Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni lopullisesti hermo baarissa juoksevaan "mieheen"

Vierailija
21.02.2015 |

"MIEHEEN", sillä keskenkasvuisen nuoren hommaa tuollainen on. Joka viikonloppu känni päällä ja baarissa ravaa. Sitten vinkuu kun ei ole rahaa mihinkään. Baareiluun on aina aikaa ja rahaa.

Tälle tiukkikselle riitti. :D Etsin ihmisen, joka jakaa samanlaiset arvot kuin itse ja joka on yöjuoksunsa juossut. Päihteettömyyttä arvostan tästä eteenpäin erittäin paljon. >Tai edes kohtuukäyttöä. 

Huh. Kiitos. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, kunnioittavaa toimintaa!

yllättävän moni nainen sietää moista. Läheltä seurannut tapausta jossa mies elää ikuista nuoruutta, nainen odottaa kotona. Kuvioon kuuluu myös pettäminen. Nyt niillä on lapsi ja naimisiin ovat menossa. En pysty käsittämään että jotkut naiset ovat niin valmiita kynnysmatoiksi. Tosin kys tapauksessa miehellä rahaa riittää (on tosin hänen isänsä rahoja...) 

Vierailija
42/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:16"]

Ap tässä. En saanut mieheen muuta kontaktia kuin pari hikistä tekstiviestiä. Hän jatkoi korjaussarjan kautta uuteen nousuun. Niimpä minä olin alhainen saasta ja kerroin sillä ainoalla kommunikaatiotavalla, tekstiviestillä, mihin päätökseen olen tämän suhteen osalta tullut. Kerroin sen, mistä olemme jo puhuneet ja minkä hän jo tiesikin - sanoin, että nyt tuli minun mittani täyteen tätä touhua ja sanoin tehneeni ratkaisuni. Hänestä ei sitten sen koommin ole kuulunut. Tänään siis ensimmäinen sinkkuilta ja känni päällä hyvää vauhtia, uskon että hän ottaa siitä kaiken irti. Myös miehen reagoimattomuus tähän asiaan vaan vahvistaa omaa päätöstä aivan hurjasti. En aio asiasta enää keskustella edes, mahdollisuudet on annettu aikaa sitten ja kun tiet vie eri suuntiin, ne vie. 

En voi itse sanoa olevani mitenkään musertunut tai muutakaan.. Ilmeisesti olen pettymysten kautta jo prosessoinut koko eroa aika kauan. Jotenkin sellainen "vihdoin" -olo. Huojentunut, myös miehen puolelta. 

Sellaista tänne.. 

[/quote]

Todellakin kuulostaa siltä, että oikean ratkaisun teit, eihän tuollaisessa liitossa ole mitään järkeä.

Nyt on muuten sinunkin eka sinkkuiltasi, joten tee jotain kivaa. Kavereiden kanssa leffaan, kahville, syömään? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos sinulle 43! Näinhän se on. Turhaa on roikkua ihmisessä, joka on loppujenlopuksi niin suurilta osin erilainen, ettei seesteisestä yhdessäolosta tule mitään. Tämän luokan ongelma kuin alkoholi... no, sillä en lähde edes kokeilemaan. Pakko koko suhteessa on olla muutakin vikaa kuin pelkkä kuningasjuoma, kuten joku ekasivulla jo väläyttelikin! Vaiheita jokaisella tulee ja menee, mutta tämä juhllimisen vaihe miehen osalta ei ole mennyt kyllä ohi, vaan päinvastoin. Hänestä tulee etäisempi ja kylmempi, mitä enemmän juhlittuja viikonloppuja hänelle kertyy. Hän ei enää arvosta minua ja piti itsestäänselvänä ja ties mitä vielä. 

Itse nautiskelen nyt lasillisen punkkua ja pistän kunnon toimintajännärin pyörimään. Ystäviä tapaan sitten huomenna, kun olen ensin jäsentänyt tämän asian oman päänikin sisällä. Kotona on hyvä hiljentyä siihen. :)

Vierailija
44/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:06"]

Ap tässä. Kiitos sinulle 43! Näinhän se on. Turhaa on roikkua ihmisessä, joka on loppujenlopuksi niin suurilta osin erilainen, ettei seesteisestä yhdessäolosta tule mitään. Tämän luokan ongelma kuin alkoholi... no, sillä en lähde edes kokeilemaan. Pakko koko suhteessa on olla muutakin vikaa kuin pelkkä kuningasjuoma, kuten joku ekasivulla jo väläyttelikin! Vaiheita jokaisella tulee ja menee, mutta tämä juhllimisen vaihe miehen osalta ei ole mennyt kyllä ohi, vaan päinvastoin. Hänestä tulee etäisempi ja kylmempi, mitä enemmän juhlittuja viikonloppuja hänelle kertyy. Hän ei enää arvosta minua ja piti itsestäänselvänä ja ties mitä vielä. 

Itse nautiskelen nyt lasillisen punkkua ja pistän kunnon toimintajännärin pyörimään. Ystäviä tapaan sitten huomenna, kun olen ensin jäsentänyt tämän asian oman päänikin sisällä. Kotona on hyvä hiljentyä siihen. :)

[/quote]

Vaikka niinkin, mikä vain itsestäsi hyvältä tuntuu. Mukavaa iltaa leffan ja punkun parissa! :)

Vierailija
45/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 07:44"]Ihan yksi ajatus mieheltä... Olisi varmaan helpompi jo ennen suhteen aloittamista valikoida mies sen juomiskäyttäytymisen mukaan?

Varmaan juominen tulee ilmi ihan parin kuukauden tapaamisen ja yhdessäolon aikana.

Naisille kyllä riittää miehiä täällä baarien ulkopuolella. Itsekin olen ollut tuollainen baarikärpänen ja paljon on naisia sieltä lähtenyt matkaan...mikä pettymys sitten onkaan kun olen jatkanut samaa baari- ja juomiskulttuuria vielä suhteen jatkuessa.

Takan n -määrä suhteita, "hoitoja", pettymyksiä, sydänsuruja ja riitoja sekä älytöntä känniörvellystä. Ja suhteessa sama määrä minuun silti ihastuneita naisia. Joita en varmasti olisi saanut itsestäni kiinnostumaan hissukkanörttinä.
[/quote]

Ja käyttäytyminen ei missäännnimessä voi muuttua kuukausien ja vuosien varrella, niinkö? Jännää.

Vierailija
46/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:27"]Keskenkasvuista on ruveta määrittelemään jotain raja-arvoja sille kuka on oikea mies ja kuka vain lainausmerkeissä. En minäkään naisena pitäisi siitä, jos arvoni kyseenalaistettaisiin vaikka lapsettomuuden tai liian pienten tissien takia. [/quote] Lapsettomuuteen tai pieniin tisseihin ei voi itse vaikuttaa, omaan käytökseensä voi. Vertaat vääriä asioita. [/quote] Vela on sulle vieras käsite?

[/quote]

Eiköhän tuolla larkoitettu nimenomaan naisia jotka haluavat lapsen mutta eivät voi saada.
[/quote]
Voin sanoa että ei tarkoitettu ja rintojen kokoonkin voi halutessaan vaikuttaa jos haluaa lapsellisia tuomitsijoita miellyttää.

Vierailija
47/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hyvästä päätöksestä! Minä niin myötäelän tilannettasi. Olin itse pitkään samanlaisessa suhteessa ja todellakin otti päähän kun mihinkään yhteiseen tekemiseen "ei ollut rahaa", ryyppyiltoihin kyllä oli. Ja kaverit sai sen hauskan seuramiehen meilläkin, minulle jäi aivokuollut kiukkupylly, jolle kelpasin ruuanlaittajaksi tai seksiseuraksi. Eropäätöksen jälkeen hän huomasi mikä on "tärkeää" ja olisi halunnut uuden mahdollisuuden (no niitä oli jo vuosien aikana saanut, ei tullut enää). Minä olen nyt uudessa suhteessa ja helkkarin tyytyväinen. Meillä on molemmilla yhteisen ajan lisäksi omat kaverimme ja menomme, mutta kummallakaan ei ole tarvetta viettää kaikkea vapaa-aikaa baareissa. Alkoholi on tosiaan sellainen vastustaja, jolle ei ihminen voi pärjätä, sen tajuaminen helpotti. Ennen uskoin ainakin osittain, että vika on minussa ja olen huono kumppani, kun toinen ei viihtynyt kanssani. Mutta ei se niin ollut. Onnea sulle :)

Vierailija
48/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, minkä ikäinen oot ja sun miehesi, ex sellainen? Entä kauanko olitte yhdessä?

Vierailija
49/49 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos 48, juuri näin oli meilläkin. Ajattelin ensin, että miehellä olisi vain vaihe, kun haluaa hieman enemmän omaa aikaa. Mutta tämä vaihe sitten venyi aina tänne 8kk:den päähän, joka viikonloppuisiin ryyppäjäisiin, joko toisena päivänä tai molempina. En halua katsoa enää  kauanko minun tulisi kestää ja niimpä luovutin tuon miehen osalta. Emme tosiaankaan tänä aika ole tehneet mitään yhdessä. Väläyttelin mielessäni olisikohan hänellä joku toinen, mutta olen sen verran vahvan moraalin omistavana häntä pitänyt, etten siihen usko.. haluaisi uskoa.. En minä tätä ryyppäys asiaakaan olisi voinut toisaalta aiemmin kuvitella, joten.. No, en aio asiaa edes kysyä. En jaksa vaivata päätäni sellaisella mikä on ehkä tapahtunut ja mille en mitään voi.

Olemme seurustelleet vähän alta nelisen vuotta (1/4 siitä tekemättä mitään yhdessä!), 30 molemmin puolin on iät.  

Miehestä ei ole kuulunut sitten eilisten parin tekstiviestin. En minäkään tosin aio kotona tänään kykkiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi