Tarhatädin/eskariopen nimi, kenestä erityisesti tykkäät
Ja miksi tykkäät juuri hänestä? Voit laittaa paikkakunnankin halutessasi.
Mä aloitan:
Pirjo. Hymyilee aina. Leikkii lasten kanssa. Jos lapsi on edistynyt tai onnistunut jossain asiassa, kehuu lasta hänelle itselleen, myös vanhemmille. Ihana eskaritäti! ♡
Kommentit (10)
Minä.
Ai, hups, piti mainita nimi, siis Teija.
Jaana, Kirsi, Pasi ja Satu, kiitokset teille!
Epäasiallinen ketju. Yleensä kaikesta palvelusta voi jättää palautetta suoraan palvelunantajalle vaikkapa nimettömänä. Tämä ap.n aloittama viestiketju ei ole oikea tapa.
Ja jos oikein haluat ilahduttaa, niin kerro maanantaina palautteesi suoraan Pirjolle. Hän varmasti ilahtuu. Päivähoidossa tehdään vuosittain kirjallinen asiakastyytyväisyyskysely. Anna palauteesi sinne, jos haluat sen välittyvän myös Pirjon esimiehille.
Jaana. Oli aivan jotain muuta kuin wt lastenhoitajat ryhmässä. Tyttö piti Jaanasta ja luotti vain häneen. Näki aina hyvää lapsessa ja vaikeissakin tilanteissa. Lastenhoitajat sitten yrittivät vesittää kaiken positiivisen negatiivisuudellaan.
Niin, aina luullaan, että ap kalastelisi kehuja itselleen. Mutta nyt vaan ei ole niin. Olen vain yksi tyytyväinen eskarilapsen vanhempi.
Ajattelin vain tehdä tällaisen myönteisemmän ketjun päiväkodin henkilökunnasta, koska kovaa työtä hekin tekevät. Ei se lasten kanssa työskenteleminen ihan helppo homma oo.
Annetaan nyt kiitosta välillä, heille. Ei tehdä tästä valitusketjua. ;-) AP
Kiitos, ap, joskus edes myönteisiä asioita päiväkodista. : )
Huomenta Pirjo, työasiat mielessä vapaallakin?