Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäisenä menetitte neitsyyden?

Vierailija
02.02.2015 |

Oliko ikä mielestänne sopiva vai liian myöhään/liian aikaisin? Millainen kokemus muuten?

Itse olin 14v, en koe itse mitenkään kärsineeni siitä nuoresta iästä huolimatta vaikka en suosittelisikaan samaa ikää muille. Oli tarkkaan harkittu ja aika nopea tapahtuma. En kadu.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v. Ikä oli sopiva ja kumppani paras minulle... Alapeukkuja? ;-)

Vierailija
2/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 eli vanha (en tosin ajattelisi itse enää niin). Ei mitään syytä asiaan, olin seurustellutkin sitä ennen yhden tyypin kanssa, mutta koska jätkäkin oli kokematon, hän ei kiinnostanut mua siinä mielessä. :D No oli siinä ehkä vähän muutakin. Tämä neitsyyden vienyt sankari oli ihan yhdenyönjuttu laivalla, vaikkakin naamatuttu. Ei ollut missään määrin helmi kokemus, perus in-outia ja veri virtasi, ja seuraavana päivänä näin, miten tyyppi vikitteli jo muita. Mutta hauska reissu silti ja hyvä, ettei enempää tullut odoteltua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 tai 17, en muista tarkalleen.

Aika yhdentekevä asia. Tulipahan hoidettua pois alta.

Vierailija
4/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v. Olin liian nuori, en edes tuntunut koko ihmistä kunnolla. Kaduttaa ja hävettää.. toivon, että omien lapsien ei tulisi tehtyä sitä niin aikaisin.

Vierailija
5/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 04:58"]

13v. Olin liian nuori, en edes tuntunut koko ihmistä kunnolla. Kaduttaa ja hävettää.. toivon, että omien lapsien ei tulisi tehtyä sitä niin aikaisin.

[/quote]

Kannattaa valistaa lapsia sitten, vaikka omiinkin kokemuksiin viitaten, vaikka yleisesti asiasta puhuisikin. Nykyajan seksivalistus kun ei korosta tunteita lainkaan ja suorastaan kannustaa tyhmyyksiin liian aikaisin.

Parempi paljon vanhempana hyvän ja luotettavan vakikumppanin kanssa, rakkaus on aina in ja sitä kannattaa korostaa nuorille.

Monella aikaisin aloittaneella on nuorena paljon huonoja kokemuksia ja kestää pitkäänkin saada niitä hyviä kokemuksia - kypsänä vakikumppanin kanssa aloittaneilla taas on usein hyvä seksielämä jo alusta asti, koska luottamusta ja rakkautta löytyy.

Vierailija
6/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 04:55"]

16 tai 17, en muista tarkalleen.

Aika yhdentekevä asia. Tulipahan hoidettua pois alta.

[/quote]

Vai että hoideltua pois? Kyllä se eka kerta voi olla myös merkityksellinen ja hyvä kokemus, kun on oikea kumppani ja suhde kyseessä - ja ikääkin riittävästi.

Vierailija
7/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 05:20"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 04:58"]

[/quote]

Kannattaa valistaa lapsia sitten, vaikka omiinkin kokemuksiin viitaten, vaikka yleisesti asiasta puhuisikin. Nykyajan seksivalistus kun ei korosta tunteita lainkaan ja suorastaan kannustaa tyhmyyksiin liian aikaisin.

Parempi paljon vanhempana hyvän ja luotettavan vakikumppanin kanssa, rakkaus on aina in ja sitä kannattaa korostaa nuorille.

Monella aikaisin aloittaneella on nuorena paljon huonoja kokemuksia ja kestää pitkäänkin saada niitä hyviä kokemuksia - kypsänä vakikumppanin kanssa aloittaneilla taas on usein hyvä seksielämä jo alusta asti, koska luottamusta ja rakkautta löytyy.
[/quote] Juuri näin :) t.5

Vierailija
8/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17v. ja myöhemmin menin saman ihmisen kanssa naimisiin ja erosinkin. Oli ok tapaus se mun ekakerta, eikä kaduta. Toivon, ettei omatkaan lapset liian nuorena hätiköi.

Vierailija
9/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyteni 10-vuotiaana 20-vuotiaalle jätkälle.

Vierailija
10/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v.  Mies jotain yli 30v. Selvinpäin. Itse sitä halusin ja tulipahan sitten vielä toinenkin kerta puuhailtua. Nautin ihan täysillä ja ei kaduta. Vieläkin joskus tulee haaveltua tuota täydellistä kroppaa ja ulokkeita.

Vierailija
11/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana 15-vuotiaalle. Seurusteltiin 4.-Vuotta. Ei kaduta. Nykyään fuckbuddy vaikka molemmat tahoillaan naimisissa.
N39

Vierailija
12/37 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18. Odotin et oli vakituinen poikakavari vaikka aikasemmin olin valmis. Tuntu vaa väärältä alkaa jaella randomeille. Ei kaduta lainkaa, hyvin osasin ei sanoa useasti.

Vierailija
13/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana. Tapasin kyseisen henkilön vain päivää aikaisemmin. En oikeastaan kadukkaan.

Vierailija
14/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana. Oli mukavaa.

Vierailija
15/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v. Iässä ei vikaa, mutta olisin toivonut, että olisin odottanut parempaa tyyppiä silti.

Vierailija
16/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana ensimmäiselle poikaystävälle (17v)

Vierailija
17/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15

Vierailija
18/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaana. Nykyään naimisissa tuon saman miehen kanssa.

Ei muita seksikumppaneita. Kummallakaan.

Vierailija
19/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana nykyiselle aviomiehelle. Ensi kesänä vietämme 18v hääpäivää. Empä ole kokenut menettäneeni mitään vaikka mieheni ainoa seksikumppani onkin. Seksi on erittäin tyydyttävää ja sitä on edelleen vähintään 3x viikossa. 

Vierailija
20/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v poika. Suoriuduin hyvin, kestin noin 15min ja tyttö halusi ottaa uudelleen. Äänteli nautinnosta ja annoin hänelle myös suuseksiä esileikiksi. Soitti seuraavana päivänä. Pelkästään hyvät muistot, koska se oli molemminpuolista nautintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi