sitten kuolinpukusi taskuihin, että saat ne mukaasi tuonpuoleiseen;)

[/quote]

Voipa tunkea ne rahat vaikka omaan perseeseen, ettei tarvi tuhlata perheeseeen.

Vierailija
48/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:57"]

[/quote]

No jopas. Mitäs me tehdään kaikille työttömille, työkyvyttömille ja eläkeläisille, joilla ei ole säästöjä? Saunan taakse ja nappi otsaan? Kuulostaa ihan kolmannen valtakunnan meiningiltä...

[/quote]

Sairaat ja työkyvyttömät ymmärrän että niitä elätetään. Mutta kyllä esim normaaleilla eläkeläisillä pitää olla omaa rahaa. Ihmisen pitää jo 20 vuotiaana ajatella sitä eläkeikääkin eikä vaan nauttia elämästä. Säästää ja säästää. 

Maksaa yksityisiä eläkemaksuja sekä kasvattaa omaa oamisuutta

Vierailija
49/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:02"]

[/quote]

[/quote]

Sairaat ja työkyvyttömät ymmärrän että niitä elätetään. Mutta kyllä esim normaaleilla eläkeläisillä pitää olla omaa rahaa. Ihmisen pitää jo 20 vuotiaana ajatella sitä eläkeikääkin eikä vaan nauttia elämästä. Säästää ja säästää. 

[/quote]

Sulle vois olla kova paikka jäädä työttömäksi. Siinä vois koko maailma romahtaa, kun noin työ- ja mammonaorientoitunut olet.

Vierailija
50/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sulle vois olla kova paikka jäädä työttömäksi. Siinä vois koko maailma romahtaa, kun noin työ- ja mammonaorientoitunut olet.

[/quote]

Olen joutunutkin parikin kertaa. Mutta elin säästöillä ja sain nopeasti töitä kun olin valmis mihin tahansa työhön.

Raha ei oikeastaan minulle juurikaan merkkaa mitään. Mutta se on vaan pakollinen paha. Halusi tai ei.

Vierailija
51/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravo!! Lopettakaa jo. Ylläpito sais oikeasti nyt poistaa tän ketjun. Tehkää oma ketju, jos ette pysty vastaamaan järkevästi ap:n tilanteeseen.

Vierailija
52/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:36"]

http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20135739 Kolmasosalla pariskunnista on omat tilit, joilta käytetään vain omia rahoja. Eli 70 % pariskunnista on joku yhteisen tilin tyyppinen ratkaisu, esim. kokonaan yhteinen tili, käyttöoikeus toisen tilille tai erillinen taloustili. Aivan täyttä paskaa taas tuo, että ei olisi yhteistä taloudenpitoa parisuhteessa. Kyllä on.

[/quote]

Tämä yhteistili on sellainen että kumpikin laittaa siihen vaikka 1000 euroa kuussa. Sitten siitä maksetaan yhteiset laskut jne. Se ei tarkoita että raha on yhteiset. 

Se vaan tarkoittaa että voidaan ylipäänsä maksaa yhteiset kustannukset. Mutta toinen voi edelleen tienata vaikka 10000 euroa kuussa ja toinen 1500 euroa mutta kumpikin laittaa sen tuhat euroa kuussa sinne yhetiselle tilille.

Yhteisrahat on sitä että sinne tilille tulee se 11500 euroa kuussa ja kumpikin saa niitä vapaasti käyttää. 
[/quote]

Ei, vaan rahaa laitetaan tulojen suhteessa. Jos mies haluaa 50-50 tilanteen, hänen velvollisuutena on etsiä nainen, joka ansaitsee saman verran.

Vierailija
53/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:36"] http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20135739 Kolmasosalla pariskunnista on omat tilit, joilta käytetään vain omia rahoja. Eli 70 % pariskunnista on joku yhteisen tilin tyyppinen ratkaisu, esim. kokonaan yhteinen tili, käyttöoikeus toisen tilille tai erillinen taloustili. Aivan täyttä paskaa taas tuo, että ei olisi yhteistä taloudenpitoa parisuhteessa. Kyllä on. [/quote]   Tämä yhteistili on sellainen että kumpikin laittaa siihen vaikka 1000 euroa kuussa. Sitten siitä maksetaan yhteiset laskut jne. Se ei tarkoita että raha on yhteiset.  Se vaan tarkoittaa että voidaan ylipäänsä maksaa yhteiset kustannukset. Mutta toinen voi edelleen tienata vaikka 10000 euroa kuussa ja toinen 1500 euroa mutta kumpikin laittaa sen tuhat euroa kuussa sinne yhetiselle tilille. Yhteisrahat on sitä että sinne tilille tulee se 11500 euroa kuussa ja kumpikin saa niitä vapaasti käyttää.  [/quote] Ei, vaan rahaa laitetaan tulojen suhteessa. Jos mies haluaa 50-50 tilanteen, hänen velvollisuutena on etsiä nainen, joka ansaitsee saman verran.

[/quote]

Ei todellakaan joudu. 

Avioliitto EI tarkoita sitä että elintasosi nousee vaikka menisit itseäsi varakkaamman kanssa naimisiin.

Sinä saat kaikki naiset näyttämään itseään myyviltä ja rahanahneilta. Minun kokemani naisista on ihan toisin ja he eivät edes suostuisi ottamaan rahaa mielehtä vaan vaativat saada maksaa kaikesta puolet.

Vierailija
54/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:36"] http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20135739 Kolmasosalla pariskunnista on omat tilit, joilta käytetään vain omia rahoja. Eli 70 % pariskunnista on joku yhteisen tilin tyyppinen ratkaisu, esim. kokonaan yhteinen tili, käyttöoikeus toisen tilille tai erillinen taloustili. Aivan täyttä paskaa taas tuo, että ei olisi yhteistä taloudenpitoa parisuhteessa. Kyllä on. [/quote]   Tämä yhteistili on sellainen että kumpikin laittaa siihen vaikka 1000 euroa kuussa. Sitten siitä maksetaan yhteiset laskut jne. Se ei tarkoita että raha on yhteiset.  Se vaan tarkoittaa että voidaan ylipäänsä maksaa yhteiset kustannukset. Mutta toinen voi edelleen tienata vaikka 10000 euroa kuussa ja toinen 1500 euroa mutta kumpikin laittaa sen tuhat euroa kuussa sinne yhetiselle tilille. Yhteisrahat on sitä että sinne tilille tulee se 11500 euroa kuussa ja kumpikin saa niitä vapaasti käyttää.  [/quote] Ei, vaan rahaa laitetaan tulojen suhteessa. Jos mies haluaa 50-50 tilanteen, hänen velvollisuutena on etsiä nainen, joka ansaitsee saman verran.

[/quote]

Ei todellakaan joudu. 

Avioliitto EI tarkoita sitä että elintasosi nousee vaikka menisit itseäsi varakkaamman kanssa naimisiin.

Sinä saat kaikki naiset näyttämään itseään myyviltä ja rahanahneilta. Minun kokemani naisista on ihan toisin ja he eivät edes suostuisi ottamaan rahaa mielehtä vaan vaativat saada maksaa kaikesta puolet.

[/quote]

Itse asiassa tarkoittaa. Avioliitossa on elatusvelvollisuus, joten tarjoat puolisolle saman kuin itsellesi. Tai sitten kannat oman vastuusi ja pyrit parisuhteeseen varakkaan naisen kanssa. Omassa tuttavapiirissä ei erotella mun ja sun rahoja. Olemme varakasta akateemista porukkaa, ei avioeroja.

Vierailija
55/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:47"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:36"] http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20135739 Kolmasosalla pariskunnista on omat tilit, joilta käytetään vain omia rahoja. Eli 70 % pariskunnista on joku yhteisen tilin tyyppinen ratkaisu, esim. kokonaan yhteinen tili, käyttöoikeus toisen tilille tai erillinen taloustili. Aivan täyttä paskaa taas tuo, että ei olisi yhteistä taloudenpitoa parisuhteessa. Kyllä on. [/quote]   Tämä yhteistili on sellainen että kumpikin laittaa siihen vaikka 1000 euroa kuussa. Sitten siitä maksetaan yhteiset laskut jne. Se ei tarkoita että raha on yhteiset.  Se vaan tarkoittaa että voidaan ylipäänsä maksaa yhteiset kustannukset. Mutta toinen voi edelleen tienata vaikka 10000 euroa kuussa ja toinen 1500 euroa mutta kumpikin laittaa sen tuhat euroa kuussa sinne yhetiselle tilille. Yhteisrahat on sitä että sinne tilille tulee se 11500 euroa kuussa ja kumpikin saa niitä vapaasti käyttää.  [/quote] Ei, vaan rahaa laitetaan tulojen suhteessa. Jos mies haluaa 50-50 tilanteen, hänen velvollisuutena on etsiä nainen, joka ansaitsee saman verran. [/quote]   Ei todellakaan joudu.  Avioliitto EI tarkoita sitä että elintasosi nousee vaikka menisit itseäsi varakkaamman kanssa naimisiin.   Sinä saat kaikki naiset näyttämään itseään myyviltä ja rahanahneilta. Minun kokemani naisista on ihan toisin ja he eivät edes suostuisi ottamaan rahaa mielehtä vaan vaativat saada maksaa kaikesta puolet.   [/quote] Itse asiassa tarkoittaa. Avioliitossa on elatusvelvollisuus, joten tarjoat puolisolle saman kuin itsellesi. Tai sitten kannat oman vastuusi ja pyrit parisuhteeseen varakkaan naisen kanssa. Omassa tuttavapiirissä ei erotella mun ja sun rahoja. Olemme varakasta akateemista porukkaa, ei avioeroja.

[/quote]

Elatusvelvollisuus ei tarkoita samaa elintasoa. Ihan lain mukaan se ei tarkoita. 

Elatusvelvollisuuskin on asia jota pitää oikeudessa hakea. Siihen ei riitä se että ei ole töitä niin siksi toisen pitää elättää. 

Vierailija
56/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:47"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:36"] http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20135739 Kolmasosalla pariskunnista on omat tilit, joilta käytetään vain omia rahoja. Eli 70 % pariskunnista on joku yhteisen tilin tyyppinen ratkaisu, esim. kokonaan yhteinen tili, käyttöoikeus toisen tilille tai erillinen taloustili. Aivan täyttä paskaa taas tuo, että ei olisi yhteistä taloudenpitoa parisuhteessa. Kyllä on. [/quote]   Tämä yhteistili on sellainen että kumpikin laittaa siihen vaikka 1000 euroa kuussa. Sitten siitä maksetaan yhteiset laskut jne. Se ei tarkoita että raha on yhteiset.  Se vaan tarkoittaa että voidaan ylipäänsä maksaa yhteiset kustannukset. Mutta toinen voi edelleen tienata vaikka 10000 euroa kuussa ja toinen 1500 euroa mutta kumpikin laittaa sen tuhat euroa kuussa sinne yhetiselle tilille. Yhteisrahat on sitä että sinne tilille tulee se 11500 euroa kuussa ja kumpikin saa niitä vapaasti käyttää.  [/quote] Ei, vaan rahaa laitetaan tulojen suhteessa. Jos mies haluaa 50-50 tilanteen, hänen velvollisuutena on etsiä nainen, joka ansaitsee saman verran. [/quote]   Ei todellakaan joudu.  Avioliitto EI tarkoita sitä että elintasosi nousee vaikka menisit itseäsi varakkaamman kanssa naimisiin.   Sinä saat kaikki naiset näyttämään itseään myyviltä ja rahanahneilta. Minun kokemani naisista on ihan toisin ja he eivät edes suostuisi ottamaan rahaa mielehtä vaan vaativat saada maksaa kaikesta puolet.   [/quote] Itse asiassa tarkoittaa. Avioliitossa on elatusvelvollisuus, joten tarjoat puolisolle saman kuin itsellesi. Tai sitten kannat oman vastuusi ja pyrit parisuhteeseen varakkaan naisen kanssa. Omassa tuttavapiirissä ei erotella mun ja sun rahoja. Olemme varakasta akateemista porukkaa, ei avioeroja.

[/quote]

Elatusvelvollisuus ei tarkoita samaa elintasoa. Ihan lain mukaan se ei tarkoita. 

Elatusvelvollisuuskin on asia jota pitää oikeudessa hakea. Siihen ei riitä se että ei ole töitä niin siksi toisen pitää elättää. 
[/quote]

Se tarkoittaa, että osallistuu elatukseen kykyjensä mukaan. Esim. kulut jaetaan suhteessa tuloihin. Erikseen ei tarvitse hakea elatusta. Työtön osallistuu kykyjensä mukaan.

Vierailija
57/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, ota kunniana että haluaa sinua niin paljon ettei malttais odottaa.

Vierailija
58/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin tai käteen tai anna lupa käydä vieraissa.

Vierailija
59/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se nyt seksiä haluaa. Anna nyt vaan sille, aikaa ei kauaa mene ja saat miehen tyytyväiseksi. Itsekin annan välillä vaikka ei ajatus kiinnosta. Jossain välissä kuitenkin huomaan nauttivani.

Vierailija
60/448 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:13"]Ota suihin tai käteen tai anna lupa käydä vieraissa.
[/quote]
Luulisi että joku vaihtoehtoista on molemmille ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi