Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni lopullisesti hermo baarissa juoksevaan "mieheen"

Vierailija
21.02.2015 |

"MIEHEEN", sillä keskenkasvuisen nuoren hommaa tuollainen on. Joka viikonloppu känni päällä ja baarissa ravaa. Sitten vinkuu kun ei ole rahaa mihinkään. Baareiluun on aina aikaa ja rahaa.

Tälle tiukkikselle riitti. :D Etsin ihmisen, joka jakaa samanlaiset arvot kuin itse ja joka on yöjuoksunsa juossut. Päihteettömyyttä arvostan tästä eteenpäin erittäin paljon. >Tai edes kohtuukäyttöä. 

Huh. Kiitos. 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 07:44"]

Ihan yksi ajatus mieheltä... Olisi varmaan helpompi jo ennen suhteen aloittamista valikoida mies sen juomiskäyttäytymisen mukaan?

Varmaan juominen tulee ilmi ihan parin kuukauden tapaamisen ja yhdessäolon aikana.

Naisille kyllä riittää miehiä täällä baarien ulkopuolella. Itsekin olen ollut tuollainen baarikärpänen ja paljon on naisia sieltä lähtenyt matkaan...mikä pettymys sitten onkaan kun olen jatkanut samaa baari- ja juomiskulttuuria vielä suhteen jatkuessa.

Takan n -määrä suhteita, "hoitoja", pettymyksiä, sydänsuruja ja riitoja sekä älytöntä känniörvellystä. Ja suhteessa sama määrä minuun silti ihastuneita naisia. Joita en varmasti olisi saanut itsestäni kiinnostumaan hissukkanörttinä.

[/quote]

Tämä on totta. Jos olet hissukka ja enemmän kotona viihtyvä niin pääosa naisista pitää sinua nynnynä ja peräkamaripoikana ja ei kiinnosta taaskaan. Tai jäät joksikin hätävaraksi.

Toki suhteessa jatkuva baareissa laukkaaminen on typerää. 

Vierailija
22/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:27"]Keskenkasvuista on ruveta määrittelemään jotain raja-arvoja sille kuka on oikea mies ja kuka vain lainausmerkeissä. En minäkään naisena pitäisi siitä, jos arvoni kyseenalaistettaisiin vaikka lapsettomuuden tai liian pienten tissien takia. [/quote] Lapsettomuuteen tai pieniin tisseihin ei voi itse vaikuttaa, omaan käytökseensä voi. Vertaat vääriä asioita. [/quote] Vela on sulle vieras käsite?

[/quote]

Eiköhän tuolla larkoitettu nimenomaan naisia jotka haluavat lapsen mutta eivät voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:03"]Hirveästi vaadit mutta mitä sinä annat suhteelle? Et ilmeisesti kovin paljoa, kun baarit tuntuu houkuttelevan enemmän. [/quote] Tässä ketjussa näköjään pitää olla ap:n puolella :). Mulle tuli sama fiilis, en minäkään tuollaista suorittajaa jaksaisi vaan lähtisin johonkin, missä saisin rentoutua ja olla oma itseni. Luulen, että mies etsii voimia eroon tai yrittää saada ap:n tekemään ratkaisun puolestaan, en minäkään käyttäisi rahojani kalliisiin harrastuksiin, jotka eivät kiinnosta.

[/quote]

Ap tässä. Ei tässä pidä kenenkään puolella olla. Mies EI HALUA erota, niin hän on sanonut, mutta toki kaikki kielii muusta. En ole suorittaja, vaan tykkään tehdä asioita ja kokea uutta. Aiemmin mies on ollut samanlainen. Nykyään vaan tykkää bilettää ja mennä kavereiden kanssa. Ei siinä auta kuin valita jatkaako näin, vai meneekö eri suuntiin ja minä valitsin jälkimmäisen. 

En ole tavoittanut miestä kertoakseni hänelle eropäätöksestäni. Otaksun hänenkin olevan vain helpottunut loppujenlopuksi. 

Vierailija
24/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:27"]

Keskenkasvuista on ruveta määrittelemään jotain raja-arvoja sille kuka on oikea mies ja kuka vain lainausmerkeissä. En minäkään naisena pitäisi siitä, jos arvoni kyseenalaistettaisiin vaikka lapsettomuuden tai liian pienten tissien takia.

[/quote]

Ap tässä. Anna minun olla puolestani keskenkasvuinen tässä asiassa. Laitan miehen lainausmerkkeihin, sillä minulle tuo rellestys edustaa tuossa mittakaavassa nuoruutta. "Mies" on taantunut tälle asteelle ja näen hänet siksi "miehenä" en Miehenä. Toki hän on mies, mutta henkisellä tasollaan nyt pojankloppi. 

En määrittele hänelle itselleen asiaa näin, vaan vain ja ainoastaan teille AV:n väki, jotta pääsette  paremmin kiinni minun tunteeseen. ;) 

Vierailija
25/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:27"]Keskenkasvuista on ruveta määrittelemään jotain raja-arvoja sille kuka on oikea mies ja kuka vain lainausmerkeissä. En minäkään naisena pitäisi siitä, jos arvoni kyseenalaistettaisiin vaikka lapsettomuuden tai liian pienten tissien takia. [/quote] Lapsettomuuteen tai pieniin tisseihin ei voi itse vaikuttaa, omaan käytökseensä voi. Vertaat vääriä asioita. [/quote] Vela on sulle vieras käsite?

[/quote]

Eiköhän tuolla larkoitettu nimenomaan naisia jotka haluavat lapsen mutta eivät voi saada.
[/quote]
Ai niinkö se menee? Pitääkö minun nyt joka käänteessä korostaa, että en ole oikeasti lapseton, vaan en halua lapsia? Aina olen sanonut olevani lapseton, mutta olenkin valehdellut. Valelapseton siis.

Vierailija
26/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 07:12"]

"MIEHEEN", sillä keskenkasvuisen nuoren hommaa tuollainen on. Joka viikonloppu känni päällä ja baarissa ravaa. Sitten vinkuu kun ei ole rahaa mihinkään. Baareiluun on aina aikaa ja rahaa.

Tälle tiukkikselle riitti. :D Etsin ihmisen, joka jakaa samanlaiset arvot kuin itse ja joka on yöjuoksunsa juossut. Päihteettömyyttä arvostan tästä eteenpäin erittäin paljon. >Tai edes kohtuukäyttöä. 

Huh. Kiitos. 

[/quote]

ihan ohis vaan...

vaikuttaa että mies kaipaa kavereita ja muitakin kuin sinut elämäänsä. Oletkos ikinä ajatellut ottaa noihin sun juttuihn(raflaillat, leffeat ym ym) kaverit mukaan? Kutsu ne kaverit teille dinnerile, tai menkää raflaa?  On kumminkin aika rasittavaa olla oman puolisoni kanss koko ajan (en millään pahalla tarkoita, mut yks näkökulma myös..)

Vierailija
27/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee väistämättä mieleeni miten 'kaksijakoisia' suomalaiset ovat. Miehet baariin , naiset 'nyrkin ja hellan ' väliin - tai minne tahansa mutta ei miehen seuraan. 

Enkuissa asuessani kaikki ollaan porukalla; miehineen, naisineen...harvemmin on tyttöjen/poikien iltoja.

Tosi outoa.

Vierailija
28/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Minua alkoi ihan naurattamaan. Siis.. Minähän nimenomaan nyt käyn kavereiden kanssa, ja vain ja ainoastaan kavereiden, kun miestä ei saa mukaan. On rasittavaa olla oman puolison kanssa koko ajan, mutta on rasittavampaa olla suhteessa, jossa ei oikeastaan olla. Ja noin oli meillä. :) Eli ainoa yhteinen aikamme oli töiden ja harrastusten jälkeen 2h illassa tvn edessä. Mies haluton tekemään mitään ja valittaa rahapulaa. Tilannetta kestänyt jo n. 8kk. Olen aika kauan jo sietänyt, mutta nyt vain tuli raha vastaan. :)

Vierailija
29/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, RAJA tuli vastaan :D 

Vierailija
30/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huomaa suomalaisten alkoholin käytön, puolustelijoita riittää.. ei todellakaan ole normaalia, jos baarissa täytyy käydä joka vkl ja ehkä pe sekä la!

Olen itse samassa tilanteessa kuin ap, miehellä ikääkin on yli 30, joten kyllä sitä baarielämää on kerennyt jo 15 vuotta nähdä...silti joka vkl menojalka vipattaa

Vierailija
31/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 07:12"]

Huh. Kiitos. 

[/quote]

ihan ohis vaan...

vaikuttaa että mies kaipaa kavereita ja muitakin kuin sinut elämäänsä. Oletkos ikinä ajatellut ottaa noihin sun juttuihn(raflaillat, leffeat ym ym) kaverit mukaan? Kutsu ne kaverit teille dinnerile, tai menkää raflaa?  On kumminkin aika rasittavaa olla oman puolisoni kanss koko ajan (en millään pahalla tarkoita, mut yks näkökulma myös..)
[/quote]Ni ehkä tässä ei ole siitä kyse kuten ap:kin totesi vaan joka viikonloppu tapahtuvasta ryyppäämisestä ja ajan ja rahan heittämisestä baareihin ja siihen että parisuhde on prioriteettilistassa alhaalla. Ei siihen auta se,,että kaverit tulevat elokuviin tms. mukaan.

Vierailija
32/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 07:44"]

Ihan yksi ajatus mieheltä... Olisi varmaan helpompi jo ennen suhteen aloittamista valikoida mies sen juomiskäyttäytymisen mukaan?

Varmaan juominen tulee ilmi ihan parin kuukauden tapaamisen ja yhdessäolon aikana.

Naisille kyllä riittää miehiä täällä baarien ulkopuolella. Itsekin olen ollut tuollainen baarikärpänen ja paljon on naisia sieltä lähtenyt matkaan...mikä pettymys sitten onkaan kun olen jatkanut samaa baari- ja juomiskulttuuria vielä suhteen jatkuessa.

Takan n -määrä suhteita, "hoitoja", pettymyksiä, sydänsuruja ja riitoja sekä älytöntä känniörvellystä. Ja suhteessa sama määrä minuun silti ihastuneita naisia. Joita en varmasti olisi saanut itsestäni kiinnostumaan hissukkanörttinä.

[/quote]

Tämä on totta. Jos olet hissukka ja enemmän kotona viihtyvä niin pääosa naisista pitää sinua nynnynä ja peräkamaripoikana ja ei kiinnosta taaskaan. Tai jäät joksikin hätävaraksi.

Toki suhteessa jatkuva baareissa laukkaaminen on typerää. 

[/quote]

Jossain wt-piireissä ehkä. Minun mieheni on kotona viihtyvä, urheilee paljon, harrastaa taistelulajeja ja käynyt salilla 15 vuotta. Lukee kirjoja, näkee kavereita joita on paljon, mutta vapaa-ajalla mielummin korjailee fillareita tai käy lenkillä tai katsoo kotona leffoja kuin käy baarissa. Baarissakaan sitten harvoin kännejä juo. Ei sitä kukaan silti peräkamaripoikana tai hissukkana pidä. Ja kun kaverit on kolmenkympin molemmin puolin niin alkaa jo ulkonäössä näkyä ketkä siellä baarissa viihtyy joka viikonloppu, niin miehistä kuin naisistakin. Me kyllä molemmat ihmetellään että ketkä siellä aina jaksaa, etenkin jossain paikallisessa (lähiöbaarissa) nuoret ihmiset. Ihan älyttömän tylsää eikä anna oikein mitään. Käydään kyllä molemmat välillä ja juodaankin mutta joka viikonloppu kuulostaisi elämän haaskaamiselta. 

Ap kuulostaa ihan yhden tuttavapariskunnan naiselta.Ollaankin ihmetelty miten se jaksaa kun miehen ainut harrastus ollut vuosia tuo ryyppääminen ja nainen lukee ja järjestää yhteistä tekemistä ja vaikuttaa vähän aktiivisemmalta ja älyllisemmältä tyypiltä. Tosin on tällä miehellä yksi harrastuskin, pelaahan se pleikkaa kavereiden kanssa johon kuuluu myös pieni tissuttelu. 

Vierailija
33/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. En saanut mieheen muuta kontaktia kuin pari hikistä tekstiviestiä. Hän jatkoi korjaussarjan kautta uuteen nousuun. Niimpä minä olin alhainen saasta ja kerroin sillä ainoalla kommunikaatiotavalla, tekstiviestillä, mihin päätökseen olen tämän suhteen osalta tullut. Kerroin sen, mistä olemme jo puhuneet ja minkä hän jo tiesikin - sanoin, että nyt tuli minun mittani täyteen tätä touhua ja sanoin tehneeni ratkaisuni. Hänestä ei sitten sen koommin ole kuulunut. Tänään siis ensimmäinen sinkkuilta ja känni päällä hyvää vauhtia, uskon että hän ottaa siitä kaiken irti. Myös miehen reagoimattomuus tähän asiaan vaan vahvistaa omaa päätöstä aivan hurjasti. En aio asiasta enää keskustella edes, mahdollisuudet on annettu aikaa sitten ja kun tiet vie eri suuntiin, ne vie. 

En voi itse sanoa olevani mitenkään musertunut tai muutakaan.. Ilmeisesti olen pettymysten kautta jo prosessoinut koko eroa aika kauan. Jotenkin sellainen "vihdoin" -olo. Huojentunut, myös miehen puolelta. 

Sellaista tänne.. 

Vierailija
34/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:03"]Hirveästi vaadit mutta mitä sinä annat suhteelle? Et ilmeisesti kovin paljoa, kun baarit tuntuu houkuttelevan enemmän. [/quote] Tässä ketjussa näköjään pitää olla ap:n puolella :). Mulle tuli sama fiilis, en minäkään tuollaista suorittajaa jaksaisi vaan lähtisin johonkin, missä saisin rentoutua ja olla oma itseni. Luulen, että mies etsii voimia eroon tai yrittää saada ap:n tekemään ratkaisun puolestaan, en minäkään käyttäisi rahojani kalliisiin harrastuksiin, jotka eivät kiinnosta.

[/quote]

Miten voisi olla olematta AP:n 'puolella'? Hän on todennut, että he ovat liian erilaisia ja että miehen juominen ja bilettäminen on kynnyskysymys. AP ei halua tällaista suhdetta, ja ymmärtää, että miestä ei voi eikä kannata yrittää muuttaa ulkopuolelta. Olisi typerää yrittää muuttaa myöskään itseään ('mitä olet itse tehnyt...') sellaiseen suuntaan, johon ei halua mennä, jotta miehellä olisi parempi olla. Tällä hetkellä heillä on liian erilaiset prioriteetit ja käsitykset siitä, mikä on kivaa, ja itsensä tunteva AP toteaa, että hänen on parempi olla ilman miestä. AP tunnustaa sen, että he molemmat voivat varmasti paremmin erillään, ja eroaa.

Tällainen itsetuntemus ja tosiasioiden tunnistaminen ja vastuun ottaminen on ihailtavaa. Tietenkin tällaisesta saa hyvää palautetta keskustelupalstalla.

Vierailija
35/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu kolmikymppinen varsin koulutettu mies. Ystäviäni tapaan joko urheilun tai baarissa istumisen merkeissä. Naiset menee kylään kahvilla tai leffaan tai kävelylle. Monelle miehelle (myös minulle) toi ei vaan ole luontevaa. Ja kun niitä kavereita on kiva nähdä viikottain ja kuulumisia vaihtaa niin kyllä viikottain käyn kapakassa. Ei siellä tarvitsw perseitä vetää.

Vierailija
36/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
37/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 07:55"]

Ap tässä. Tämä oma keskenkasvuinen kloppi ei tasan ole ollut tämmöinen aina. Mopo on lähtenyt keulimaan nyt ihan vuoden sisällä. Joka viikonloppuista juomista ja ikävää huomista. Muutoin meillä on mennyt ihan hyvin, mitä nyt miehen mielestä rajoitan ja olen tiukkapipo. Sitä myönnän olevanikin. Jos itse panostan suhteeseen ja annan aikaa ja laitan rahaa, niiin oletan niin myös toisen tekevän. Hänelle vaan nyt merkitsee kaverit ja känni enemmän kuin vaikka kylpylä, seinäkiipeily, keilaus, ravintolaillallinen tai ensi-iltaelokuva.. Myöskään arkiset lenkkeily + sauna, yhteiset treenit tai laskettelu ei häntä viikonloppuisin innosta. Silloin olisi aikaa, mutta kun se pullo houkuttelee niin se houkuttelee.. 

Ja todellakin, JOS minä seurstelen, niin oletan voivani tehdä tämän seurustelukumppanini kanssa asioita. Hän sanoo: "mene kavereideskaa" eli tottakai tyhmäkin voi päätellä, ettei minun kanssa ole sitten hauskaa tehdä mitään. Seurani on ok silloin kun saa olla arkena hiljaa töiden jälkeen sohvan kulmassa. Tai kun panettaa. 

Minä nyt vaadin ja haluan suhteeltani enemmän. Haluan jakaa elämäni meiehen kanssa ja siihen kuuluu yhteinen kokeminen, näkeminen ja tekeminen. Kai nyt urveloki ymmärtää että suhde hiipuu ja tylsyy kokonaan, jos yhdessä ei koeta MITÄÄN. En jaksa enää olla noille kännikavereillensa mustasukkainen, hehän saavat miehen hauskan puolen, siinä missä itse joudun tyytymään aivokuolleeseen ameebaan.

Joo, joten näillä puheilla tälle naiselle riitti. Olen mielummin YKSIN yksin, kuin suhteessa yksin! 

Niih, ettäs tiedätte! :D

[/quote]

Ongelmahan ei sitten ole miehen juominen, koska kyllä nyt parisuhteessakin saa muutakin elämää olla kuin kumppani. Jos ette koskaan tee mitään yhdessä, niin sehän on se varsinainen ongelma. Toisin sanoen miehesi on kyllästynyt sinuun ja suhteeseenne. Ehkä teillä ei koskaan ole ollutkaan riittävästi yhteistä.

Vierailija
38/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos nro 30! :)

Ja numero 33, olen samaa mieltä.

Vierailija
39/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät miehet juo älykkäitä enemmän.

Vierailija
40/49 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:54"]

Tyhmät miehet juo älykkäitä enemmän.

[/quote]

Noinkohan? http://www.uusisuomi.fi/ymparisto/109591-alykas-ihminen-juo-enemman-alkoholia-kuin-tyhma-%E2%80%93-syy-loytyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän